MuscleMeat

BB Weerwolfgame: Lord of the Rings editie

Bezoekers in dit topic

Een gevoel zegt mij ook dat Wauter stiekem toch een cult is.

Een cult die zijn wolf prijs geeft en de belangrijke rol van penose erin houd voor de burgers terwijl Wovano notabene hem eruit wou terwijl iedereen zijn rol wist uit duidelijke info van de hint van Diaephi? Mijn maatje heb ik toen moeten opofferen om penose erin te houden.

Ik heb nooit op jou of je partner gestemd dus dat zou toch ook echt genoeg moeten zeggen aan welke kant ik speel?
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Waarom zou ik in hemelsnaam de witchking presenteren als slecht en hem opofferen? Dit zou toch wel een echte domme move van me zijn? Moest ik slecht zijn zou ik anders met de witchking levende nu al gewonnen hebben.

Omdat het best duidelijk was toen dat sanca de wk was. Beetje zelfoverschatting wat je als laatste zei trouwens
 
  • Like
Waarderingen: Ot92
Omdat het best duidelijk was toen dat sanca de wk was. Beetje zelfoverschatting wat je als laatste zei trouwens

Mijn eerste post na de openkaarten post van krimlo en notabene de eerste post van allemaal na die post van krimlo:

Origineel gepost door Krimlo [Afbeelding niet meer beschikbaar]
Alright ik kan m'n openkaartverhaal posten omdat de nachttijden over zijn en we een hele dag hebben om te denken over wat we hiermee doen. Ik speel het op deze manier omdat het goede kamp nu nog meer stemmen heeft en ik ben er bang voor dat dat nogal kan veranderen deze dag als het weer in de soep loopt. Hopelijk werkt het ochtendverhaal met ons mee. Ik heb door mijn rol wat meer mensen van het goede kamp kunnen identificeren, de oplettende speler weet nu al wie ik ben. Ik ga gewoon open kaart spelen en vertellen wie ik denk wie wie is en waarom. Zo reduceren we het aantal mensen waarop we kunnen stemmen drastisch en met een beetje geluk zijn we vandaag nog klaar. Enfin, de overgebleven rollen zijn: Aragorn; lloyd, beschermde ik de tweede nacht, werd omschreven als een doler uit het noorden. Kan niet missen. Elrond & Boromir: De oplettende speler heeft deze personen kunnen vinden door hints in het verhaal over afwezigheid qua stemgedrag (niet stemmen in ronde 2 en 5), respectievelijk NickyCF en Drbrik (de tweede vrouw, nicky had geen baard dus kan niet Boromir zijn). (De enige onzekerheid die ik heb is dat Hoxyz ook niet heeft gestemd in ronde 2, en opzichzelf (te laat) in ronde 5, dus misschien kan hij ook nog boromir of elrond zijn..) Gollum: Penose Tom Bombadil: Wauter, beschermde ik de eerste nacht, een oude kracht uit het zuiden. Kostte me wat speurwerk maar Tom is overduidelijk een oude opa (een van de eerste mensen van middelaarde blijkbaar), hij woont in een bos in het zuidelijkste deel van midden aarde. Pepijn en Merijn: Ot92 en HighonX zijn als we bovenstaand accepteren de enige spelers die overblijven en altijd op dezelfde persoon hebben gestemd, daarom denk ik dat zij pepijn en merijn zijn. Dit waren alle goede en neutrale rollen die ik heb geïdentificeerd. Dan blijven nog over: Sanca, Henri108, Wovano, Spanning Tree, Wengstertje en Hoxyz Hier zit mogelijk nog een soldaat tussen (afhankelijk van het aantal nazguls 2/3) en Legolas, de nazguls, sauren en de witchking als ik het goed heb met bovenstaand verhaal. Ik denk dat Sanca de wolf is, omwille van de hint van Diaephi 'heeft een groot zwaard maar dat is zeker niet zijn enige wapen'. Waarom? Er is geen enkele rol over met een groot zwaard en een ander wapen behalve de Witch King, want wat voor wapen heeft de Witch King nog meer? The Mace. Als jullie je kunnen vinden in mijn verhaal dan lijkt mij de beste optie dat Aragorn zijn kracht gebruikt op Sanca, mocht dit fout uitpakken dan kan Tom Bombadil altijd nog mijn rol beschermen door deze te wisselen met iemand anders ;) Als ik dadelijk niet dood blijk te zijn :D


Mooie redenatie, sanca lijkt me inderdaad een mogelijk goeie kill voor Aragorn. Ik probeerde al een tijdje te hinten dat Aragorn zijn kracht eens moest gaan gebruiken. Ik vrees wel dat als de wolf dit gelezen heeft je no way de nacht nog gaat overleven :( Ik heb alles nog eens nagekeken en er zitten nog een aantal foutjes in je rollenverklaring denk ik.

