XXL Nutrition

Barbells, verschil bushing/bearing

Jezus wat een debielen, ik had ze nog gemaild wat de verzendkosten zouden zijn naar Europa en daar konden ze geen antwoord op geven....
Ik heb direct contact met de eigenaar van Rogue Europe en geen algemeen contact met een medewerker. Misschien dat daar het verschil in zit.

Ja ik vroeg het aan Rogue via contact formulier. Uitgelegd dat ik in NL woonde en waar ik interesse in had, zeiden ze dat ze me niet verder konden helpen...

• Like
Waarderingen: koef
  • Topic Starter Topic Starter
Heeft Rogue ook een EU website?

mc. chick, ik ben zeer geïnteresseerd!

Heb voor de leut ook al gemaild naar sensfitness: Eleiko IPF powerlifting bar voor 752 euro (met contant vooruit betalen geen btw)

Maar die b&r bar vind ik zeer interessant!

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 14:52 ----------

Tijd voor een overzichtje van alle barbells en hun prijs, inclusief/exculsief verzending?

Mc. Chick: zijn dat de enige barbells vanuit europa?

En die b&r bar: zachte knurling :(. Wil juist een diepe, scherpe knurling :o

Heeft Rogue ook een EU website?
Ja maar daar krijg ik geen toegang tot. Kijk gewoon op roguefitness.
mc. chick, ik ben zeer geïnteresseerd!

Heb voor de leut ook al gemaild naar sensfitness: Eleiko IPF powerlifting bar voor 752 euro (met contant vooruit betalen geen btw)

Maar die b&r bar vind ik zeer interessant!

---------- Post toegevoegd Tue 10 Jan 2012 om 14:52 ----------

Tijd voor een overzichtje van alle barbells en hun prijs, inclusief/exculsief verzending?

Mc. Chick: zijn dat de enige barbells vanuit europa?

Ik ga zo sporten. Ben over 2 uur terug om je antwoord te geven.

Ik heb hier een topic geopend voor iedereen die geïnteresseerd is in deze barbells voor een mooie prijs. Wil binnen niet al te lange termijn een kopen. http://forum.dutchbodybuilding.com/f106/kwaliteitsbarbells-voor-mooie-prijs-296157/

B&R heeft een olympic knurl, dan moet je voor een power bar gaan. De rogue power bar heeft een scherpe knurl en is met 377 euro zeer betaalbaar. Verder zelfde kwaliteit staal als de sportkraft.

Wat is het verschil tussen de Sportkraft en de Rogue Power bar? Of is er niet echt een verschil?

De rogue power bar is iets dunner (28.5mm). Verder heb ik beide bars nooit eerder in mijn handen gehad.

de Ivanko obx-20 kan ik krijgen voor 600...
Denk dat voor die prijs het toch de Ivanko gaat worden. Kan je geen miskoop aan doen denk ik

Op verzoek, de krassen springen er nogal uit door de flits:
Werd ook nog gevraagd om een filmpje van de speling, dat gaat niet; wat er niet is kan je ook niet vastleggen..

IMG_0682.jpg

De schijven glijden wel lekker op de sleeves, ik ga maar weer eens deadliften ermee ;)
oja ik zal een filmpje posten van de training kan je de whip zien bij deadlifts.

helemaal niks geen speling is idd niet slecht.
De rogue b&r bar had (hoewel zeer weinig) toch wat speling...

De sleeves op de sportskraft bar zitten gewoon vast met snap-ringdenk ik,en dan afgedekt dmv rubber.

Ziet er niet verkeerd uit :)

ben wel benieuwd naar dat filmpje van Eddine

Ik heb dezelfde ervaring, met squats voel ik ook duidelijk het verschil tussen goedkoop en kwaliteit. Mijn vorige bar veerde met 140kg al bij het opkomen, de Sportkraft blijft strak en dat is een stuk aangenamer.
Hoe bevalt die bal? Ben je niet meer bezig met evenwicht bewaren ipv liften?

Die bal is daar juist voor :p ik deed presses met 55kg en dat was al zwaar op de schouders terwijl ik het normaal met 20kg meer moet kunnen.

Dat snap ik:)
Ik bedoel meer het in balans houden met je benen, maar je merkt het verschil dus echt in de spieren die je traint, zoiets als het verschil tussen dumbbell en barbell presses

even bumpen:

In duitsland is een pendlay dealer precies (ze hebben toch bumpers). Mss kunnen ze op aanvraag ook aan barbells komen?
http://www.its-sport.de/Pendlay:.:77.html?language=en

Nog meer gewichthefbarbells: zhangkong (veelgebruikt in china) via dealer in polen
Prijs weet ik niet direct, maar ooit was die 187kg competitie set met IWFcertificering voor 1999 bij Ironwoody, dus veel goedkoper dan eleiko ofzo
[Link niet meer beschikbaar]

even bumpen:

In duitsland is een pendlay dealer precies (ze hebben toch bumpers). Mss kunnen ze op aanvraag ook aan barbells komen?
http://www.its-sport.de/Pendlay:.:77.html?language=en

Nog meer gewichthefbarbells: zhangkong (veelgebruikt in china) via dealer in polen
Prijs weet ik niet direct, maar ooit was die 187kg competitie set met IWFcertificering voor 1999 bij Ironwoody, dus veel goedkoper dan eleiko ofzo
[Link niet meer beschikbaar]

Hoezo zoek je nu een gewichthef bar? Die hebben een minder scherpe knurl.

is ook niet voor mij ;)

Zelf ga ik voor een ivanko probably
maar deze barbells vallen wel onder de categorie kwaliteitsbarbells en horen toch wel thuis in dit topic dacht ik :p

Terug
Naar boven