Fitness Seller

Beginner Winstrol

Is dit echt

• Topic Starter Topic Starter
Ok.

Dit kan toch niet echt waar zijn van iemand die hier al 3 jaar rondhangt.

Dit kan toch niet echt waar zijn van iemand die hier al 3 jaar rondhangt.

Ik ben altijd al tegen AAS geweest. Wilde altijd naturel blijven. Ook ben ik wel bang voor aas, vooral meteen een grote dosis. Op deze manier wil ik er even aan wennen (persoonlijke gewenning). Ik zie wel of ik progressie boek of niet. Zo niet, weet ik in ieder geval dat ik meer moet nemen en ben ik niet zo'n mietje in het begin meer. Maat van me heeft me verteld dat hij ook zo is begonnen en hij is nu ook aardig groot. Hij begon ook met 10mg pd.

Nogmaals mijn doel: Droog trainen en een klein beetje massa. Na de zomer weer keihard bulken. En 40/50mg pd win + test-e 250mg pw.

Ik ben altijd al tegen AAS geweest. Wilde altijd naturel blijven. Ook ben ik wel bang voor aas, vooral meteen een grote dosis. Op deze manier wil ik er even aan wennen (persoonlijke gewenning). Ik zie wel of ik progressie boek of niet. Zo niet, weet ik in ieder geval dat ik meer moet nemen en ben ik niet zo'n mietje in het begin meer. Maat van me heeft me verteld dat hij ook zo is begonnen en hij is nu ook aardig groot. Hij begon ook met 10mg pd.

Nogmaals mijn doel: Droog trainen en een klein beetje massa. Na de zomer weer keihard bulken. En 40/50mg pd win + testo 250mg pw.

Als ie idd begon met 10 mg en nu een gram test + GH + Slin pakt zal ie idd wel buff worden, dat heeft geen ruk te maken met die 10 mg. Gewenning slaat ook helemaal nergens op, dat is zoals op je kont op de bank zitten een training voor een marathon noemen, je moet immers ergens beginnen.

Geloof mij maar, die 10 mg, die 20 mg en die 30 mg gaan je geen van allen wat brengen. Niet iets droger, niet iets meer massa, niet iets beter je massa behouden tijdens je cut, gewoon helemaal niks behalve 2 tot 4 tientjes minder in je portemonnee.

En altijd al naturel willen blijven? Je bent 23 en ziet eruit alsof je nog geen jaar traint man :')

Als ie idd begon met 10 mg en nu een gram test + GH + Slin pakt zal ie idd wel buff worden, dat heeft geen ruk te maken met die 10 mg. Gewenning slaat ook helemaal nergens op, dat is zoals op je kont op de bank zitten een training voor een marathon noemen, je moet immers ergens beginnen.

Geloof mij maar, die 10 mg, die 20 mg en die 30 mg gaan je geen van allen wat brengen. Niet iets droger, niet iets meer massa, niet iets beter je massa behouden tijdens je cut, gewoon helemaal niks behalve 2 tot 4 tientjes minder in je portemonnee.

En altijd al naturel willen blijven? Je bent 23 en ziet eruit alsof je nog geen jaar traint man :')

Met altijd bedoel ik, sinds ik sport. Nee klopt, ik train best lang. Alleen had ik last van onregelmatigheid. Train nu sinds Oktober 2013 3/4/5x per week, elke 6 weken nieuw schema. Ja, kan het ook niet helpen dat ik angstig ben voor pillen en shit. Ik zet dat niet zo 1,2,3 uit zoals jullie. ''Och boeie, gewoon in je bil spuiten''. Zo'n mentaliteit heb ik helaas niet.

Met altijd bedoel ik, sinds ik sport. Nee klopt, ik train best lang. Alleen had ik last van onregelmatigheid. Train nu sinds Oktober 2013 3/4/5x per week, elke 6 weken nieuw schema. Ja, kan het ook niet helpen dat ik angstig ben voor pillen en shit. Ik zet dat niet zo 1,2,3 uit zoals jullie. ''Och boeie, gewoon in je bil spuiten''. Zo'n mentaliteit heb ik helaas niet.

Wat je nu doet is gezond en verantwoord...en het brengt je ook nog eens niets...???

Lees je zelf nou wel wat je zegt? Je wilt liever voor niks 10 of 20 mg Winny nemen waarvan je zelf ook weet dat het je geen ene drol brengt ipv iets goeds te pakken? Dat is zoiets als waspoeder snuiven omdat je geen coke durft te nemen.

Doe 't gewoon niet gozer. Als je niet 5 pillen durft te slikken prima. Als je geen 4 centimeter naald in je ass durft te zetten, no one will blame u. Maar ga niet met onzin komen als 10 mg Winny pakken omdat je de rest niet durft, besteed je geld dan aan een kilo extra kip. Ervan uitgaande dat je wel kip in een hete pan durft te bakken en het niet alleen in de magnetron stopt uit veiligheidsoverwegingen uiteraard.

Lees je zelf nou wel wat je zegt? Je wilt liever voor niks 10 of 20 mg Winny nemen waarvan je zelf ook weet dat het je geen ene drol brengt ipv iets goeds te pakken? Dat is zoiets als waspoeder snuiven omdat je geen coke durft te nemen.

Doe 't gewoon niet gozer. Als je niet 5 pillen durft te slikken prima. Als je geen 4 centimeter naald in je ass durft te zetten, no one will blame u. Maar ga niet met onzin komen als 10 mg Winny pakken omdat je de rest niet durft, besteed je geld dan aan een kilo extra kip. Ervan uitgaande dat je wel kip in een hete pan durft te bakken en het niet alleen in de magnetron stopt uit veiligheidsoverwegingen uiteraard.

