MuscleMeat

Sticky Behandeling Gynaecomastie: Chirurgen & Prijzen

Heeft iemand toevallig ervaring met de Welness Kliniek in België?

Mijn gyno word helaas niet vergoed door mijn zorgverzekeraar en moet het dus zelf gaan betalen. Ik twijfel om naar België te gaan!

En?:)

Ik zit dus na een kuurtje een jaar of 2-3 geleden ook met beetje gyno langs mijn rechterkant. En net zoals zovelen heb ik ook last van puffy nipples. Mijn vriendin zegt wel dat ze dit niet ziet maar zelf heb ik er last van. De gyno trouwens doet heel erg zeer. s Nachts kan ik niet op mijn buik leggen en als iemand me tegen de borst duwt doet dit heel erg zeer.
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je tepels stijf staan je borst er heel goed uitziet? Eens ze terug normaal worden mijn tepels dan vind ik ze heel hard voor uit steken.
Hoelang moet je trouwens in het ziekenhuis blijven? En hoelang duurt het genezeings proces? Mag je ondertussen niet trainen?

Wanneer ze stijf staan ziet het er relatief normaal uit, inderdaad.. Normaal gewoon een dag opname. Voor alles goed hersteld is ben je wel even verder, je mag een 6tal weken niet trainen.

---------- Toegevoegd om 17:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:56 ----------

Heeft iemand toevallig ervaring met de Welness Kliniek in België?

Mijn gyno word helaas niet vergoed door mijn zorgverzekeraar en moet het dus zelf gaan betalen. Ik twijfel om naar België te gaan!

Waarom wordt het niet vergoed?

Waarom wordt het niet vergoed?[/QUOTE]

Omdat het geen zichtbare aandoening/letsel is zeggen ze.
Het is pas zichtbaar als je t-shirt uit doet.
Ben verzekerd bij de Goudse verzekeringen.

Uiteindelijk wil het dus wel zelf lappen alleen de vraag is waar.
In de Wellnesskliniek in Belgie kost het mij 1890 wil alleen eerst weten of het ok is daar :)

Morgen, omstreeks dit uur, lig ik op de reparatietafel, zit met ****ing veel zenuwen :o

Mag gelukkig wel dezelfde dag naar huis :p

@smalmaardapper Ok spannend inderdaad!

Waar word je geholpen?
Betaal je het zelf?

Laat ons weten hoe het gegaan is!

Suc6 man!

@smalmaardapper Ok spannend inderdaad!

Waar word je geholpen?
Betaal je het zelf?

Laat ons weten hoe het gegaan is!

Suc6 man!
Bij het adres dat hier op het forum staat, dr bosmans in limburg.

Vriendelijke man, die geregeld bb-ers over de vloer krijgt denk ik, want hij vroeg meteen of ik supplementen pakte of zo (dus hij krijgt veel klanten over de vloer die het van AAS hebben vermoed ik) ,terwijl ik eigenlijk een ecto van 70 kilo ben.

wordt in elk geval volledig terugbetaald, omdat ik er psychologische last van heb ;)

Ah, had niet goed gelezen.

1100euro is niks vergeleken met alle andere prijzen die ik heb opgevraagd.

Hoop dat het ok is gegaan! we horen het binnenkort wel.

Zo, ik ben terug :)

Operatie viel goed mee, toen ik wakker werd, had ik eerst niets van pijn. Nu dagje later is er wel pijn, maar die valt beter mee dan ik dacht. werken zou wel niet gaan :p.

Drukpak dat je moet dragen (eerder een spannende band rond de borst) is wel vrij irritant.

Blijkbaar is "gyno" bij 2 % van de mannen kwaadaardig en dus wordt elke verwijderde gyno opgestuurd om te onderzoeken bij dr bosmans.

Hij heeft nog 2 mm gyno laten zitten omdat er anders putten kunnen komen onder je tepels waardoor ze ingevallen lijken.

Aan iedereen die nog twijfelde om het te doen, zet de stap. Operatie valt goed mee, pijn valt goed mee, en in mij geval gaat de levenskwaliteit in de zomer serieus verbeteren

Ps: ik heb geen liposuctie gehad, dus zou wel kunnen dat als je dat erbij krijgt, dat dan de pijn veel harder is :).

