AndroidHealthClinic

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

• Topic Starter Topic Starter

:D

Bedankt Tolkien

Welkom!

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:04 ----------

Thanks voor de uitnodiging. Heb heel wat spelletjes moeten missen door werk. Nu zou ik in principe terug kunnen spelen, maar ik vertrek 2 mei op vakantie dus de timing is slecht :p Zal nog maar eens een spelletje moeten skippen :(

Helaas, hopelijk volgende keer beter

Inschrijving gesloten!

Gruwelijk Word document gemaakt met alle rollen/namen/krachten/dood(ja/nee)/bijzonderheid. Inclusief de verhalen, hints los erbij+uitleg. Zal die na de game hier plaatsen voor volgende games.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Eomér en Dain toegevoegd

Inschrijving gesloten!

Gruwelijk Word document gemaakt met alle rollen/namen/krachten/dood(ja/nee)/bijzonderheid. Inclusief de verhalen, hints los erbij+uitleg. Zal die na de game hier plaatsen voor volgende games.

---------- Toegevoegd om 19:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Eomér en Dain toegevoegd

Nice

Dat hulpje van de burgemeester van dat vissersdorp in de hobbit kan ook wel een leuke rol zijn
inb4 LOTR fans incoming

Zo excelsheetje is klaar, ik heb er alvast zin :D

Steensteen, ik heb een excelformat dat voor automatische at random rollenverdeling zorgt, wel gemakkelijk. Interesse?

Ben vanmiddag een halfuur met een online dobbelsteen simulator aan de gang geweest, thx jeff :roflol:

Dat hulpje van de burgemeester van dat vissersdorp in de hobbit kan ook wel een leuke rol zijn
inb4 LOTR fans incoming

Alle rollen zijn ook niet zichtbaar, als je begrijpt wat ik bedoel ;)
;);)

Spelers en rollen invoegen, op een knopje drukken en de verdeling is er :D

Heb het vanmiddag al gedaan dus met dobbelstenen

Vooral leuk om te rollen voor de laatste paar rollen, dan kan je de knop stukklikken tot je bij iemand komt die nog geen rol heeft

Heb het vanmiddag al gedaan dus met dobbelstenen Vooral leuk om te rollen voor de laatste paar rollen, dan kan je de knop stukklikken tot je bij iemand komt die nog geen rol heeft

:roflol:

Ik geloof dat lloyd ooit nog met papiertjes heeft gewerkt (of was het alley, ben het al niet meer zeker). Een hoopje met de spelersrollen en eentje met de spelers.

Ik geloof dat lloyd ooit nog met papiertjes heeft gewerkt (of was het alley, ben het al niet meer zeker). Een hoopje met de spelersrollen en eentje met de spelers.

Zat er over te denken om een php/java code te schrijven maar dat kostte teveel tijd :o

Morgenmiddag stuur ik de rollen door. Heb je morgenavond nog geen PM gehad, PM mij dan even. :)

Ook leuke manier haha :D

:roflol: Voor dubbel onnodig werk. Maar dat van Steen was ook redelijk grappig.
Je had al een lijst van de rollen, ook van de namen.
Random nummers genereren voor elke rol/naam (je kan er met formule voor zorgen dat elk cijfer slechts 1 maal voorkomt)
Of gebruik je gewoon een draaitabel (denk dat dit zo noemt in het nl).

Zou je +-5min aan hebben gewerkt. Of 30sec als je er perfect mee kan werken.
Maar hartelijk bedankt om er zoveel werk in te steken voor ons!

Laatst bewerkt:

Heb het elke keer gewoon met lootjes gedaan. Lekker old skool en ietsje spannender.

Terug
Naar boven