apfelstrudel
Superior Athlete
- Waardering
- 61.702
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Snap ik ook niet, alleen als het toevallig een vriendin was geweest van mij had ik ook heel grof materiaal ingezet.
Nee vaak zijn het van die domme (i)vmbo sletjes die alles geloven wat zo een gast zegt. En altijd die onzin van ze zijn onzeker hebben ruzie met hun ouders pubertijd ongesteld etc. etc. hoogopgeleide of meiden met een gezond verstand overkomt dit niet en weten waarneer je wel en waarneer je niet iemand kan vetrouwen. Maarja dat sociaal babbeltje *kots*! Natuurlijk moeten deze 3 gasten en hun aanhang branden in de hel (of door een n*ger in de kont worden gedoet) Maar ik vind het toch op een bepaalde manier moeilijk om medelijden met dit soort sletjes te hebben.
Vind ik ook Turo die VMBO sletjes hebben het gewoon aan hun zelf te danken ze kunnen amper schrijven en van leestekens hebben ze ook nooit gehoord dan maar lekker gepimped worden door de Alibaba met gyno en een zwembad in zijn jaren 80 bunkerwoning domme k*thoeren wat denken ze wel niet

Vind ik ook Turo die VMBO sletjes hebben het gewoon aan hun zelf te danken ze kunnen amper schrijven en van leestekens hebben ze ook nooit gehoord dan maar lekker gepimped worden door de Alibaba met gyno en een zwembad in zijn jaren 80 bunkerwoning domme k*thoeren wat denken ze wel niet
dom vmbo sletje of niet!tarik de turk moet gewoon met zn vette gyno van die meisjes afblijven!die macdaddy is 27 en gaat dan meisjes van 17 versieren,en vervolgens misbruiken?kanslozer kan ook niet!
kent er niemand het adres van een van die gasten, kunnen we daar inbreken ze zijn toch niet thuis, en wss zal er wel vanalles te vinden zijn
volgens zij zijn het echt psyghopatenDenkje dat hij die massive 90 kg quartersquats van je niet kan toppen?
Tjappie ziet er goed uit