Mooi dat het goed is gegaan!
Ben benieuwd hoe het hersteld ;-)

Heb aanbetaald en ga 21 februari onder het mes.

Zo, ik ben terug :)

Operatie viel goed mee, toen ik wakker werd, had ik eerst niets van pijn. Nu dagje later is er wel pijn, maar die valt beter mee dan ik dacht. werken zou wel niet gaan :p.

Drukpak dat je moet dragen (eerder een spannende band rond de borst) is wel vrij irritant.

Blijkbaar is "gyno" bij 2 % van de mannen kwaadaardig en dus wordt elke verwijderde gyno opgestuurd om te onderzoeken bij dr bosmans.

Hij heeft nog 2 mm gyno laten zitten omdat er anders putten kunnen komen onder je tepels waardoor ze ingevallen lijken.

Aan iedereen die nog twijfelde om het te doen, zet de stap. Operatie valt goed mee, pijn valt goed mee, en in mij geval gaat de levenskwaliteit in de zomer serieus verbeteren

Ps: ik heb geen liposuctie gehad, dus zou wel kunnen dat als je dat erbij krijgt, dat dan de pijn veel harder is :).

Mooi man! Keep us posted!

Net verband ververst voor eerste keer :)

Tepels zien er nu al goed uit, zijn echt een heel stuk platter dan vroeger, i'm a very happy man, cant wait for the summer :D

Krijg zelfs terug zin om te gaan trainen nu die 2 pyramides het uitzicht van mijn borst niet meer gaan verpesten:o

Net verband ververst voor eerste keer :)

Tepels zien er nu al goed uit, zijn echt een heel stuk platter dan vroeger, i'm a very happy man, cant wait for the summer :D

Krijg zelfs terug zin om te gaan trainen nu die 2 pyramides het uitzicht van mijn borst niet meer gaan verpesten:o

Heb je geen before pic ? Een side chest ofzo

Hey ik ga 21 feb onder het mes bij de wellnesskliniek in belgie. bij dr.damen
Ik betaal zelf. 1890euro. ik laat de gyno ook voor de zekerheid onderzoeken je weet nooit.
Zal tegen die tijd ook wel voor en na pics posten.

Succes met je herstel!

@smalmaardapper

Hoe gaat het met je herstel ben je al tevreden?

Ik heb vandaag consult gehad...dat ging een beetje raar allemaal.
De beste man kon geen foto's laten zien van patiënten die hij geholpen had, hij zei kijk maar op de website of op internet en toen sprak ik hem daarop aan van die foto's niet van patiënten zijn die hij geholpen heeft. Ik vroeg hem ook hoe vaak hij dit soort operaties deed, toen zei hij ja wat denk je nou ik zit al heel lang in het vak. Verder vond ik hem niet zo heel aardig ofzo. Misschien kwam het omdat het bijna weekend was? Het klote is dat ik de operatie al betaald heb....en er niet meer onderuit kom!
Kan het niet annuleren....kan wel maar dan ben ik mijn geld kwijt.
Normaal ben ik echt niet zo....maar echt artsen zijn rare snuiters soms.
Je betaald een hoop geld en hij was net als de artsen in het ziekenhuis...ow routine klusje.....hij vroeg ook nog of ik wat wilde vragen? Toen dacht ik jesus jij gaat toch opereren je zal wel het een en ander willen melden toch. Gelukkig had ik een lijstje gemaakt!

-Hij zei dat je na twee dagen al weer de oude bent.....lol dacht ik
-Litteken verwaarloosbaar was

En verder moest ik de drukkleding ook nog eens aanschaffen.

Nou laat ik beste er maar hopen voor hem en voor mij ;-)

Laat het wel weten volgende week!

Mzzl

Laatst bewerkt:
k*t voor je :( ik heb die drukkleding gehad, en 2 weken ziekteverlof gehad (ga morgen 1ste dag werken).

