Robinyo
Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 97kg
- Vetpercentage
- 20%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En?
Ik zit dus na een kuurtje een jaar of 2-3 geleden ook met beetje gyno langs mijn rechterkant. En net zoals zovelen heb ik ook last van puffy nipples. Mijn vriendin zegt wel dat ze dit niet ziet maar zelf heb ik er last van. De gyno trouwens doet heel erg zeer. s Nachts kan ik niet op mijn buik leggen en als iemand me tegen de borst duwt doet dit heel erg zeer.
Is het bij jullie ook zo dat wanneer je tepels stijf staan je borst er heel goed uitziet? Eens ze terug normaal worden mijn tepels dan vind ik ze heel hard voor uit steken.
Hoelang moet je trouwens in het ziekenhuis blijven? En hoelang duurt het genezeings proces? Mag je ondertussen niet trainen?
Heeft iemand toevallig ervaring met de Welness Kliniek in België?
Mijn gyno word helaas niet vergoed door mijn zorgverzekeraar en moet het dus zelf gaan betalen. Ik twijfel om naar België te gaan!

Bij het adres dat hier op het forum staat, dr bosmans in limburg.@smalmaardapper Ok spannend inderdaad!
Waar word je geholpen?
Betaal je het zelf?
Laat ons weten hoe het gegaan is!
Suc6 man!

.
.Mooi dat het goed is gegaan!
Ben benieuwd hoe het hersteld ;-)
Heb aanbetaald en ga 21 februari onder het mes.
Zo, ik ben terug
Operatie viel goed mee, toen ik wakker werd, had ik eerst niets van pijn. Nu dagje later is er wel pijn, maar die valt beter mee dan ik dacht. werken zou wel niet gaan.
Drukpak dat je moet dragen (eerder een spannende band rond de borst) is wel vrij irritant.
Blijkbaar is "gyno" bij 2 % van de mannen kwaadaardig en dus wordt elke verwijderde gyno opgestuurd om te onderzoeken bij dr bosmans.
Hij heeft nog 2 mm gyno laten zitten omdat er anders putten kunnen komen onder je tepels waardoor ze ingevallen lijken.
Aan iedereen die nog twijfelde om het te doen, zet de stap. Operatie valt goed mee, pijn valt goed mee, en in mij geval gaat de levenskwaliteit in de zomer serieus verbeteren
Ps: ik heb geen liposuctie gehad, dus zou wel kunnen dat als je dat erbij krijgt, dat dan de pijn veel harder is.
Net verband ververst voor eerste keer
Tepels zien er nu al goed uit, zijn echt een heel stuk platter dan vroeger, i'm a very happy man, cant wait for the summer
Krijg zelfs terug zin om te gaan trainen nu die 2 pyramides het uitzicht van mijn borst niet meer gaan verpesten![]()
ik heb die drukkleding gehad, en 2 weken ziekteverlof gehad (ga morgen 1ste dag werken).
.
paar weekjes doorbijten en dan deze zomer zonder complexen kunnen rondlopen zonder tshirt