HadesTartarus
Novice
- Waardering
- 0
Hallo ben een tijdje aan het rondneuzen op dit forum en wil dus een poging wagen om mn eerste topic starten. Ik train nog geen half jaar volgens het basisschema hieronder.
In dit schema heb ik geen rustdagen.... vink een beetje onzin
Wanneer ik geen spierpijn in de spier heb die ik graag wil trainen dan train ik die meteen. Volgens het schema hieronder komt dat precies uit. Dus wanneer ik trainingsdag1 uitvoer heb ik de volgende dag erge spierpijn maar dat is na dag 3 weer over om dan weer de oefeningen van dag 1 op te pakken. En zo train ik dus iedere avond.
dag1
Borst+Schouder+Triceps
dag2
Traps+Biceps
dag3
Buik+Benen
lengte 1.80
gewicht 65kg
Alle trainingen worden met losse gewichten uitgevoerd.
ik stel altijd een max rep aantal per set die ik niet kan behalen alleen de eerste set moet haalbaar zijn
bijv met benchpress wil ik 10 x 3 setjes van 40 kilo Ik haal dan de eerste set wel om dit 10 keer te doen maar de 2e set word dan 7 en de 3e set word het aantal reps 3 en zo doe ik dat bij iedere oefening. Ja ik weet het 40 kilo is waarschijnlijk een lachertje voor de meeste van jullie
Vraag aan jullie is dit een wijze manier van aanpak?
PS ik zal later in dit topic de precieze oefeningen per dag neerzetten maar ken al die namen niet van alle oefeningen die ik doe. Dus zal ik deze even moeten opzoeken....
In dit schema heb ik geen rustdagen.... vink een beetje onzin
Wanneer ik geen spierpijn in de spier heb die ik graag wil trainen dan train ik die meteen. Volgens het schema hieronder komt dat precies uit. Dus wanneer ik trainingsdag1 uitvoer heb ik de volgende dag erge spierpijn maar dat is na dag 3 weer over om dan weer de oefeningen van dag 1 op te pakken. En zo train ik dus iedere avond.dag1
Borst+Schouder+Triceps
dag2
Traps+Biceps
dag3
Buik+Benen
lengte 1.80
gewicht 65kg
Alle trainingen worden met losse gewichten uitgevoerd.
ik stel altijd een max rep aantal per set die ik niet kan behalen alleen de eerste set moet haalbaar zijn
bijv met benchpress wil ik 10 x 3 setjes van 40 kilo Ik haal dan de eerste set wel om dit 10 keer te doen maar de 2e set word dan 7 en de 3e set word het aantal reps 3 en zo doe ik dat bij iedere oefening. Ja ik weet het 40 kilo is waarschijnlijk een lachertje voor de meeste van jullie

Vraag aan jullie is dit een wijze manier van aanpak?
PS ik zal later in dit topic de precieze oefeningen per dag neerzetten maar ken al die namen niet van alle oefeningen die ik doe. Dus zal ik deze even moeten opzoeken....

?
hehe. Word af en toe gewoon moe dat er elke dag wel 3 nieuwe topics worden geopend met precies dezelfde vraag. Alsof het geen moeite kost om een voedings/trainingsschema te maken. En als iemand dan zelf al aangeeft hier een tijd te zitten, dan vraag ik me in echt af in welke sectie diegene zat te lezen. Waarschijnlijk dan niet de secties waar je veel van opsteekt. 
Je hebt gelijk niet zozeer van het uitgaan maar ook modat ik zaterdag de hele dag moet werken dus bij deze verwissel ik vrijdag met woensdag