AndroidHealthClinic

BB is een makkelijke sport/hobby?

eternal-facepalm-eternal-facepalm-facepalm-captain-pickard-demotivational-poster-1242264259.jpg

Je hebt het volledig mis vind ik, je moet er vooral veel voor laten mbt. eten en drinken.
En enige discipline is wel vereist.

Ten eerste hoort dit in oefeningen? Ik heb hier nog niks over een oefening gelezen. Ten tweede ben ik het niet eens met je stelling. Bodybuilding draait uiteindelijk om hoe je fysiek er uit ziet. Maar er moet heel wat in je kop om dat allemaal voor elkaar te krijgen. Als ik wakker wordt is het eerste wat ik denk eten. Als ik in de supermarkt loop denk ik bij alles wat ik zie niet aan de smaak of of dat ik het lekker vind. Maar of het mij gaat helpen mijn doelen te bereiken. Eigenlijk bij heel veel dingen buiten dat uurtje trainen om denk ik aan bb. Als ik een afspraak heb met vrienden en ik denk een tijdje weg te zijn ga ik mijn kwark en bakjes voedsel sorteren. Kortom bb is nummer 1 bij heel veel dingen die bij normale mensen met als een hobby als pokeren of voetbal nummer 2 of 3 zouden zijn. In die zin is het niet alleen een zware fysieke sport maar ook mentaal. Om een echte bbr te kunnen zijn moet je bereid zijn om heel wat op te geven. Niet een uurtje per dag.

Funpost

Handen omhoog voor een ban?

BB vraagt toch een aardige aanpassing van je levensstijl hoor, bij andere sporten of hobby's hoef je niet heel je levenswijze te veranderen, wat voor velen al een groot struikelblok vormt.

Eenmaal in het ritme van trainen/clean eten/gezond leven valt het allemaal nogal mee (als je niet te zwaar/druk werk hebt), maar dan nog duurt het jaren voor je op een deftig niveau staat. In andere sporten kan je op kortere tijd veel meer bereiken. Not to mention meer verdienen.

Uiteindelijk is het gewoon iets dat je graag moet doen, en het resultaat moet je zo graag willen dat het alternatief gewoon niet iets is waar je mee kan leven.

BB met pokeren vergelijken.. :roflol:

Poker kan tot op zekere mate een hobby zijn. Als je 10 uur per dag pokert moet het je werk zijn, zo niet - dan ben je een verslaafde zonder skills.

wat is dit voor idioot

ban deze man is

hahaha wat een figuur.

BB is voor mij geen hobby, wil gewoon een gespierd lichaam hebben en sterk zijn dus trainen is voor mij gewoon iets wat ik moet doen. BB vind ik op zich niet echt moeilijk, je moet er niet bepaald slim of getalenteerd voor zijn (wel liefst goede genen hebben). Het enige wat het volgens mij moeilijk maakt is het doorzettingsvermogen, de discipline dat je ervoor moet opbrengen.

zit wel wat in vind ik

Als het zo easy was.. Waarom loopt de wereld dan vol ecto's/dikkerds?

BB is voor mij geen hobby, wil gewoon een gespierd lichaam hebben en sterk zijn dus trainen is voor mij gewoon iets wat ik moet doen. BB vind ik op zich niet echt moeilijk, je moet er niet bepaald slim of getalenteerd voor zijn (wel liefst goede genen hebben). Het enige wat het volgens mij moeilijk maakt is het doorzettingsvermogen, de discipline dat je ervoor moet opbrengen.
Hier ben ik het mee eens. Het enige wat het moeilijk maakt is de doorzettingsvermogen, wat je vaak ook voor andere sporten nodig hebt.

Ja, ik heb ook het idee dat de TS een abkingerd is.

Terug
Naar boven