Uit de zes verdachten pik ik dan de naam van sanca om mooi naar voor te dragen?

En bij mijn tweede post ga ik dan zelf doelbewust naar info om sanca aan te wijzen als wolf:

De wolf gaat vast beraden naar zijn slachtoffer dus hij heeft alle commotie rond krimlo zijn post niet gezien. Ik heb eens gecheckt en met alle goeie rollen die we kunnen uitsluiten en de verdachten die nog overblijven zijn sanca en Hoxyz de enige die nog niet online is geweest (waren het laatste actief deze nacht om 00:50 en 01:02 ) Volgens mij hebben we nu sowieso de witchking bij één van deze twee spelers? Krimlo, ik vrees dat jij er deze nacht wel sowieso gaat uitgaan want als er een nazgul de witchking gaat opvolgen gaan die jou nooit laten leven na je laatste post :(

Dan had ik toch gewoon mijn mond moeten houden als ik cult zou zijn?

En mijn volgende post is dat tom dan moet wisselen met deze twee omdat hij één van deze twee moest zijn:

Pak dan sanca of hoxyz, een van de twee moet uit de verhalen sowieso de witchking blijken. Ik stel voor dat we stemmen op de 1 en de tom dan wisselt met de andere.

Dit doe je toch als cult nooit? Ik geef me nu volledig bloot voor deze nacht en zeg dat er iets niet klopt met wovano wat ik duidelijk niet vroeger kan doen omdat ik anders sowieso het slachtoffer ben van de wolf en na al dit denken jullie nog dat ik slecht ben.
 
Legolas is een elf uit het noorden.

Oude kracht uit het zuiden kan alleen tom betekenen wat je niet bent.
 
Krimlo deed dat wel

En ik heb toen gezegd dat er een fout inzit. Hierdoor wist tom (wie ik op dat moment nog niet kende) dat ik goed was en kon ik de wolf misleiden want hij wist dat ik het sowieso niet was dus moest hij denken dat ik slecht was.
 
Stemming afgelopen denk ik dan. Eindelijk eens een cult eruit gestemd met wovano als ik juist geteld heb (en niet na een easy hint zoals bij HillR).

---------- Toegevoegd om 20:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:04 ----------

Als hij de wolf niet is pakt de wolf deze nacht nog wel penose denk ik.

---------- Toegevoegd om 20:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:06 ----------

Je stem in een oude post aanpassen is overigens wel verboden eigenlijk.
 
Verhaal dag 8

De strijd gaat gelijk op. In het heetst van de strijd weet Gollum te ontkomen dat de Vrije Volken hem de pakken krijgen en de krachten van de Ring krijgen, want Gollum wil het liefst op z'n dooie akkertje vluchten van de oorlogen in Midden-Aarde met de Ring en verschuilt zich in de bergen. Sauron was zo erg gefocusst, dat hij in alle chaos vergeten is zelf te jagen op een bewoner. Dat mocht niet baten, want een zekere boself was zo gefocust met zijn haar dat hij de uruks in zijn rug niet zag aankomen, en bovendien zelf ook niet gejaagd heeft. De Vrije Volken weten echter ook een zware tegenslag te leveren aan de duistere machten, bij de Zwarte Poort wisten ze een slag te leveren die Barad Dur in deed storten. In de landen van Midden-Aarde lopen echter nog altijd 2 maaksels van Sauron rond, die de wereld in duisternis kunnen hullen.



Wovano is dood
Hij was Legolas
tumblr_mp4f7tskZI1re3c2eo1_500.gif


Wauter is dood
Hij was Sauron
tumblr_ljuptrtgLA1qgeyd8o1_500.gif
 
Wow gg wauter, ik snap alleen niet hoe hij er nu uit is gegaan?
 
Wauter had ins dus lekker om de tuin geleid haha gg maar hoe kan die dood zijn? Hij had toch maar 2 stemmen?
 
Good luck boys, gaat hard zoeken worden. Vertrouw niemand!
 
3 op wauter

Lloyd highonx en ik

Ik wist het vanaf het begin al dat wauter slecht was, bleek toch te kloppen :roflol:
 
Wengstertje of Highonx morgen dan?
 
Succes nog
 
Jezus

Lijkt me nu wel duidelijk wie de laatste 2 cults zijn. Hopelijk overleven we de nacht.
 
Wacht.. als de witch-king vannacht een burger vermoordt (en daar ga ik vanuit), is het aantal cults en burgers toch gelijk?
 
Back
Naar boven