AndroidHealthClinic

behoud spiergroei

TimAerts

Cool Novice
Waardering
0
Ok ben serieus aan het zoeken overal over steroids (nog nie van plan ze te nemen, maar vraag me het serieus af) nl: bvb iemand die 3 jaar naturel traint beslist toch maar eens aan de steroids te gaan en gaat voor een eerste kuur bvb 6-8 weken. Die persoon komt 3-5kg bij (waarvan +-1kg vocht is , die er achteraf dus snel zal afgaan). Dus uiteindelijk zo een 3kg pure spiermassa winst. Dan komt mijn vraag, de volgende weken/maanden blijft die persoon naturel zonder een 2e kuur te gaan. Gaat hij dan wat hij gewonnen heeft verliezen omdat hij niet terug kuurt? Of kan hij nog naturel beetje doorgroeien of behouden wat hij heeft van na die kuur? Dan komt mijn volgende vraag waar ik zeker niets over vind. Stel nu na een maand of 3-4 wilt die persoon toch een 2e kuur doen. Dezelfde omdat hij content was van zijn eerste kuur, en doet alles hetzelfde. Gaat hij dan terug zulke resulaten kunnen maken of gaan die serieus afzwakken omdat hij alles hetzelfde terug opnieuw doet?

Goede vraag.

Wat wel een feit is: als je denkt aan steroïden gebruiken ga je het meestal doen.

Ander feit is ook: als je zo hard groeit van die steroïden dan is 'normaal' trainen meestal niet meer zo motiverend. Je denkt dan: ik zit maar te bikkelen terwijl ik veel sneller kan groeien. Dus de meeste mensen die beginnen met steroïden gaan er ook meestal mee door. Je bent toch nooit tevreden.

En als je 1 kuur hebt gedaan ben je niet meer naturel.

Ik ken genoeg mensen die bij hoog en laag beweren dat je alles weer kwijtraakt als je kuurt en ermee gestopt bent.

Onderzoeken waarbij mensen spiermassa wonnen van anabolen terwijl ze NIET trainden verloren ze allemaal weer. Misschien dat het met trainen langzamer gaat of zelfs te stoppen is, ik zou het niet weten.

Ik vermoed dat als je boven je natuurlijke grens groeit het lastiger vast te houden zal zijn dan wanneer je nog binnen je natuurlijke grens zit.

Als je gewoon blijft eten en trainen raak je het nooit meer kwijt. Zolang je lichaam niet katabool is lopen je cellen echt niet leeg ofzo hoor. Boven je natuurlijke max is een ander verhaal. Je zult na een kuur natuurlijk altijd wel wat inleveren, maar als je gewoon goed blijft eten en niet overtraind raak je ook niets kwijt. Ik zit zelf meestal na 2 maanden in de safe-zone daarna ben ik wel een 2 jaar off geweest zonder iets kwijt te raken met maar 3x in de week trainen. Ik ben ook niets gegroeid.. dat dan weer wel

Als je gewoon blijft eten en trainen raak je het nooit meer kwijt. Zolang je lichaam niet katabool is lopen je cellen echt niet leeg ofzo hoor. Boven je natuurlijke max is een ander verhaal. Je zult na een kuur natuurlijk altijd wel wat inleveren, maar als je gewoon goed blijft eten en niet overtraind raak je ook niets kwijt. Ik zit zelf meestal na 2 maanden in de safe-zone daarna ben ik wel een 2 jaar off geweest zonder iets kwijt te raken met maar 3x in de week trainen. Ik ben ook niets gegroeid.. dat dan weer wel

sluit ik mij bij aan.

bij duurt het wel wat langer die safezone, een 3tal maanden
pas dan durf ik zeker zijn, wat er zit blijft zitten als je goed blijft eten en trainen

Terug
Naar boven