angelus was zogezegd gemeen, toch ben jij degene die me nu vandaag zowel achterlijk als dom heeft genoemd zonder dat ik jou ook maar 1x heb uitgescholden.
Sterker nog, jij zegt dat iets makkelijk is om te weerleggen, ik vraag je om het te doen (want ik weet zelf niet beter), jij antwoord "dat hoef ik niet, dat doen genoeg kinderen al".
Als ik werkelijk te dom ben om mijn ongelijk in te zien en jij kan me uitleggen waar ik verkeerd ben door iets te posten wat voor jou triviaal is en toch weiger je dit te doen en noem je mij boven alles ook nog eens dom, dan lijkt het mij dat jij net degene bent die enorm gemeen is.
Zo'n beetje hetzelfde als wanneer een kind aan zijn leraar vraagt om de stelling van pythagoras uit te leggen zijn leraar antwoord: HAHA, jij bent gewoon zo erg dat ik me kapot lach om jouw domheid. Dat mensen zoals jij nog bestaan is uniek, dat moet niet weggestopt worden maar dat moet vol benut worden door van achter mijn lessenaar te lachen om je vragen (die maar doorgaan overigens

)