MuscleMeat

Beginnen met powerliften

Waarom dat? Als je wilt PL'en ga je toch PL'en.
Je gaat als je een dikke auto wilt toch ook niet eerst een brommer kopen om vervolgens een auto te halen

Oh wacht het is powerliften, excuses ik dacht dat ik Strongman las. :o

Nevermind, Rippetoe en SS inderdaad.

Als je verder had gelezen, had ik mezelf al verbeterd ;)

En betreft dat brommer argument is natuurlijk onzin. Zit een prima kern van waarheid in waar ik het over had. Eerst weg ervaring op doet voordat je een auto koopt is altijd handig. Oftewel eerst goeie basis voordat je zwaardere dingen gaat doen. Anders grotere kans op ongeluk/blessure.

Als je verder had gelezen, had ik mezelf al verbeterd ;)

En betreft dat brommer argument is natuurlijk onzin. Zit een prima kern van waarheid in waar ik het over had. Eerst weg ervaring op doet voordat je een auto koopt is altijd handig. Oftewel eerst goeie basis voordat je zwaardere dingen gaat doen. Anders grotere kans op ongeluk/blessure.

Dus eerst aankloten voordat je een goed schema gaat volgen?

Plus dat de incorrecte technieken die je jezelf aanleert lastig te corrigeren zijn wil je met de juiste technieken beginnen.

Dus eerst aankloten voordat je een goed schema gaat volgen?

Waar zeg ik dat hij moet aankloten? Ik heb toch in mijn 2de post gezegd dat SS of Rippetoe prima schema's zijn voor beginners. Is toch nutteloos om nu al met Wendler, WSB of German volume training te beginnen als je pas net begint.

Hey allemaal, ik zou graag met powerliften willen beginnen maar ik weet er bijna niks van af en ook niet hoe je je eigen workout routine moet maken.

Hier zijn wat gegevens
17 jaar
~61KG
Ik sport 3x per week split

Ik heb al een half jaar bodybuilden gedaan en daarvoor 2 maandjes ongeveer een beetje zitten kloten. En ik wou nu dus graag beginnen met powerliften als dat zou kunnen.

Zou iemand mij ergens naar kunnen verwijzen?

Stuur een mailtje naar powerliftingtalent@hotmail.nl en kom eens een keertje langs bij papendal kan je met andere junioren meetrainen.

en wat je weegt of hoe sterk je bent maakt niks uit.
Gewoon lekker komen trainen.

Hoop dat je een mailtje stuurt gr Pjotr (weak01)

Waar zeg ik dat hij moet aankloten? Ik heb toch in mijn 2de post gezegd dat SS of Rippetoe prima schema's zijn voor beginners. Is toch nutteloos om nu al met Wendler, WSB of German volume training te beginnen als je pas net begint.

Ok, sorry, verkeerd begrepen. Dacht dat je bedoelde bijv met een standaard split zoals de meeste fitness boys trainen met 100 verschillende oefeningen spiermassa opbouwen.

ga eten..... built it and they shall come

Terug
Naar boven