Fitness Seller

BB'en met BB

Peiling Peiling Meedoen is belangrijker dan winnen?

• Ja

Stemmen: 5 10,9%
  • Nee

Stemmen: 10 21,7%
  • Als je het maximale uit jezelf hebt gehaald ben je een winnaar :thumbs:

Stemmen: 19 41,3%
  • Ik ben BB :BB_:

Stemmen: 12 26,1%

• Totaal stemmers
    46
  • Topic Starter Topic Starter
Vrij diep gegaan, licht misselijk na de training. Front Squat en Bulgarian Splits hakte erin. Nu de eetlust wel weer terug.
17031082666325074215730065365026.jpg

• Like
Waarderingen: BB_
Weer ruim een halve kg lichter.
IMG_20231221_184740.jpg

Déjà vu. :cool:

• Haha
Waarderingen: BB_
Haha. Ik ga kijken wat mijn coach adviseert, maar ik denk dat hij niet van de hoge doses is. Ben nog nooit boven 1 gram totaal gegaan, maar heb eigenlijk zin om wel wat hoger te gaan nu.
Doen waar je zelf mee kan leven mentaal en gezondheidswijs man :)

Haha. Ik ga kijken wat mijn coach adviseert, maar ik denk dat hij niet van de hoge doses is. Ben nog nooit boven 1 gram totaal gegaan, maar heb eigenlijk zin om wel wat hoger te gaan nu.
Mooi dat je Hematocriet weer wat lager is. Had je dat verneukt met nandrolon dacht je ?

Mooi dat je Hematocriet weer wat lager is. Had je dat verneukt met nandrolon dacht je ?
Volgens mij was dat na een blast met 500 test en 300 mast, dus niets geks. Wel moest mn hematocriet toen worden bijsgesteld aangezien de manier van meten of tijd die eroverheen ging tot een te hoge meetwaarde leidde. Nu weer mooi inderdaad en ik ben na de bloedtest nog bij de bloedbank geweest, dus wellicht nog wat lager.

Volgens mij was dat na een blast met 500 test en 300 mast, dus niets geks. Wel moest mn hematocriet toen worden bijsgesteld aangezien de manier van meten of tijd die eroverheen ging tot een te hoge meetwaarde leidde. Nu weer mooi inderdaad en ik ben na de bloedtest nog bij de bloedbank geweest, dus wellicht nog wat lager.
Na een aderlating is je Hema toch maar een week of wat laag!!

• Like
Waarderingen: Vonk
@Galen heeft een keer toegelicht hoe dat precies werkt met hema verlagen. Moest een paar keer voor een langer resultaat.
gelezen maar je lijf hersteld het uiteindelijk naar zijn oude balans en als je uit balans bent (aka hogere waarde) komt dat op termijn ook weer terug tenzij je de spullen die het hoger maken eruit haalt.

Terug
Naar boven