MuscleMeat

Bekende Superdude Opgepakt!

See the connection?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ooo, you touch my tralala

Nee vaak zijn het van die domme (i)vmbo sletjes die alles geloven wat zo een gast zegt. En altijd die onzin van ze zijn onzeker hebben ruzie met hun ouders pubertijd ongesteld etc. etc. hoogopgeleide of meiden met een gezond verstand overkomt dit niet en weten waarneer je wel en waarneer je niet iemand kan vetrouwen. Maarja dat sociaal babbeltje *kots*! Natuurlijk moeten deze 3 gasten en hun aanhang branden in de hel (of door een n*ger in de kont worden gedoet) Maar ik vind het toch op een bepaalde manier moeilijk om medelijden met dit soort sletjes te hebben.

Het zal je verrassen hoe weinig mensen een 'gezond verstand' hebben.

Nee vaak zijn het van die domme (i)vmbo sletjes die alles geloven wat zo een gast zegt. En altijd die onzin van ze zijn onzeker hebben ruzie met hun ouders pubertijd ongesteld etc. etc. hoogopgeleide of meiden met een gezond verstand overkomt dit niet en weten waarneer je wel en waarneer je niet iemand kan vetrouwen. Maarja dat sociaal babbeltje *kots*! Natuurlijk moeten deze 3 gasten en hun aanhang branden in de hel (of door een n*ger in de kont worden gedoet) Maar ik vind het toch op een bepaalde manier moeilijk om medelijden met dit soort sletjes te hebben.

Prooien van pooierboys zijn dus niet alleen maar vmbo sletjes. Ook havo/vwo/brugklas meisjes weten ze om hun vinger te winden. De werkwijze verschilt ook enorm kwa aanpak en benadering. Dat maakt preventie in alle opzichten lastig. Op die leeftijd zijn trouwens alle meisjes vrij onzeker en vatbaar.

En ja, laat ze maar flink afzien:@

Laatst bewerkt:
Vind ik ook Turo die VMBO sletjes hebben het gewoon aan hun zelf te danken ze kunnen amper schrijven en van leestekens hebben ze ook nooit gehoord dan maar lekker gepimped worden door de Alibaba met gyno en een zwembad in zijn jaren 80 bunkerwoning domme k*thoeren wat denken ze wel niet

Vind ik ook Turo die VMBO sletjes hebben het gewoon aan hun zelf te danken ze kunnen amper schrijven en van leestekens hebben ze ook nooit gehoord dan maar lekker gepimped worden door de Alibaba met gyno en een zwembad in zijn jaren 80 bunkerwoning domme k*thoeren wat denken ze wel niet

:p

ghehehe

Dit is een tak van onze samenleving waarvoor ik verkies de ogen te sluiten.

dom vmbo sletje of niet!tarik de turk moet gewoon met zn vette gyno van die meisjes afblijven!die macdaddy is 27 en gaat dan meisjes van 17 versieren,en vervolgens misbruiken?kanslozer kan ook niet!

dom vmbo sletje of niet!tarik de turk moet gewoon met zn vette gyno van die meisjes afblijven!die macdaddy is 27 en gaat dan meisjes van 17 versieren,en vervolgens misbruiken?kanslozer kan ook niet!

Ahem, lees je de krant nooit? Zo gaat het dus absoluut niet.

Ze doen zich voor als een aardig persoon, die misschien voor een relatie wil gaan, en alles geven wat hun hartje begeert, misschien zelfs vriendschap, maakt niet uit, na een tijdje zeggen ze dat ze blut zijn en dat zo'n meisje nu wel eens wat mag terugdoen, voor al die duizenden euro's aan cadeaus die hij haar heb gegeven, en dat is dus achter de ramen staan.

Nu kan je wel denken, waarom zegt zo'n meisje niet van lik me reet ik ben weg, omdat die gasten natuurlijk niet echt mals zijn, uit angst voor eigen leven en misschien dat van familie doe je wat hij zegt, en het zijn niet alleen die Mehmet en dat broertje waar ze voor moeten oppassen, maar dat netwerk is nog veel groter.

Vandaag ook een verhaal gelezen van een meisje die er bijna was ingetuind, door een handlanger van hun, maar nog net op tijd maar het contact heeft verbroken, omdat er een luchtje aan de zaak hing.

...

Laatst bewerkt:
kent er niemand het adres van een van die gasten, kunnen we daar inbreken ze zijn toch niet thuis, en wss zal er wel vanalles te vinden zijn

ahah die is goed.
maar als je daar een familie lid tegen komt,:eek: volgens zij zijn het echt psyghopaten

....

Laatst bewerkt:
Denkje dat hij die massive 90 kg quartersquats van je niet kan toppen?

Tjappie ziet er goed uit

Waar slaat dit nou weer op? Kerel hoe weet jou nou hoe diep is squat??

Ik doe alleen box squat en onder parallel.

Jij zit alleen maar mensen af te zeiken hier op het forum,
ik hoop daarom ook dat je snel gebanned word met je loze woorden

Terug
Naar boven