Nickyo1992
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 1.289
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 74kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Goed idee, de eerst volgende keer zal ik hier een filmpje plaatsen.
Falen, herhalen en resetten horen erbij, je bent goed bezig!Training 18
Squat 5x5 62,5 kg redelijk
Overhead press 5x5 37,5 kg gefaald, 5; 5; 5; 4; 4. 1 rep meer dan de vorige keer
Deadlift 1x5 80kg redelijk
Thanks voor de motiverende berichtjes! We blijven zeker doorknallen!Falen, herhalen en resetten horen erbij, je bent goed bezig!
Zelfde als hierboven geldt ook voor jou@Mentat het is idd eens fijn te lezen dat een beginner op een goede manier traint en zijn best doet zonder al te veel bro-science
Op deze manier gaat hij ver geraken.
Fijne zondag gewenst!Dan had je heel wat meer basis kracht dan mij. Ik zag het ook wel aankomen, bij 35 kg waarom sommige reps dat ik er echt doorheen moest drukken. Het ging alles behalve vloeiend en soepel. Nu een kleine deload en hopen dat ik vanaf daar in elk geval tot 40kg kan komen. Dat zou mooi zijn.OHP is ook mijn eerste fail en deload geweest ( op 45 kg btw ) ..
Mooie diep squat nog .. vanaf de 80kg kon ik niet meer ATG , nu op 105 kg 90graden
Ga zo door !
Ik begon met ongeveer 21% vetpercentage Dus ik ben nog aan het cutten. Ik begon bij 81 kg, ik zit nu op 78kg. Ik hoop nog een paar kg te verliezen en daarna wil ik zo snel mogelijk bulken met een klein overschot. Het liefst 2 jaar lang oid om echt van bijv 75 naar 95 kg te gaan.Mooie gewichten al!
begin je al veel verschil kwa spiermassa te zien?
Voor ik begon heb ik hier behoorlijk ingelezen. Nu alles nog ervaren =p.Je bent aardig verstandig bezig, ook netjes dat je en vet verliest en sterker word, dat is echt een ideale situatie. Idd hier zo goed mogelijk gebruik van maken, dit gaat over enkele maanden trainen zeer moeilijk worden.