Fitness Seller

Before and after :)

Jij bent echt zo zo'n gozer die altijd overal commentaar op geeft, Waarbij wat iemand ook doet het nooit goed is. Maar uiteindelijk voer je zelf geen ene moer uit.

he mong**l en wat heb jij bereikt in bb ???? niks njente nada wedstrijden gedaan ??? miss gewonnen ??
ned. kamp. geweest. in jaren 80 c-b a wedstrijden gewonnen

stats 16.0 m 85 kg. 10 %

bench press 140 kg 6x
squat 220 kg 8x
leg press 330 kg. 8x
dead lift 170 kg 1x

did is wat ik heb gedaan ga jij in je life time niet halen

dus gewoon bek dicht en trainen broeki

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 00:05 ----------

ik ben erachter gekomen dat jij best achterlijk bent.. no joke : )
je vraagt letterlijk 1 rep max en dat krijg je, en nu is het opeens niet meer goed en moet het 8 - 10 herhalingen... je stelt me teleur ik dacht dat je een werkende brein had but NOOOOO . bye.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 20:55 ----------

+1

jij bent echt dom he iedereen hier twijfelt al weken aan je leg press en vraagt om een filmpje plaats je er eindelijk 1 help je met je handen en zakt maar 25cm dat kan iedere mong**l zelfs met 800 kg

ik vraag netjes aan je wat wil je kracht of bb??? met bb moet je meer reps doen wat is daar achterlijk aan ?????? je kunt niet eens normaal antwoord geven ben je zo stom

in ieder topic zit je te reageren en geeft zelfs aas advies waar baseer je dat op ??? heb je zoveel ervaring ????? je hebt gewoon een leuk beach boy fysiekje

ga eten en trainen en verdwijn aub hier van het forum want je bent geen aanwinst gezien de kritiek die je krijgt van velen hier

Re: Before and After van 1,5 jaar training 20jr + (kracht filmpjes)

Wat ben jij een triest mannetje zeg specialpaint. Lol 220 op reps squatten en dan 170 deadliften? Zullen wel mooie quartersquats zijn geweest. Hoe oud ben jij eigenlijk?

Wat een hoop afgunst hier. TS noemt stats en iedereen vraagt om video's, ts delivert. Uitvoering zou bij sommige oefeningen best wat beter kunnen. Maar een hoop die een veel slechtere vorm/rom hebben.

En wat zegt het gewicht op een legpress nu in vredesnaam. Elke legpress is anders. Je ziet bij deze ook duidelijk dat het deel waar het gewicht aan hangt veel korter is dan het deel waar je op pressed.

Wat ben jij een triest mannetje zeg specialpaint. Lol 220 op reps squatten en dan 170 deadliften? Zullen wel mooie quartersquats zijn geweest. Hoe oud ben jij eigenlijk?

Wat een hoop afgunst hier. TS noemt stats en iedereen vraagt om video's, ts delivert. Uitvoering zou bij sommige oefeningen best wat beter kunnen. Maar een hoop die een veel slechtere vorm/rom hebben.

En wat zegt het gewicht op een legpress nu in vredesnaam. Elke legpress is anders. Je ziet bij deze ook duidelijk dat het deel waar het gewicht aan hangt veel korter is dan het deel waar je op pressed.

hoezo afgunst ik was nummer 100 die kritiek had op zijn stats en heb hem gewoon om het filmpje gevraagd net zoals de andere 100

geef hem wat tips en vraag wat hij leuker vind zijn kracht ontwikkelen of bb dan moet hij zijn training en reps aan passen en wat voor antwoord krijg ik terug over zielig gesproken..

lees jij ook zijn advies in de aas sectie ??? wat een wijsheid zeg voor 21 jaar ..

ja en mijn stats waren echt en goed uitgevoerd

• Topic Starter Topic Starter
aub, specialpaint ga een andere topic verzieken : ), ik wil niet dat het off topic gaat bye bye

zal wel aan mij liggen maar volgens mij zegt specialpaint geen hele rare dingen

maar misschien dat ik het kan proberen, waarom doe je alles zo weinig reps?
en bij shoulder press ga je met je armen parallel tot de vloer, is dat normaal?

