Fitness Seller

Before and after :) (1 bezoeker)

Bezoekers in dit topic

Dbb het forum waar iedereen boos is.

midlife crisis ;D

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 15:23 ----------

Wat is dit nou weer voor topic?

Ook al kon hij 300 kilo benchen en 800 leg press.
Goed voor hem.

Druk maken om de gewichten van een ander.....

true is off topic gegaan helaas.. maar goed zal wel weer goed komen:D
 
dildo zit er standaard op anders glij ik van m.n zadel

jo kerel :D, ze staan erop en helaas wat je vroeg tot buik kan dus blijkbaar niet zoals je op filmpje ziet ..
gaat de legpress maar tot zover waar ik me voeten heb.

Dus inderdaad op mijn manier lukt het me wel zwaar haha xd maar op de gevraagde wijze moet ik nog eens proberen :rolleyes:
 
Legpress met je handen?
 
handen horen los van je benen te zijn en niet erop;) zoals bij jou kan je extra kracht geven en is t dus minder zwaar. Alsnog very nice !!
 
handen horen los van je benen te zijn en niet erop;) zoals bij jou kan je extra kracht geven en is t dus minder zwaar. Alsnog very nice !!

bedankt :D

idd, zal er volgende keer opletten thankyou : )
 
bedankt :D

idd, zal er volgende keer opletten thankyou : )

kyaman vind het wel een beetje tegenvallen .. 1 je handen los .. 2 je zakt imo niet ver genoeg benen horen gewoon klem op je buik ..

het zal wel aan de overbrenging van de leg press liggen maar het is idd wel een hoop gewicht dat is wel
gaaf om te zien
 
wtf? sterke bench man goedzo
 
wil niet zeiken,maar bankje moet rechter bij shoulder press, zo is het meer een high incline db press.
 
kyaman vind het wel een beetje tegenvallen .. 1 je handen los .. 2 je zakt imo niet ver genoeg benen horen gewoon klem op je buik ..

het zal wel aan de overbrenging van de leg press liggen maar het is idd wel een hoop gewicht dat is wel
gaaf om te zien

hehe, probeer er het beste van te maken volgende keer voeten wat anders neerzetten dat ik nog dieper kan gaan met me benen
dunno of dat gaat helpen maar well see.
 
Laatst bewerkt:
Hey Careim, sterk hoor!:cool: Zou alleen iets meer voor de uitvoering gaan ipv de gewichten. Alle oefeningen iets gewicht eraf en gaan voor die full-rom.:)
 
Dit lijkt me sterk..zelf train ik ook een dik jaar en ben ik 20 jaar.
Benchpress: 100 kg
Schoulderpress: 28 kg
Legpress: 130 kg allemaal 3x8.

Dus ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt

Ook ik heb deze foto's eerder gezien trouwens haha
 
Dit lijkt me sterk..zelf train ik ook een dik jaar en ben ik 20 jaar.
Benchpress: 100 kg
Schoulderpress: 28 kg
Legpress: 130 kg allemaal 3x8.

Dus ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt

Ook ik heb deze foto's eerder gezien trouwens haha

Meer benen trainen bro..
 
Dit lijkt me sterk..zelf train ik ook een dik jaar en ben ik 20 jaar.
Benchpress: 100 kg
Schoulderpress: 28 kg
Legpress: 130 kg allemaal 3x8.

Dus ik weet niet hoe je het voor elkaar krijgt

Ook ik heb deze foto's eerder gezien trouwens haha

een aantal foto's zijn 1 jaar geleden gepost : ) onder mijn vorige account careim
maar een heleboel niet dus ..

en jij weet net zo goed als ik, dat bij iedereen kracht verschilt : ) en of het in verhouding is of niet dat boeit mij niet zoveel ;p

gewoon jezelf pushen dan druk je overal wel meer.
 
hehe, probeer er het beste van te maken volgende keer voeten wat anders neerzetten dat ik nog dieper kan gaan met me benen
dunno of dat gaat helpen maar well see.

kyaman ik weet niet wat jij graag wilt ?? puur kracht stats maken ?? of body building ?? zijn twee verschillende dingen

ipv 2-3 reps met veel gewicht zou ik eens 8-10 reps doen met minder gewicht en idd full-rom
zul je zien wat voor een verschil zo bouw je massa

bij je volgende leg press moet je je hakken eens naar binnen en tenen naar buiten plaatsen zo gaan
je knieën automatisch naar buiten minder gewicht en 8-10 reps krijg je mooi die out zweep van in je benen
is mijn ervaring

maak daar maar eens een filmpje van
 
kyaman ik weet niet wat jij graag wilt ?? puur kracht stats maken ?? of body building ?? zijn twee verschillende dingen

ipv 2-3 reps met veel gewicht zou ik eens 8-10 reps doen met minder gewicht en idd full-rom
zul je zien wat voor een verschil zo bouw je massa

bij je volgende leg press moet je je hakken eens naar binnen en tenen naar buiten plaatsen zo gaan
je knieën automatisch naar buiten minder gewicht en 8-10 reps krijg je mooi die out zweep van in je benen
is mijn ervaring

maak daar maar eens een filmpje van
Jij bent echt zo zo'n gozer die altijd overal commentaar op geeft, Waarbij wat iemand ook doet het nooit goed is. Maar uiteindelijk voer je zelf geen ene moer uit.
 
Laatst bewerkt:
kyaman ik weet niet wat jij graag wilt ?? puur kracht stats maken ?? of body building ?? zijn twee verschillende dingen

ipv 2-3 reps met veel gewicht zou ik eens 8-10 reps doen met minder gewicht en idd full-rom
zul je zien wat voor een verschil zo bouw je massa

bij je volgende leg press moet je je hakken eens naar binnen en tenen naar buiten plaatsen zo gaan
je knieën automatisch naar buiten minder gewicht en 8-10 reps krijg je mooi die out zweep van in je benen
is mijn ervaring

maak daar maar eens een filmpje van

ik ben erachter gekomen dat jij best achterlijk bent.. no joke : )
je vraagt letterlijk 1 rep max en dat krijg je, en nu is het opeens niet meer goed en moet het 8 - 10 herhalingen... je stelt me teleur ik dacht dat je een werkende brein had but NOOOOO . bye.

---------- Post toegevoegd 20 September 2013 om 20:55 ----------

jij bent echt zo zo'n gozer die altijd over commentaar op geeft, waarbij wat iemand ook doet het nooit goed is. Maar uiteindelijk voer je zelf geen ene moer uit.

+1
 
Back
Naar boven