Fitness Seller

Before and after :)

Nog steeds 580 kg legpress en niet gefilmd

Laatst bewerkt:
ben tanirim genc merak etme

• Topic Starter Topic Starter

zit je ook bij basic fit dan xd ?

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 11:38 ----------

Nog steeds 580 kg legpress en niet gefilmd

komt goed schatje niet huilen, ik zal hem voor je maken ja? niet vandaag ook niet morgen ergens volgende week dan gaan we samen met popcorn voor een laptop zitten KIJKEN, je lijkt net een kind btw . : ) grow up

Laatst bewerkt:
Wrm maak je je druk om hun meningen man
Turkulunu goster koc sktr et

Dat is toch geen olympische halter? Lijkt meer op zo'n 10kg ding met rubber deel waar je de schijven op zet. Evengoed netjes!

Dat is toch geen olympische halter? Lijkt meer op zo'n 10kg ding met rubber deel waar je de schijven op zet. Evengoed netjes!

Nee klopt is het ook niet : ) als je via youtube kijkt dan zie je in de beschrijving welke gewichten erop zitten :)
stang zelf is 10 of 12,5KG

but thanks man :D

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 12:40 ----------

Wrm maak je je druk om hun meningen man
Turkulunu goster koc sktr et

dunno haklisin sktr et xd

130kg benchpress ..... En hij slaat nergens op omdat?;p beetje te laag gefilmd maar voor de rest.. Tell me : )

man man wat kun jij happen zeg haha is goed joh maar ben ech benieuwd naar je leg-press
maar wel een full rom he ?? Knieën tegen je buik het liefst nog ernaast ..

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 15:05 ----------

wrm maak je je druk om hun meningen man
turkulunu goster koc sktr et

ga jij lekker op een turks forum dit kunnen wij niet lezen ga ik ook lekker pools vloeken
hier

kurva mac

man man wat kun jij happen zeg haha is goed joh maar ben ech benieuwd naar je leg-press

heeft niks met happen te maken, ik neem jou gewoon serieus : )
dat is wat anders dan happen en aan getroll doe ik niet dus verwacht dat wederzijds :rolleyes:

heeft niks met happen te maken, ik neem jou gewoon serieus : )
dat is wat anders dan happen en aan getroll doe ik niet dus verwacht dat wederzijds :rolleyes:

ik en anderen hier zitten je gewoon op te stoken moet je doorheen kijken en als jij echt 580 kg kan
leg press doen krijg je echt mijn respect en karma

maar ik wil imo wel een goede press zien hoevaak ik al gasten heb gezien die hun benen nog geen 20cm
laten zakken met 300 kg dat is geen press dat kan iedereen een goede press is echt helemaal klem op je buik en nog beter ernaast imo

helemaal omdat benen trainen mijn favoriete spiergroep is en ik er voor mijn fysiek behoorlijk sterk in was
leg press 8 x 350 kg full squat 8x 225 kg.

dus ik kijk echt uit naar je filmpje

---------- Post toegevoegd 14 September 2013 om 15:05 ----------

ga jij lekker op een turks forum dit kunnen wij niet lezen ga ik ook lekker pools vloeken
hier

kurva mac

Hahahaha
Dwerg
Ga lekker op je fiets met een dildo op het zadeltje :roflol:

ik en anderen hier zitten je gewoon op te stoken moet je doorheen kijken en als jij echt 580 kg kan
leg press doen krijg je echt mijn respect en karma

maar ik wil imo wel een goede press zien hoevaak ik al gasten heb gezien die hun benen nog geen 20cm
laten zakken met 300 kg dat is geen press dat kan iedereen een goede press is echt helemaal klem op je buik en nog beter ernaast imo

helemaal omdat benen trainen mijn favoriete spiergroep is en ik er voor mijn fysiek behoorlijk sterk in was
leg press 8 x 350 kg full squat 8x 225 kg.

dus ik kijk echt uit naar je filmpje

Dat met langs je buik met me benen wordt wel een uitdaging :)

Maar zal het ook maximaal proberen met benen langs me buik, heb je anders even een voorbeeld van youtube?
Dan weet ik het exact. Voor de rest zal ik het ook maximaal doen op mijn eigen manier dus : )

Wat is dit nou weer voor topic?

Ook al kon hij 300 kilo benchen en 800 leg press.
Goed voor hem.

Druk maken om de gewichten van een ander.....

Mensen zijn gewoon jaloers.

swole nerdd

Dbb het forum waar iedereen boos is.

Dat met langs je buik met me benen wordt wel een uitdaging :)

Maar zal het ook maximaal proberen met benen langs me buik, heb je anders even een voorbeeld van youtube?
Dan weet ik het exact. Voor de rest zal ik het ook maximaal doen op mijn eigen manier dus : )

als je zulke korte benen hebt als ik is dat wel makkelijker idd maar ik kreeg er mooi die out zweep van op m.n benen

Terug
Naar boven