- Waardering
- 62
Niveau 4 opleiding duurt 4 jaar toch, en jij bent 18 jaar.
In opleiding? of net afgestudeerd?

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

is een geintjeshitt
ben je van de belastingdiens of zo
![]()
)
pas maar op marjolein46 ik ben gevaarlijk voor alles wat een k*tje heeft![]()

Ex pooier verteld over de werkwijze.
[Link niet meer beschikbaar]
meisjes tot bloedens toe mishandelen en bedreigen
vieze honden zijn het.... Wat voor straf ze ook krijgen... eerst castreren, dit soort mensen mogen geen nageslacht krijgen.pas maar op marjolein46 ik ben gevaarlijk voor alles wat een k*tje heeft![]()
Yeah baby am so cool ! look at meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerst wordt er gezegd dat deze jongens helemaal geen vorm van fysieke intimidatie hebben toegepast en daarom juist zo apart waren
en vervolgens beweert rokende ex-vriend mohammed dat zij de vrouwtjes tot bloedens toe mepten.
wat is het nou?
Ahahahahaha

Ik geloof er niets van dat ze geen geweld hebben gebruikt tegen die vrouwen.
zou heel goed kunnen dat het inderdaad wel is gebeurd, maar zoals realist al ergens eerder in dit topic schreef, kwetsbare meisjes afhankelijk maken kun je een heel eind mee komen door ze eerst geestelijk afhankelijk te maken en vervolgens mentaal te kleineren.
Ik schat dat de helft van de meisjes zonder slag of stoot toegaf en de andere helft inderdaad even is afgerost
jammer dat dit soort shit gebeurd maar ergens ook de schuld van de meisjes zelf en de mensen om hun heen die niet ingrijpen.
Ze hebben natuurlijk expres de zwakkere meisjes benaderd, maar ze zijn niet allemaal gek,zwak en zonder "normale" mensen om zich heen.
Ik kan me ook niet voorstellen dat de omgeving van zulke meisjes niets doet... waarschijnlijk heeft hij dan ook echt grof materiaal ingezet.