Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
+1Als het zo easy was.. Waarom loopt de wereld dan vol ecto's/dikkerds?
Zijn jullie het eens met deze stelling? Als je kijkt met hoe weinig tijd je veel resultaat kan boeken verbaast mij dit echt.
De meeste mensen trainen maximaal 1 uur per dag en dan 3/4/5 keer in de week. De voeding is een kwestie van je levensstijl aanpassen en verder gaat er niet heel veel tijd in besteden.
Dikzakken zijn een ras tegenwoordig?
Klopt, er zijn slechts weinig sporten waarbij je met slechts 5 uur per week serieus trainen het maximum eruit kan halen.
En het dieet valt ook reuze mee als je er een beetje verstandig mee omgaat.
Maar dat is net het mooie aan BB, en op die manier kan je het gemakkelijk decennia lang volhouden zonder burn-out, en kan je het relatief makkelijk combineren met gezin, studies en beroep.
Die 5 uur haal je niet in de cut Mister10, vergeet de cardio niet, en een beetje serieuze BB doet zelfs wat cardio tijdens de bulk voor de conditie.
Het is al gezegd: als het 'makkelijk' was dan had iedereen een afgetraind lichaam, niets is minder waar. Het is hard trainen, gedisciplineerd eten en zorgen dat je een regelmatig en gezond leven leidt. Dat weet jij ook.
+1, ik trek even de vergelijking met voetbal.
Wat de meeste hier om amateur niveau doen is een stuk zwaarder dan waar wij 16 seniorenteams hebben die iedere week op zondag een wedstrijdje doen en dan naar de kantine
Daar ben ik het dan weer niet mee eens, in andere sporten telt talent mee.
Op het voetbal heb ik training gegeven aan de hoogste amateurklasse aan de middelmaat en aan de laagste...het verschil is zo enorm groot.
ik zorg wel dat ik iedere 2 uur eet, en als dat niet lukt zorg ik wel dat ik tenminste iets naar binnen kan werken, clean of niet.