Fitness Seller

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Gg morgen is de beslissende dag.
 
Verhaal nacht 8

"Pff eindelijk, klaar met die fucking tovenaar" puft de Witch-King, terwijl hij op zijn paard rijdt, want een tijdje terug was hij vies hard door zijn enkel gegaan. Deze keer zal die smeerlap van een Gollum er niet aan ontkomen, er staat nu niets meer in de weg voor de Witch-King om de Ring te bemachtigen en de kracht van de Ring te gebruiken om zijn wil te forceren over de Vrij Volken. Gollum zit ondertussen rustig een rauwe vis op te knabbelen in de bergen, maar schrikt op van een storm die opwaait "kut Paulusma met z'n verkeerde weerberichten" en net toen Gollum naar binnen wilde gaan, werd hij in zijn rug gereden door de Witch-King. "GEEF DE RING HIER STERVELING" riep de Witch-King. Gollum was niet van lotje getikt en pakte snel de Ring, en deed 'm om. Gollum rende snel weg in zijn onzichtbaarheid, maar struikelde over een steen en vond 20 meter dieper zijn dood.

De Witch-King heeft nu de Ring, wat hem de macht geeft twee personen de vermoorden

Penose:) is dood
Hij was Gollum

Zw97w.gif
 
Lol

Balancepatch 2.0

Wk mag nu 2 mensjes vermoorden.

XD
 
Achteraf meest lastige rol ooit.

Succes
 
Vraag me af wat je ermee deed/kon doen?

De Ring bij Gollum was meer een trivia van de Lord of the Rings, en om de rol van Gollum wat interessanter te maken als neutrale rol.

De Ring zou namelijk krachten hebben voor de burgers (bij stemming eruit) en voor de cults bij een wolfkill.
 
Vraag me af wat je ermee deed/kon doen?

Niks. Het enige was dat ik interessant was om te killen voor zowel het slechte kamp danwel het goede kamp.
Daarom was het lastig.
 
Mijn stem gaat naar wengstertje

Weinig tijd vansvond

Groetjes
 
Ik ook op Wengstertje

Heb ook geen tijd vanaaf
 
De drie andere spelers, vergeet niet te stemmen

---------- Toegevoegd om 19:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:00 ----------

Omdat ik vanavond ga trainen en vandaag een belangrijke dag is, stemming tot 22:00.
 
ja hallo toen ik bijna dood ging was ook een belangrijke stemming :(
 
Ik vind het een beetje vreemd dat toevallig iedereen nu ineens op wengster gaat, waarom hij boven highonx of een ander?
 
HighonX

Omdat HighonX diegene was die via Karma aan het communiceren was om stemmen te ronselen tegen een niet-cult en nu als eerste op Wengstertje ging.
Hij is ook zeer stil sedert er een nieuwe Witchking is.
 
Laatst bewerkt:
Ja dit gaat werken :roflol:

---------- Toegevoegd om 19:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Beetje vreemd ook dat Ot en Highonx ineens geen tijd hebben vanavond, nu is de enige die de uitslag kan veranderen lloyd
 
Back
Naar boven