XXL Nutrition

Beginner Winstrol

Volgens mij zijn sommigen nog dommer dan een 10mg win pd... Hoe vaak blijven jullie het zelfde zeggen? Lees eerst alles voordat je het zelfde zegt als een ander. En ga caps lock maar ergens anders gebruiken.

---------- Toegevoegd om 09:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:37 ----------

Ga fietsen.

jij komt er
wel
oke niet

mensen geven je advies daarom zit je hier en omdat het niet in je straatje past ga je smoesjes en shit verzinnen
geven echt geen **** om wat je doet maar kom geen advies vragen hier dan
en ga lekker samen met je vriendje zeggen hoe breed jullie wel niet zijn geworden

wel lezen mensen jouw topic die er geen verstand van hebben en denken dan dat het zo moet als ze niet verder lezen dan hun neus lang is

jij gaat je "gains" zowieso verliezen en je eigen "massa" ook na deze "kuur".
en creatine kan je in kroatie ook kopen.
hoezo wil je eigenlijk bloat van creatine op vakantie...? om voller te lijken?

Ik zou de AAS laten staan en lekker natural gaan trainen (vaker dan dat je nu doet)

ik moet er op vakantie goed uitzien dus ga ik naar kuren is geen reden om AAS te nemen..
waarschijnlijk ga je het toch doen maar luister als mensen zeggen dit gaat je meer kwaad dan goed doen.

als ik je lichaam en mentaliteit zie betreffende het onderwerp ben je er gewoon niet klaar voor.

Mischien als je een fatsoenlijk kuurschema opstelt dat mensen je beter advies zullen geven.
Met je huidige kuur kan je letterlijk beter niets nemen.

Lees je zelf nou wel wat je zegt? Dat is zoiets als waspoeder snuiven omdat je geen coke durft te nemen.

Waspoeder lijkt me nastier spul dan coke om in je neus te hebben:roflol:

En OP, leuk dat je voorzichtig bent etc. maar dit gaat je niets brengen.

Als je de zoekfunctie had gebruikt en even winstrol only had ingetypt dan had je ontzettend veel logs gezien van mensen. Geen 1 van alle heeft een winstrol kuur gedaan van 10mg en opbouwen. Het is gewoon zonde je belast je lever zonder resultaat te krijgen. Daarnaast had je naturel nog zo veel meer kunnen halen, je gaat nu kuren zonder enige vorm van een basis te hebben. Daarnaast is de creatine ook zonde van je centen omdat je waarschijnlijk ook alcohol gaat drinken op je vakantie.

Waarom crea en proteine meenemen naar kroatie?
Je kan daar ****ing cheap vlees eten, damn lekker mixed grill in het zonnetje op het terras, good times. :meal:

Goei kuur

voor een vrouw.

van 85

die wil afvallen

spiermassa dat is

nee srs

ik heb medelijden met die jongen..

In je topic uit 2013 wordt al afgeraden om die achterlijke dosering te hanteren, en toch doe je het? Jij komt er wel! Creatine gewoon meenemen als je dat nodig vind.

Je eet als een beest zei je? Uhu...

Misch moet je je pinkie even nat maken en die in je reet stoppen. Kan je kontje vast wennen aan de bajes in Kroatië.

Oh oh ik wil hier eigenlijk niet aan mee doen hahaha.

Gozer doe dan ook nog niet zo eigenwijs. Die 10mg gaat echt niks niks doen. Misch placebo haha.

Succes man. Kroatië heeft wel de mooiste vrouwen van de wereld. Om het maar even positief af te sluiten ;)

40mg/ dag of max 60mg/dag, met 10mg of 30mg vergiftig je uw lichaam gewoon voor de lol?
Ben nu bezig aan week 5 bijna aan 40mg/dag, van 73kg naar 76kg momenteel, droger geworden grotere borst/ biceps en aardige krachttoename, maar dit is dan ook mijn eerste en laatste kuur.

Terug
Naar boven