Fitness Seller

Behandeling van acne: roaccutane (isotretinoïne)

Bezoekers in dit topic

Beste forumleden,

Ik zie dat er wat onduidelijkheden zijn omtrent roaccutane.
Aangezien ik vandaag bij de dermatoloog ben geweest, wil ik hier graag mededelen wat hij me heeft verteld. Mss dat ik hiermee een van jullie kan helpen met duidelijke info.

De dermatoloog is van mening dat het enige middel tegen acne, roaccutane is. Hij zegt echter dat antibiotica wel helpt, maar dat dat slechts tijdelijk is en dat de acne bij het stoppen van de antibiotica, weer net zo hard terug komt.

De derma noemt roa een prachtmiddel en vertelt dat het vrijwel iedereen van zijn acne problemen verhelpt. Hij vermeldt erbij dat acne bij lange na niet zwaar is voor de lever. Hij zegt duidelijk dat de druk op de lever ZELDEN voor komt. MAAR, na een maand roa gebruikt te hebben doen ze standaard een bloedtest afnemen om te bloedwaarden in de lever te checken.

De voornaamste bijwerkingen van roa zijn droge lippen.

Volgens de derma heb ik een lichte vorm van acne en heeft mij 40 tabs van 20mg per stuk voorgeschreven. Op zijn advies hoor ik te beginnen met 20mg ed, mochten de bijwerkingen zoals droge lippen (reuze) meevallen dan en het acne niet echt willen verdwijnen, mag ik de dosis verhogen naar 40mg.

Ik vermeld er ff bij dat ik de roa nog niet ga gebruiken ivm een geplande kuur in nov. Na mijn kuur in nov zal ik een logje van de roa bijhouden.
 
ROA is heel goed tegen ACNE, echter als het niet nodig is blijf je er beter van af.
Zie meer en meer studie's die aantonen dat Roa een negatief effect heeft op de hypofyse en hypothalamus. En in sommige gevallen tumoren kan veroorzaken.
https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/25721216

Denk ook niet dat iemand het voor de lol neemt.
Slik het zelf omdat ik waarschijnlijk van mijn plasmedicatie acne krijg. Ben die wel eindelijk aan het afbouwen dus zal over een maandje of 2 ook wel kunnen stoppen met de roa.
 
Zie er hier anders genoeg die bij het minste naar de Roa grijpen of het zelf preventief nemen. In de VS is het nu zelf verboden.
Heb het zelf ook gedurende een jaar moeten nemen van de dermatoloog, met iedere keer controle van de bloedwaarden.
ps. welke plasmedicatie gebruik je?
 
Zie er hier anders genoeg die bij het minste naar de Roa grijpen of het zelf preventief nemen. In de VS is het nu zelf verboden.
Heb het zelf ook gedurende een jaar moeten nemen van de dermatoloog, met iedere keer controle van de bloedwaarden.
ps. welke plasmedicatie gebruik je?

Bij een dosis van 20mg per dag zien ze eigenlijk niks aan je lever waarden. Bij mij werd eersteeds elke 6 weken mijn lever en nier waarden gecontroleerd in het ziekenhuis.

Zie foto wat ik slik, links onder en links midden zijn de plas medicatie.

20160404_143524.jpg
 
Roa onder medische begeleiding is dus zoals het hoort.
Is niet niks die plasmedicatie, ivb met aas of gh?
 
Nee is een soort van aangeboren hartafwijken. Door de anabole heb ik daar eerder last van gekregen. Tijdens mijn kuur belanden ik voor 12 dagen op de hartbewaking. Slik nu al 8 maanden 12 medicijnen per dag.

Moet je maar eens op Google dit invullen: "hartfalen door anabolen" en dan die pagina van Eigenkracht aanklikk en (staat vrij bovenaan)
 
Das niet fijn, veel succes gewenst met je herstel.
 
Goedenavond,

Ik zie dat er al een tijdje niet is gereageerd op deze topic. Ik heb al eens een kuur gehad en dat leidde tot geweldige resultaten, ben erg lang acnevrij geweest. Nu na 2 jaar duikt er af en toe weer een puistje of ontsteking op, wat ik al lang niet heb gezien. Aangezien ik weet dat er bij mij niets anders werkt dan roaccutane ben ik aan het rondkijken of ik ergens online een doosje kan kopen en dan een zeer lage dosering innemen.

