- Waardering
- 960
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 128kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Logvervuiling hiero!
Ga us in je eigen log daten koekerts!
Ik had geen kracht om te trainen vandaag, morgen weer een nieuwe poging wagen. Zit wel weer op mijn werk nu![]()

Logvervuiling hiero!
Ga us in je eigen log daten koekerts!
Ik had geen kracht om te trainen vandaag, morgen weer een nieuwe poging wagen. Zit wel weer op mijn werk nu![]()

Ik eet als 4 dagen alleen wat beschuit met kaas... de rest kon ik niet binnen houden. Vandaag voor het eerst weer een shakie op en straks rijst met kipfilet proberen...
Ben 6 kilo kwijt in 6 dagen.... snik....
Thanks bro, dat beurd me weer op! Ik ben echt helemaal leeg.
De eerste 3 kilo was op een leuke manier overigens![]()
?Ik weet niet wat er staat... kan niet zien vanaf werk pc...
Maar damn, een prachtige blonde heerlijke meid van 21 is gewoon de shit om te cutten!

Blond is niets voor mij..
Maar je zat juist, dat stond er in marcel zn post![]()
Zelfs al zou het spiermassa zijn - heb je zo terug. En vocht / vet kun je wel missen![]()

Onder z'n ballen zou ik niet doen, die zijn nu nog aan 't herstellen van al dat nken haha.

Onder z'n ballen zou ik niet doen, die zijn nu nog aan 't herstellen van al dat nken haha.

Maar damn, een prachtige blonde heerlijke meid van 21 is gewoon de shit om te cutten!
zoveel ballen dat je de volgende dag geen kracht hebt om te trainen
he bart wanneer ga je weer trainen dan want dan kom ik je wel ff een trap onder je ballen geven! hop hop trainen!
Gaat ie mss terug wat trainen ipv continu te wippen.
Hop Bartje Hop![]()