aub, specialpaint ga een andere topic verzieken : ), ik wil niet dat het off topic gaat bye bye

het is al off topic door jou zelf en wat heb ik verziekt ik heb je netjes gevraagd wat wil je nu

kracht ??? of body building ??? dan moet je de reps aanpassen je geeft geen antwoord.. moeilijk he

en als ik vraag waar jij je wijsheid vandaan haalt wbt aas komt al helemaal geen antwoord en toch adviseer
je iedereen die maar iets vraagt dat vind ik heel gedurfd maar ja met 21 jaar heb je natuurlijk jarenlang
ervaring
jochies zoals jij zijn het prototype die body building een slechte naam geven niet alleen op dbb maar ook in
real life en in de gym ...

maar om je een plezier te doen i.am out maar als je nog 1 keer dom advies geeft in de aas sectie raporteer ik je want daar heb je zeker niks te zoeken imo

• Like
Waarderingen: mat
het is al off topic door jou zelf en wat heb ik verziekt ik heb je netjes gevraagd wat wil je nu

kracht ??? of body building ??? dan moet je de reps aanpassen je geeft geen antwoord.. moeilijk he

en als ik vraag waar jij je wijsheid vandaan haalt wbt aas komt al helemaal geen antwoord en toch adviseer
je iedereen die maar iets vraagt dat vind ik heel gedurfd maar ja met 21 jaar heb je natuurlijk jarenlang
ervaring
jochies zoals jij zijn het prototype die body building een slechte naam geven niet alleen op dbb maar ook in
real life en in de gym ...

maar om je een plezier te doen i.am out maar als je nog 1 keer dom advies geeft in de aas sectie raporteer ik je want daar heb je zeker niks te zoeken imo

AAS sectie ja? impressive link aub waar ik uberhaupt iemand advies geef, ben benieuwd

he mong**l en wat heb jij bereikt in bb ???? niks njente nada wedstrijden gedaan ??? miss gewonnen ??
ned. kamp. geweest. in jaren 80 c-b a wedstrijden gewonnen

stats 16.0 m 85 kg. 10 %

bench press 140 kg 6x
squat 220 kg 8x
leg press 330 kg. 8x
dead lift 170 kg 1x

did is wat ik heb gedaan ga jij in je life time niet halen

dus gewoon bek dicht en trainen broeki

---------- Post toegevoegd 21 September 2013 om 00:05 ----------

Dit is nou precies wat ik bedoel, Ook overal op in gaan natuurlijk. #indeaanvalplease

Je uitvoering laat zo te zien wel erg te wensen over Kyaman, als ik zo naar die filmpjes kijkt.
Die shoulderpress zag er niet bepaald gecontroleerd uit, en die legpress was ook niet 100 procent.
Ik denk dat je veel te zwaar pakt, het spijt me te zeggen. Spieren kweken is niet stoer doen, maar met verstand en gevoel trainen. Daar schort het bij jou nog al aan, afgaande op de filmpjes ...

Je uitvoering laat zo te zien wel erg te wensen over Kyaman, als ik zo naar die filmpjes kijkt.
Die shoulderpress zag er niet bepaald gecontroleerd uit, en die legpress was ook niet 100 procent.
Ik denk dat je veel te zwaar pakt, het spijt me te zeggen. Spieren kweken is niet stoer doen, maar met verstand en gevoel trainen. Daar schort het bij jou nog al aan, afgaande op de filmpjes ...
Staat er toch bij dat die gewichten zijn RM zijn en niet dat hij daar 4x10 setjes mee doet, wat heeft stoer doen nou weer met RM te maken:o

Staat er toch bij dat die gewichten zijn RM zijn en niet dat hij daar 4x10 setjes mee doet, wat heeft stoer doen nou weer met RM te maken:o

Als je te zwaar pakt zoals in zijn geval gaat het ten koste van de uitvoering. Krijg de indruk dat hij te zwaar pakt terwijl het hij eigenlijk helemaal niet aan kan. Voor het plaatje ziet het er misschien stoer uit, maar effectief is het niet.

