MuscleMeat

Nickyo's trainingslog

Bezoekers in dit topic

Come on Guys , laten we nu niet iemand zijn topic vol spammen over hooikoorts ..
 
Wat ik hier een beetje mis is de BHT mentalilteit.
Gewoon Bek Houden en Trainen.
In plaats daarvan struikel je hier over jankposts "mijn pinknagel is afgebroken zal ik gaan legpressen of niet?"
Bek Houden en Trainen.
Je bent toch niet zo'n verwijfde metro-man zoals je de laatste tien jaar steeds meer om je heen ziet. Baby-face en dan noodgedwongen maar een baardje moeten laten staan want anders... boter boter botersoft.
Of "is dit schema goed?" zoals een paar keer per week de goedgevulde rubriek Traningsschema's ook daadwerkelijk goedgevuld blijft met over de schutting gegooide no brainers door, hoe opvallend: lieden met 1 post.
Over "spam" gesproken.
Ga eens een half jaar correct en consequent trainen in plaats van een paar keer per week twee uur lang maar wat aan te kloten in de gym.
Bek Houden en Trainen en ophouden met dat metro-man gejank.
 
  • Like
Waarderingen: ACE
Ofwel de rubberen stoeptegel generatie.
 
Laat je niet ontmoedigen door het bericht van die negatieve persoon hierboven.

1. Hooikoorts is vroeg dit jaar, was vanmorgen gewoon bij de meisjes van WNL, afhankelijk waar je allergisch op reageert kan dit eerder of later in het jaar zijn;
2. Het is jouw topic, al wil je over je kat vertellen;
3. Dit figuur is vrijwel alleen negatief, tijdsverspilling.

Je zou een mod, Sanca Saxon, Galen, die andere die nu een moeilijk naam: 3XL heeft kunnen vragen dit topic te verplaatsten naar de log-sectie.

Succes vandaag!
Thanks voor de support! Ik meende eigenlijk al tussen de log sectie te zitten


Come on Guys , laten we nu niet iemand zijn topic vol spammen over hooikoorts ..
Precies, leuk voor later als ik de log eens terug lees :p


Wat ik hier een beetje mis is de BHT mentalilteit.
Gewoon Bek Houden en Trainen.
In plaats daarvan struikel je hier over jankposts "mijn pinknagel is afgebroken zal ik gaan legpressen of niet?"
Bek Houden en Trainen.
Je bent toch niet zo'n verwijfde metro-man zoals je de laatste tien jaar steeds meer om je heen ziet. Baby-face en dan noodgedwongen maar een baardje moeten laten staan want anders... boter boter botersoft.
Of "is dit schema goed?" zoals een paar keer per week de goedgevulde rubriek Traningsschema's ook daadwerkelijk goedgevuld blijft met over de schutting gegooide no brainers door, hoe opvallend: lieden met 1 post.
Over "spam" gesproken.
Ga eens een half jaar correct en consequent trainen in plaats van een paar keer per week twee uur lang maar wat aan te kloten in de gym.
Bek Houden en Trainen en ophouden met dat metro-man gejank.

Eh ik weet niet waar jij op doelt? Maar ik kon niet trainen omdat de squat racks vol zaten, en ik kan niet zo 3 kwartier wachten omdat ik ook gewoon moet werken. Verder doe ik 5x5 wat hier door iedereen is aangeraden, en ik volg ook sinds het begin een voedingschema dat tot zover goed werkt. Ben inmiddels redelijk wat vet aan het verliezen. Wanneer ik laag genoeg zit begin ik met bulken.
Verder als je denkt dat ik een jankebal ben. Dat valt wel mee.
Maar dit zal wel als trol zijn bedoelt ^^.

Ofwel de rubberen stoeptegel generatie.
Dit concludeer jij uit het feit dat?
 
Je bent verkouden. Net als de helft van Nederland. Hooikoorts is wat later in het jaar. Goed dat je alle non info zoals de 3 squatrekken die vrij zijn ook nog met ons deelt. Dit wilden we echt weten.
Nee ik heb last van hooikoorts, of heb je ook als jeukende ogen en last van niesbuien als je verkouden bent. Inmiddels heb ik mijn tabletten gekocht en nergens meer last van ^^. Dit heb ik erbij vermeld aangezien dit de reden was dat ik niet heb getraind. Althans niet op de manier zoals ik dat wou.


Hmm.... FB 5x5... 3x per week... 1 dag rust tussen elke training... is er niet voor niets in dit schema... :rolleyes:
Ik heb goblet squat gedaan als warming up voor squat en dumbell rows voor warm up voor BOR.
Dus echt trainen kan ik het niet noemen. Morgen dus gewoon weer opwarmen en de echte werk setjes doen.