Naja, ik had niet echt verwacht dat ik zoveel ongepaste opmerkingen kreeg. Als iemand het nou normaal had kunnen uitleggen, zonder caps lock, zonder vage vergelijkingen, dan had ik er ook normaal op kunnen reageren. Dit forum is toch voor tips/hints etc. Ik neem alle advies graag serieus, maar als men niet normaal kan reageren, dan heeft het ook geen zin om iets serieus te nemen.

Anyways, het is wel duidelijk zo. Minimaal 50mg per dag. Ik zal er van de week mee beginnen.

Nu even weer terug op de vraag: Creatine nakuurtje? Yes/No? Nova nakuur? Yes/No? EN kun je creatine gewoon over de grens mee nemen (Weet dat het niet illegaal is, maar wel een gare poeder vorm in een potje.)

Naja, ik had niet echt verwacht dat ik zoveel ongepaste opmerkingen kreeg. Als iemand het nou normaal had kunnen uitleggen, zonder caps lock, zonder vage vergelijkingen, dan had ik er ook normaal op kunnen reageren. Dit forum is toch voor tips/hints etc. Ik neem alle advies graag serieus, maar als men niet normaal kan reageren, dan heeft het ook geen zin om iets serieus te nemen.

Anyways, het is wel duidelijk zo. Minimaal 50mg per dag. Ik zal er van de week mee beginnen.

Nu even weer terug op de vraag: Creatine nakuurtje? Yes/No? Nova nakuur? Yes/No? EN kun je creatine gewoon over de grens mee nemen (Weet dat het niet illegaal is, maar wel een gare poeder vorm in een potje.)

Kan je gewoon meenemen...

Creatine nakuur...whatever

Nolva nakuur...wel verstandig naar mijn mening

Dit forum bevat erg veel informatie...je moet het alleen wel even zelf opzoeken en zal niet in je topicje voor je uitgekauwd worden.

Sticky's genoeg met waardevolle informatie, een zoekfunctie die je leidt naar waardevolle en waardeloze topics...maar moet je wel even moeite voor doen.

Kan je gewoon meenemen...

Creatine nakuur...whatever

Nolva nakuur...wel verstandig naar mijn mening

Dit forum bevat erg veel informatie...je moet het alleen wel even zelf opzoeken en zal niet in je topicje voor je uitgekauwd worden.

Sticky's genoeg met waardevolle informatie, een zoekfunctie die je leidt naar waardevolle en waardeloze topics...maar moet je wel even moeite voor doen.

Top. Thanks ;)

:haha:

Vele van jullie spuiten misschien 500mg testo in de bips, maat van mij kuurt max 30mg win per dag. Ik zie VEEL progressie in die gast. Hij helpt mij daar ook mee, werkt in de sportschool. Momenteel gebruikt ie ook d-bol. Maar hij is zeker wel gegroeid en droog geworden door winny only. (2 of 3 kuurtjes.) Ik was nooit echt een voorstander van AAS, maar zag dat het wel een kleine push was voor hem. Ik eet goed, ik train goed, ik vind het best zo. Zodra ik klaar ben met de kuur, post ik HIER een foto. Als het echt zo is wat jullie zeggen, dan ben ik gewoon een mong**l dat ik naar die maat van me heb geluisterd ;)

We shall see ;) Thanks anyways

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:07 ----------

Ik wil geen AAS meenemen, maar creatine. Ik heb nu al inderdaad vaker dan 10mg keren gehoord, dat 10mg niks is. Nogmaals, zal wel zien hoe het verloopt. Als ik na 6 weken niks zie of merk, zal ik er gewoon meer in proppen. Easy ^^

---------- Toegevoegd om 20:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:09 ----------

Caps lock, is dat ook een dbol bijwerking?

dat is om zo.n .. mong**l ALS JIJ.. iets duidelijk te maken maar werkt van die creatine groei je meer als die winstrol

Omdat je vriend iets doet wilt het nog niet zeggen dat het op die manier optimaal/verstandig is. Doe iets met de adviezen. Voor jezelf, niet voor ons.

opa is op de pest tour jonhens :p

gap, luister nou naar de jongens hier... ze hebben veel meer ervaring dan jij op dit gebied em als ze je zeggen dat 10 mg je niet helpt is het niet omdat zij veel meer nemen maar omdat het echt niet helpt...verder erg nalatig van je om zo met aas om te gaan. had iig wat langer na gedacht over je openings topic... nu lijkt het alsof je iedereen voor de gek houdt.

Hallo allemaal.

Ik ben zojuist met een minimale win kuur begonnen. (eerste kuur) Ik bouw heel voorzichtig op. 1 pil per dag 2 weken, daarna 2 pd en dan 3 pd. Anyways, ik wil daarna Creatine gebruiken, maar ga 2 weken na mijn kuur op vakantie (3 weken lang). Nu is de vraag; Kun je problemen krijgen met het meenemen van Creatine & protein shake van Nederland -> Kroatië? Proteine boeit me niet zo veel, maar de creatine wel.

Gr

Topkuur

Hou het lekker bij whey en creatine.
Aas is niks voor jou

Volgens mij zijn sommigen nog dommer dan een 10mg win pd... Hoe vaak blijven jullie het zelfde zeggen? Lees eerst alles voordat je het zelfde zegt als een ander. En ga caps lock maar ergens anders gebruiken.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

dat is om zo.n .. mong**l ALS JIJ.. iets duidelijk te maken maar werkt van die creatine groei je meer als die winstrol

Ga fietsen.

Terug
Naar boven