Fitness Seller

Basic bulk whey - XXL Nutrition

Bezoekers in dit topic

Beoordeling:
star9.png
9/10 ++ Aanrader


  • Soort supplement: Whey
  • Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Basic Bulk Whey kent een ongekende prijs kwaliteit verhouding. Whey concentraat van instant kwaliteit (geen klonten of schuim) verkregen via de beste productie methoden. We wilden een goedkopere whey introduceren maar hebben absoluut geen concessies gedaan aan de kwaliteit en dus ook voor Basic Bulk Whey de beste kwaliteit ingekocht.

    * Ongekend lage prijs
    * Uitstekende kwaliteit
    * Hoog gehalte BCAA's en Glutamine
    * Goed oplosbaar
    * Schuimt niet
    * Heerlijke smaken
  • Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Spieropbouw
  • Hoe lang heb je het supplement gebruikt? al een paar dagen bezig
  • Hoe is de smaak van dit supplement? de aardbei is vrij teleurstellend. niet slecht, maar ook niet lekker.
  • Welke dosis heb je gebruikt? 2x per dag 30 gram
  • Waar heb je het supplement gekocht? XXL nutrition
  • Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis levering, gratis pen, sample
  • Wat heb je voor dit supplement betaald? 65 euro (5 kg)
  • Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? ja, omdat de prijs goedkoop is.

Mijn review:
De prijs van deze whey is natuurlijk top! Voor 65 euro 5 kilo whey, dat vind je bijna nergens. De inhoud is voor deze prijs ook echt goed.


voordelen:

- goedkoop
- maklijk mengbaar
- goede kwaliteit
- goed percentage whey (79 gram/100 gram!)
- geen aspartaam


nadelen:

- niet zo lekker
- zak is minder handig dan pot



Al bij al raad ik dit product dus zeker aan, als je het niet zo erg vind om even de zak over te gieten in een pot (best dan) en de minder goede smaak kunt negeren.

Basic-Bulk-Whey-groot-I647.jpg
 
Ben ook zeer te spreken over de Basic Bulk Whey (aardbei)

Prijs/kwaliteit is top en smaak valt best mee!

Thanks! aardbei ben ik niet zo'n fan van zelf overigens.. maar van geen enkele shake ;)
 
Ik niet :P

Maar ik snap wel dat die zakken nu wat handiger zijn

Deze zakken zien er veel beter uit en en zijn ook sterker. Het is een goed product en verdient ook een goed uitziende verpakking ;)
 
Deze zakken zien er veel beter uit en en zijn ook sterker. Het is een goed product en verdient ook een goed uitziende verpakking ;)
Vond die emmers ook wel handig voor als ze leeg waren. Kon je dingen mee.

Maar de nieuwe verpakking is cool.
 
Vond die emmers ook wel handig voor als ze leeg waren. Kon je dingen mee.

Maar de nieuwe verpakking is cool.

We hebben nog enkele emmers staan in de hoek :D soms vraagt er iemand om bij een bestelling en sturen we er 1 mee.
 
Ik dacht dat we die smaak hadden :o, ga er even naar kijken. die smaak staat ook al op de zak volgens mij.


Basic bulk is perfect whey toch?
op de site niet gezien??
 
Basic bulk is perfect whey toch?
op de site niet gezien??

Ja klopt! ik wist dat de smaak op de zak stond. Maar wist niet dat we deze nog niet hadden. Ga dat volgende week even in gang zetten.
 
Cookies & Cream weer op voorraad?
 
Chocolade-caramel zou wel lekker zijn imo
 
Goed spul , en nog betere prijs. Zolang je niet paar weken voor de wedstrijd bent is deze meer dan goed.
 
Back
Naar boven