Steensteen
Huge Freak
- Waardering
- 2.613
- Lengte
- 1m86
- Massa
- 90kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik hebt het bewijs van god maar ik laat het je niet zien omdat ik dat niet moet.Dat hoef ik niet te doen, dat doen vele kinderen al.
Zoals meeste hier al zeiden, als kind dachten wij niet eens aan slavernij of discriminatie. Wat we wel dachten? Het was een verhaal. Gewoon een simpel verhaal, en dat kun je zodanig maken dat dit niks te maken heeft met slavernij of discriminatie.
Per definitie mag een karikatuur dus niet zwart zijn? Maar wit mag wel, gezien de clowns? Mogen alle roodharigen nu ook gaan klagen dat elke clown een karikatuur van hen is en dat dit een belediging voor alle roodharigen is?

Nou, daar ben ik het niet mee eens..
Bobby10 is veeeeel erger

wat weet jij daar trouwens van, jij hebt angelus op negeer gehad de hele tijd dus je hebt geen vergelijkingsmateriaal![]()

precies, en gezien ik nog niet op jouw negeer sta lijkt het mij aannemelijk dat ik dus niet erger ben dan hem...Ik heb niet mij hele tijd hier op dbb hem op negeer gehad he, er is een reden waarom ik hem erop heb gezet, ik heb me niet aangemeld en gedacht: heuj, die naam is raar hem zet ik op negeer!
je bent echt op je achterhoofd gevallen of niet?
precies, en gezien ik nog niet op jouw negeer sta lijkt het mij aannemelijk dat ik dus niet erger ben dan hem...
)angelus was zogezegd gemeen, toch ben jij degene die me nu vandaag zowel achterlijk als dom heeft genoemd zonder dat ik jou ook maar 1x heb uitgescholden.Angelus was gemeen erg, jij bent gewoon zo erg dat ik me kapot lach om jouw domheid. Dat mensen zoals jij nog bestaan is uniek, dat moet niet weggestopt worden maar dat moet vol benut worden door van achter mijn pc te lachen om je posts (die maar doorgaan overigens)
)Denk dat alleen Patrick Kluivert iets in te brengen heeft op een WK .Misschien Paul de Leeuw als ballenjongen gebruiken, daar weet ie wel raad mee.Maar op het WK zijn het wel Nederlanders en sta je wel keihard voor ze te juichen? Beetje hypocriet dit. Het zijn dus alleen Nederlanders als ze een geweldige prestatie leveren in hun vakgebied![]()
Maar als je ze nu blank maakt is het hele probleem opgelost?
Die link die blijft... zoals ik net zei. Of ze nu zwart zijn of blank.
Dan wil je dus dat de blanken symbool moeten staan als slaven ipv de zwarten.

sorry, zie dit nu pas.
Ja, als je ze blank maakt is dat 1 mogelijke oplossing van het probleem. Het verhaal kan je dan aanpassen dat sinterklaas een onsterfelijke filantroop is en de pieten vrijwilligers die geinspireerd zijn door zn goede hart en hun leven wijden aan hem te helpen vreugde te verspreiden. Reden waarom het geen probleem is als ze allemaal blank zijn is omdat in onze overwegend blanke maatschappij het niet zo gek is om 600 jaar lang een vereniging te hebben waarbij iedereen blank is.
Als je een onsterfelijke blanke man hebt die sinds de tijd van de slavernij enkel met n*gers samenwerkt, dan is het nogal moeilijk te verkopen dat, in een overwegend blanke maatschappij, dit niets te maken heeft met discriminatie/slavernij.
Tuurlijk, het is mogelijk dat per BIJZONDER GROOT TOEVAL in een overwegend blanke maatschappij over een periode van 600+ jaar enkel n*gers geinspireerd werden door sinterklaas zijn goede hart en besloten hun leven te wijden aan hem te helpen vreugde te verspreiden, echter waar de f**k ben je dan mee bezig
Zoals ik zei, beste oplossing: hou het zwart en dump de afro (pieten zijn mensen van alle rassen die zwart zijn geworden door te vaak door schoorstenen te gaan, wat 90procent vd kinderen nu al denken overigens).
Als jij nu een bedrijf/vereniging hebt die enkel mensen van een bepaald ras aanneemt dan is dat vandaag de dag ook discriminatie. Sinterklaas is de leider van een vereniging die enkel n*gers toelaat als nieuwe leden.Ja oke, maar stel je hebt je punt met dat het te maken heeft met slavernij/discriminatie, dan kan ik er niet bij dat er mensen zijn die zich gediscrimineerd voelen.. 600 jaar geleden he, dat is gewoon zeiken om het zeiken. Als t 75< jaar geleden zou zijn zou t heel anders zijn, dan heeft de vorige generatie er nog mee te maken gehad of die daarvoor. Dit is hoeveel generaties geleden?![]()
Het feest wat wij elk jaar vieren heeft alles behalve de intentie om zwarten zich gediscrimineerd te laten voelen, ook al zou dit dan wel een link hebben.
Iedereen viert dit dan ook al jaren en er was nooit iemand die erover zeurde, en nu..
Wanneer beginnen we over Sinterklaas zelf, die heilige.
Zoveel pedo schandalen van dat ''heilige'' volk, maar wanneer deze ''heilige'' naar ons land komt met zijn slaven, laten we rustig onze kinderen op z'n schoot zitten.
Heel dat kut feest afschaffen.

wist ik niet, en denk het grootste deel vd bevolking ook niet. En dat is geen probleem om aan te passen, is hij gewoon geen bisschop meer.
Hoe hoger je functie in de kerk, hoe meer kids je hebt gehad.
En ''heilig'' verklaard worden, zal ook wel 1 of andere sicke achievement zijn.![]()