Nu ben ik een aantal sites tegengekomen die roaccutane lijken aan te bieden, zoals Roaccutane (isotretinoïne) kopen zonder recept | Roaccutane Shop. Hebben jullie toevallig ervaring met deze website of andere websites waar jullie roaccutane hebben besteld? Zo ja, hoor ik dat graag. Thnx!
 
Goedenavond,

Ik zie dat er al een tijdje niet is gereageerd op deze topic. Ik heb al eens een kuur gehad en dat leidde tot geweldige resultaten, ben erg lang acnevrij geweest. Nu na 2 jaar duikt er af en toe weer een puistje of ontsteking op, wat ik al lang niet heb gezien. Aangezien ik weet dat er bij mij niets anders werkt dan roaccutane ben ik aan het rondkijken of ik ergens online een doosje kan kopen en dan een zeer lage dosering innemen.

Nu ben ik een aantal sites tegengekomen die roaccutane lijken aan te bieden, zoals Roaccutane (isotretinoïne) kopen zonder recept | Roaccutane Shop. Hebben jullie toevallig ervaring met deze website of andere websites waar jullie roaccutane hebben besteld? Zo ja, hoor ik dat graag. Thnx!

Zo wordt je daar even opgelicht!
Roaccutane staat in Nederland geregisteerd als medicijn, het mag dus niet legaal verkocht worden.

De beste weg is om het bij een anabole dealer te halen, want die prijs van jou vage site is veelste veel voor een doosje van 30 stuks 20mg. Ik vraag mij ook af of ze wel echt zullen zijn op die site, net zo als je ook wel eens anabole online kunt bestellen dat is meestal ook de grootste troep.

Beter zoek je een anabole dealer waar je het persoonlijk kunt afhalen dan zal het wel echt zijn.
 
Zo wordt je daar even opgelicht!
Roaccutane staat in Nederland geregisteerd als medicijn, het mag dus niet legaal verkocht worden.

De beste weg is om het bij een anabole dealer te halen, want die prijs van jou vage site is veelste veel voor een doosje van 30 stuks 20mg. Ik vraag mij ook af of ze wel echt zullen zijn op die site, net zo als je ook wel eens anabole online kunt bestellen dat is meestal ook de grootste troep.

Beter zoek je een anabole dealer waar je het persoonlijk kunt afhalen dan zal het wel echt zijn.

Thanks voor je reply.

Ik weet dat je roaccutane in principe alleen kan krijgen op recept, maar dat maakt die site ook duidelijk. Ik heb ook even verder gekeken een een site zoals anabolen-kopen.net biedt hetzelfde product ook aan, voor dezelfde prijs. Ik vind die site er niet per se meer betrouwbaar uitzien. Betalen kan via beide sites via Bitcoin.

Anyway, misschien maar gewoon een keer proberen dan laat ik het jullie weten!
 
Thanks voor je reply.

Ik weet dat je roaccutane in principe alleen kan krijgen op recept, maar dat maakt die site ook duidelijk. Ik heb ook even verder gekeken een een site zoals anabolen-kopen.net biedt hetzelfde product ook aan, voor dezelfde prijs. Ik vind die site er niet per se meer betrouwbaar uitzien. Betalen kan via beide sites via Bitcoin.

Anyway, misschien maar gewoon een keer proberen dan laat ik het jullie weten!

volgens mij ben je hier gewoon lekker reclame aan het maken voor je twee poepsites
 
volgens mij ben je hier gewoon lekker reclame aan het maken voor je twee poepsites

Lol, was het maar zo'n feest. Heb je betere suggesties?

Dokteronline is wel betrouwbaar dacht ik, maar verkoopt enkel het zalfje: Roaccutane kopen | Isotrex | Bestel bij apotheek. Dat heb ik weleens voorgeschreven gekregen (differin heette dat), maar dat hielp niet en droogt enorm uit op de plekken waar je het smeert.
 
Ga gewoon naar je huisarts en vraag weer om roaccutune.
 
Ga gewoon naar je huisarts en vraag weer om roaccutune.

Dan kan altijd idd, maar ben bang dat ik het nu niet voorgeschreven ga krijgen omdat er een paar kleine puistjes zijn opgedoken. Huid lijkt echter alweer te herstellen, dus ik kijk het nog even aan.
 
Back
Naar boven