Re: Before and After van 1,5 jaar training 20jr + (kracht filmpjes)

Als je te zwaar pakt zoals in zijn geval gaat het ten koste van de uitvoering. Krijg de indruk dat hij te zwaar pakt terwijl het hij eigenlijk helemaal niet aan kan. Voor het plaatje ziet het er misschien stoer uit, maar effectief is het niet.

Zware lifts zijn (bijna) nooit netjes

Nee kijk in het algemeen hebben jullie sowieso gelijk, max reps zoals gummie19 hierboven citeert.. zijn niet vaak netjes..
Ik wilde alleen laten zien dat ik de gewichten die ik heb getypt daadwerkelijk kan... Kijk dat de uitvoering soms niet goed is okee..

Mijn training bestaat meestal 1 week supersets dan een week 5x5 stronglifts daarna weer 4 sets van 8 herhalingen.
En 1 x in de paar weken probeer mijn max rep te bekijken of het kwa kracht vooruitgang boekt.

Wat betreft ''specialpaint'' hierboven het is fijn dat je tips geeft, maar wat ik bedoel met mijn reactie is dat ik wel 3 tot 5 sets 8 tot 12 herhalingen maak en dan pas een keer negatief / of een zware lift pak. Het gaat niet om stoer gedrag of het aantonen van kijk mij.. nee het was gewoon een 1 max rep ... Bij de shoulder press heb ik inderdaad wat moeite gehad maargoed? De meeste geloofden hier niet dat ik de gewichten omhoog zou krijgen : ) jullie vroegen om een max rep niet om een nette set van 8 herhalingen : )

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 10:09 ----------

dit bedoel ik nou : ) , ik toon geen stoer gedrag op het forum.. behandel jullie als volwassen mensen en ga serieus in op jullie reacties en verwacht dat gewoon wederzijds :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 22 September 2013 om 10:10 ----------

je uitvoering laat zo te zien wel erg te wensen over kyaman, als ik zo naar die filmpjes kijkt.

:d

Laatst bewerkt:
special paint: ik respecteer dat je nog steeds bb doet op jouw leeftijd :thumb: maar die 170kg deadlift is dat jouw pr? Want dat deed ik na ander half jaartje al 8x150kg

special paint: ik respecteer dat je nog steeds bb doet op jouw leeftijd :thumb: maar die 170kg deadlift is dat jouw pr? Want dat deed ik na ander half jaartje al 8x150kg

we zijn geen pl'ers maar die vond ik ook wel erg vreemd.. 170?

OT: laat ze maar praten, je bent sterker dan dat je eruit ziet en dat krenkt blijkbaar een hoop gasten hier. Techniek is niet 100% maar je tikt daar toch wel ff je borst gewoon aan met die 130.. Petje af man!

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

wacht.. je tikt je borst toch niet aan... maar je komt wel erg diep. Achja boeiend, vind het nog steeds knap van je!
En die rom op de legpress is eigenlijk ook wel bagger icm je handen.. Als je lichter gaat trainen en de juiste rom hanteert is het ook nog impressive!

Laatst bewerkt:

xD neuh

---------- Toegevoegd om 22:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:38 ----------

we zijn geen pl'ers maar die vond ik ook wel erg vreemd.. 170?

OT: laat ze maar praten, je bent sterker dan dat je eruit ziet en dat krenkt blijkbaar een hoop gasten hier. Techniek is niet 100% maar je tikt daar toch wel ff je borst gewoon aan met die 130.. Petje af man!

---------- Toegevoegd om 23:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:35 ----------

wacht.. je tikt je borst toch niet aan... maar je komt wel erg diep. Achja boeiend, vind het nog steeds knap van je!

thanks man : ) en tik mijn borst wel aan ;p alleen heb wat te laag zitten filmen maar toch bedankt :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

bedoel je waar? Basic Fit Nijmegen man,

Nee borst tik je toch echt niet aan hoor? Je ziet duidelijk ruimte op dat filmpje.. al helemaal bij rep 3.

Nee borst tik je toch echt niet aan hoor? Je ziet duidelijk ruimte op dat filmpje.. al helemaal bij rep 3.

ik hallucineer xD haha
je hebt idd gelijk :( moet binnenkort maar opnieuw filmpjes maken en dan gewoon goede kwaliteit
en de juiste hoogte etc ;p

Terug
Naar boven