MuscleMeat

Bekende Superdude Opgepakt!

is een geintje :D shitt:p ben je van de belastingdiens of zo :D

gelukig:p:p:p:o

Ex pooier verteld over de werkwijze.

[Link niet meer beschikbaar]

pas maar op marjolein46 ik ben gevaarlijk voor alles wat een k*tje heeft;):D:p

Yeah baby am so cool ! look at meeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

eerst wordt er gezegd dat deze jongens helemaal geen vorm van fysieke intimidatie hebben toegepast en daarom juist zo apart waren

en vervolgens beweert rokende ex-vriend mohammed dat zij de vrouwtjes tot bloedens toe mepten.

wat is het nou?

eerst wordt er gezegd dat deze jongens helemaal geen vorm van fysieke intimidatie hebben toegepast en daarom juist zo apart waren

en vervolgens beweert rokende ex-vriend mohammed dat zij de vrouwtjes tot bloedens toe mepten.

wat is het nou?

Ik geloof er niets van dat ze geen geweld hebben gebruikt tegen die vrouwen.

Doodstraf!

Ik geloof er niets van dat ze geen geweld hebben gebruikt tegen die vrouwen.

zou heel goed kunnen dat het inderdaad wel is gebeurd, maar zoals realist al ergens eerder in dit topic schreef, kwetsbare meisjes afhankelijk maken kun je een heel eind mee komen door ze eerst geestelijk afhankelijk te maken en vervolgens mentaal te kleineren.
Ik schat dat de helft van de meisjes zonder slag of stoot toegaf en de andere helft inderdaad even is afgerost

jammer dat dit soort shit gebeurd maar ergens ook de schuld van de meisjes zelf en de mensen om hun heen die niet ingrijpen.

Mishandelen en met bloedende neuzen naar buiten slaan, wat een v**le hond zeg.

Hoe kun je zoiets doen. :mad:

zou heel goed kunnen dat het inderdaad wel is gebeurd, maar zoals realist al ergens eerder in dit topic schreef, kwetsbare meisjes afhankelijk maken kun je een heel eind mee komen door ze eerst geestelijk afhankelijk te maken en vervolgens mentaal te kleineren.
Ik schat dat de helft van de meisjes zonder slag of stoot toegaf en de andere helft inderdaad even is afgerost

jammer dat dit soort shit gebeurd maar ergens ook de schuld van de meisjes zelf en de mensen om hun heen die niet ingrijpen.

Ze hebben natuurlijk expres de zwakkere meisjes benaderd, maar ze zijn niet allemaal gek,zwak en zonder "normale" mensen om zich heen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat de omgeving van zulke meisjes niets doet... waarschijnlijk heeft hij dan ook echt grof materiaal ingezet.

Er zijn ook situaties waarin de meisjes geen contact meer hebben met familie door nare omstandigheden, vaak hebben ze zelf ook ouders die niet sporen oid.. en daarnaast verder niemand om zich heen die zich om hen bekommerd. En die meisjes hebben natuurlijk behoorlijke behoefte aan aandacht.

Laatst bewerkt:
Ze hebben natuurlijk expres de zwakkere meisjes benaderd, maar ze zijn niet allemaal gek,zwak en zonder "normale" mensen om zich heen.

Ik kan me ook niet voorstellen dat de omgeving van zulke meisjes niets doet... waarschijnlijk heeft hij dan ook echt grof materiaal ingezet.

Snap ik ook niet, alleen als het toevallig een vriendin was geweest van mij had ik ook heel grof materiaal ingezet.

Terug
Naar boven