drbrik
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 509
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

16. Tom Bombadil: Deze eindbaas danst wat in het rond en heeft geen zin in al dat gedoe in Midden-Aarde. Mag op elk moment van het spel de rollen van twee spelers omruilen.
Toffe rollen, je hebt duidelijk kennis van LoTR. Ik heb juist een opmerking bij deze rol, als een cult en burger verwisselen van rol is het spel toch al gespeeld? De vroegere cult die burger is nu weet alle cults en de wolf.

Oh oh iets zegt mij dat dit geen lange game word voor mij!

Toffe rollen man, weer wat extra dingen waar ik moet op gaan letten
Dit is eigenlijk nog het minste denk ik. Als je als cult de wolf weet en je word dan geswitcht met een burger weet je toch wie de wolf is? En zeg je gewoon wie de wolf is en is het spel al gespeeld.brb drbrik wordt Witch-King en teamkillt de andere Ringgeesten in zijn eerste kills Dan nog zal hij iedereen over moeten halen. Daarnaast is de kans 4(+)/20 * 14(+)/20. Dus die kans acht ik niet zo groot. Enige echte ramp die voor kan komen is een cult die switcht met Aragorn die zijn kracht nog niet gebruikt heeftZal de switch beschikbaar maken vanaf dag 5, zodat iedereen wel de kans heeft zijn kracht goed te gebruiken en er al wat hints zijn. Welkom! Game start trouwens vrijdag!
Toffe rollen man, weer wat extra dingen waar ik moet op gaan letten![]()

Dit is eigenlijk nog het minste denk ik. Als je als cult de wolf weet en je word dan geswitcht met een burger weet je toch wie de wolf is? En zeg je gewoon wie de wolf is en is het spel al gespeeld.

Misschien beter om na het weekend te starten Steensteen? Ivm koningsdag enzo?
Ik ben het hele weekend weg en sowieso zondag en maandag niet echt in staat om fatsoenlijk mee te denken...
..Goed excuus is dit om de LOTR films na heel wat jaren weer eens te kijken![]()
Goed excuus is dit om de LOTR films na heel wat jaren weer eens te kijken![]()

Elke dag wordt er 10x geroepen over wie de wolf is. Ik snap je wel, zal er vandaag over nadenken hoe ik het op ga lossen![]()
Probleem is wel dat ik er 10 mei wel vanaf wil zijn ivm examens, dus dan lassen we een 2 daagse pauze in, waarin er natuurlijk nog wel gespeculeerd kan worden over de hints. 1a. Vrijdag dag 1b. Vrijdag nacht 2a. Zaterdag dag 2b. Zaterdag nacht zondag+maandag pauze 3a. Dinsdag dag etc. alles is een goed excuus![]()
De rolwissel is geniaal maar omdat er rollen zijn die een beperkte kennis hebben van andere rollen is er inderdaad een conflict.
Wat je eventueel kan doen is de link tussen de cults en de wolf openbreken, als ze het niet van mekaar weten is een wisseling geen probleem. Dan voorzie je best wel een "back-up" wolf want als de wolf er dan de eerste dagen uitgaat door stemming is het spel al voorbij voor het echt begonnen is. Denk dat ik dat ooit in een spel van mij heb opgelost door dan een wolf at random te laten kiezen uit de cults.
Zat hier al aan te denken tijdens het maken van de rollen, vandaar dat ik ook voor Nazgûls gekozen heb ipv bijvoorbeeld orcs. Een Nazgûl zou theoretisch gezien ook de rol overnemen van de Witch-King.