Als dit topic nog niet onder logs staat zou ik graag een mod willen vragen om dit topic te verplaatsen inderdaad. Ik meende eigenlijk al dat dit was gebeurd, omdat marina een paar weken een aantal mods heeft getagt met deze vraag. Excuses hiervoor..
 
Als dit topic nog niet onder logs staat zou ik graag een mod willen vragen om dit topic te verplaatsen inderdaad. Ik meende eigenlijk al dat dit was gebeurd, omdat marina een paar weken een aantal mods heeft getagt met deze vraag. Excuses hiervoor..
Sanca Saxon :hello:

Letterlijk staat het wel onder logs, maar niet in dat subforum.
 
Stronglifts 5x5 training 7

Squat
5x5 35 kg makkelijk

Bench

5x5 27,5 kg makkelijk

BOR

5x5 37,5 kg redelijk

Op- en/of aanmerkingen

BOR wordt redelijk zwaar, ik probeer op het hoogste punt ook nog even een tel vast te houden. Ondanks dit kan ik niet zeggen dat ik mijn rug echt voel, ik probeer echt mijn schouder bladen naar elkaar toe te trekken, met de gedachte dat je een pinpas vast wil houden, zelfde als je met de borst wil wanneer je cable flys doet.
 
Laatst bewerkt:

BOR wordt redelijk zwaar, ik probeer op het hoogste punt ook nog even een tel vast te houden. Ondanks dit kan ik niet zeggen dat ik mijn rug echt voel, ik probeer echt mijn schouder bladen naar elkaar toe te trekken, met de gedachte dat je een pinpas vast wil houden, zelfde als je met de borst wil wanneer je cable flys doet.
Hoeft niet.

Ellebogen naar boven is ook een goede gedachte.
 
Gewichtsmeting
Elke dag wordt 's ochtends na een toilet bezoek het gewicht gemeten.
Woensdags wordt het gemiddelde van de afgelopen 7 dagen berekend.
Doel afvallen 0.5-0.6 kg/week


Week 05 - 80.2kg - 2300kcal
Week 07 - 78.5kg - 2300kcal
Week 08 - 78.8kg - 2300kcal
Week 09 - 78.9kg - 2300kcal

Het gewicht blijft hangen momenteel. Ik zal zelf de cardio proberen omhoog te krikken, ik eet nu op 2250 kcal, dat wou ik graag zo laten. Wanneer ik mijn kcal bereken kom ik 2800 kcal uit. Ik denk mede omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn dat mijn spieren niet erg genoeg beschadigd worden om echt kcal te verbruiken.Ik vermoed dat dit de komende weken langzamerhand steeds beter wordt zodra het gewicht hoger en hoger wordt
 
Laatst bewerkt:
Wanneer ik mijn kcal bereken kom ik 2800 kcal uit. Ik denk mede omdat de gewichten nog niet zo zwaar zijn dat mijn spieren niet erg genoeg beschadigd worden om echt kcal te verbruiken.Ik vermoed dat dit de komende weken langzamerhand steeds beter zodra worden zodra het gewicht hoger en hoger wordt

Ik vermoed van niet.
 
Ik denk dat je dat een beetje overschat.
 
Tja. Dan zal ik daar even vooraan zijn. Als je wil afvallen moet je minder vreten. En het is niet zo dat je kunt wachten tot je sterker word zodat je dan meer kcals verbrand. Dat is wel erg ver gezocht.
 
Je koopt zeker ook je kleding alvast twee maten groter.
Voor later als...

No Brain No Pain.
 
Tja. Dan zal ik daar even vooraan zijn. Als je wil afvallen moet je minder vreten. En het is niet zo dat je kunt wachten tot je sterker word zodat je dan meer kcals verbrand. Dat is wel erg ver gezocht.
Ik doe 5x5, over bijv 2 weken squat ik al 15 kilo meer dan nu. Ik vind dat wel vrij vlot gaan ja. Ik heb nu bijvoorbeeld niet echt het idee dat ik me moet inspannen om 35 kilo te squatten, het voelt nu meer als cardio dan kracht. Maar nogmaals ik zat fout.

Ik ga denk ik nu op 2100 kcal zitten en iets meer cardio doen. Dan zal ik wel langzaam vet verliezen aangezien ik nu schijnbaar op onderhoud zit.
 
Je koopt zeker ook je kleding alvast twee maten groter.
Voor later als...

No Brain No Pain.
Dit slaat dus nergens op.
Ik doe 5x5. elke week 7,5 kg erbij op alleen al bij de squat. Zoals nu zit ik op 35 kg. Over 3 weken op 52,5 kg. Ik had gedacht dat dit wel veel invloed had. Blijkbaar niet..
Maar je hoeft niet continue door te gaan. Je hebt je punt nu wel gemaakt
 
Back
Naar boven