AndroidHealthClinic

beginnen ja of nee?

normahellas

Cool Novice
Waardering
0
Dag Jongens,

IK wil maandag beginnen met een kuur, alleen de vraag is of het wel verstandig is, omdat ik een vetpertage van 19,5% heb. Ik train nu al een aantal jaren mijn gewicht is 96 kilo lengte 1.85 en vooral het vet op en rondom buik. Het voordeel van nu beginnen is dat ik een lange tijd vrij ben en dus alle tijd heb om te trainen, mijn kuur is deca, sustanon, D bol, en aan het einde winstrol. IK weet dat met deze kuur steviger wordt, maar ik ben van me zelf al redelijk grof dus kan ik meer massa pakken. Zal ik nou wel of niet beginnen.

Groeten Erdo.

Je hebt het nu toch al gekocht dus kan je het net zo goed gebruiken...

:roflol: heerlijk...

Je kan het beter weggeven, aan mij bijvoorbeeld. Dan geef ik het aan mijn valse teckel.

Maarre, wij kunnen niet voor je bepalen of je wel of niet moet kuren. Dat soort verantwoording moet je zelf nemen want het is jouw lichaam en jouw gezondheid.
Als jij denkt dat je goed op de hoogte bent van de risico's van anabolen en hoe je die risico's kan minimaliseren dan kan je het doen. Als je twijfelt dan kan je beter wat meer tijd investeren in kennis opdoen, het gaat immers om je gezondheid en de zomer van 2006 lijkt toch te verregenen dus je kan sowieso beter wachten tot 2007 :D

Misschien kan je beter wachten tot 2007, kijk hoeveel massa je in de tussentijd aankomt.

Als het veel is, cker niet aan de AS beginnen dat zou stom zijn.

1.85, 96 kilo, 19.5%

en dan al beginnen ? (overigens meen ik tussen de regels door te lezen dat je al eerder een kuurtje gedaan hebt om dit te bereiken ?)

Om te beginnen moet je op 15+% eerst wat gaan cutten is mijn mening. (cutten met ondersteuning is echter wel erg spierbesparend, dus dat zou wellicht een optie zijn)

Verder zijn dit nog lang niet de maxima die je naturel kunt halen dus doe beter je best voordat je naar dergelijke hulpmiddellen gebruikt (nogmaals dat is mijn mening)

Terug
Naar boven