Fitness Seller

Begin foto

palacio

Novice
Waardering
0
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

voormezelf even gepost zodat ik wanneer ik een keer 'hopelijk' mijn doelen heb bereikt ik lachend terug kan kijken op deze magere vent..

PS: heb ik een rare vorm in de borsten?.. ik bedoel de groei.. de meeste jongens van mijn leeftijd hebben die ronder en wat voller.. ik heb het schuin als je snapt wat ik bedoel .. of zie ik het nou verkeerd ?

you know what to do:) trainen en vooral veel eten jij.

Ik zie dus geen plaatjes?

Even op de kikkers klikken Jizza :)

@ topic starter ...
DBB is geblokkeert door Imageshack.. gebruik voortaan de website van tinypic om je foto's hier te plaatsen... het werkt precies hetzelfde ..
TinyPic - Share The Experience!™

Verdiep je goed in de stickies die er staan .. vreten als een gek en trainen als een gek..

doet het. is normaal dat het ze zo schuin lopen.
je mist gewoon massa, gewoon lekker borst gaan trainen dan komt het zeker in orde. je bent nog jong dus dat komt vanzelf oke.

• Topic Starter Topic Starter
doet het. is normaal dat het ze zo schuin lopen.
je mist gewoon massa, gewoon lekker borst gaan trainen dan komt het zeker in orde. je bent nog jong dus dat komt vanzelf oke.

borst trainen alleen.. of moet er eerst beetje kg's aankomen..
heb trouwens voor het eerst in me leven voor het fitnessen gaan.. een glas gepakt en een ei in kapot gemaakt en opgedronken.. is dit goed ?
of beter even laten koken?.. en die eiwit opeten?..geef me aub jullie tips..

borst trainen alleen.. of moet er eerst beetje kg's aankomen..
heb trouwens voor het eerst in me leven voor het fitnessen gaan.. een glas gepakt en een ei in kapot gemaakt en opgedronken.. is dit goed ?
of beter even laten koken?.. en die eiwit opeten?..geef me aub jullie tips..

Het is niet echt goed om een ei rauw te eten omdat er veel sarmonela in voor komt dus ik zou gwn lekker een paar eieren koken.. en gwn het eiwit eten.. succes bro

ecto !! :p , goed eten en trainen ! , komt allemaal wel goed dan !

vage foto, je hebt een vrij laag vetpercentage, maar toch ziet het er vettig uit :o en alleen borst trainen? :eek: dat lijkt me niet verstandig. Ga gewoon een fullbody schema maken voor jezelf en ga veel en vooral gezond eten (dat ene ei gaat geen verschil maken, ga dan liever kipfilet, kwark, tonijn etc. eten)

succes met trainen!

Terug
Naar boven