De draadjes en verbanden zijn eraf sinds gisteren, dus heb het resultaat mogen aanschouwen :)

De gezwellen zijn onderzocht en zijn goedaardig. Ze maten 3cm x 2cm x 1 cm. Er zit nu nog langs elke kant een schijfje gyno van 2 mm, om te voorkomen dat mijn tepels zouden putten vormen in mijn borst.

De rechtertepel benadert de perfectie imo, enkel nog het litteken dat zichtbaar is.

Mijn linkertepel was de grootste gynoplek, en die stond nog gezwollen, en had een put onder de tepel en litteken staat vrij hard.

Hij zei dat ik er me geen zorgen moest overmaken, dat dit nog zou goedkomen, en indien dit niet goedkwam, had hij nog een truukje om de put er uit te krijgen zonder de opereren.

Nu 1 dag later zonder verband en draadjes en de tepel is redelijk ontzwollen boven aan en de put is al zichtbaar geminderd :D.

Ben voorlopig echt 200 % blij dat ik de stap gewaagd heb. als mijn linkertepel hetzelfde uitzicht krijgt als de rechter, gaan ze er echt perfect uitzien.

Dr bosmans is echt een aanrader, vriendelijke, hulpvaardige mens die beseft dat gyno je sociaal leven kan verpesten, en die zijn vak kent!! (en ook normale prijzen hanteert!!)

Nou ik ben gisteren onder het mes geweest. (onder narcose)
Bij mij is ook wat vet weg gehaald rond de gyno.
Ben vandaag vanuit belgie naar Nederland gereden.
Heb ooh niet echt veel pijn! Alleen bij het bewegen een beetje.
Het begint nu wel een beetje blauw/groen/paars te worden. Maar niet zo heel erg.
Komt ook omdat ik een week voor de operatie arnica slikte en nu nog.
Het is allemaal vrij snel gegaan en heb geen spijt van de operatie.
De medewerkers van de kliniek en de verpleegsters waren wel zeer aardig.
Heb lekker in een 5 sterren hotel geslapen vanacht en heb nu ook gelukkig 2 weken vrij!
De band op je borst is zeker irritant en ik moet het 4 weken dragen.
De pleisters op mijn tepels mogen er pas over twee weken af.
De hechtigingen ook en die zijn binnenhuids gehecht wat nauwelijks littekens achterlaat!

Na hoeveel dagen voelde jij helemaal niks meer?

Ik post na dit hele verhaal wet wat pics.

Laatst bewerkt:
na 2 dagen had ik geen last meer, enkel van de plakkers, daar kreeg ik uitslag van en die heb ik 2 weken gehad met onverdraaglijke jeuk tot gevolg. ik heb wel geen liposuctie gehad, wat wel zal bijgedragen hebben tot het pijnloze herstel.

Gewoon zeker je rust nemen, heb ik ook gedaan :)

En succes met je herstel ook :) paar weekjes doorbijten en dan deze zomer zonder complexen kunnen rondlopen zonder tshirt :)

Ziekenhuis AZ Groeninge in Kortrijk
Arts Dr. W. De Walsche

http://www.azgroeninge.be/smartsite.dws?ch=def&id=223

Ben aan 1 kant geopereerd, had redelijk veel klierweefsel. Andere kant raar genoeg quasi niets. Operatie is goed verlopen, geen zichtbaar litteken.
Heb 400 euro moeten betalen, rest was ziekenfonds.

Laatst bewerkt:
Nu 48uur na de operatie!
Jeuk jeuk en nog eens jeuk haha.
Heb heel even de band opnieuw om mijn borst gedaan en mijn borst is uiteraard erg opgezwollen (steeds meer kleur) Maar het jeuken is volgens mij een goed tekenen dat het wel aan het herstellen is nu.

Kon jij wel op je zijkant slapen? op je rug liggen en slapen is geen pretje namelijk.
Liep je wel op een dag of zat je alleen op de bank of lag je alleen in bed?

Iemand trouwens ervaring met de drukkleding?
Ik heb een band die aardig straks zit, daarmee bedoel ik dat mijn rug krom moet anders past hij niet! Straks maar even bellen naar de kliniek. Heb ik eindelijk geen gyno meer heb ik straks een boggel!

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven