Fitness Seller

Bekende Superdude Opgepakt!

Vandaag ook een verhaal gelezen van een meisje die er bijna was ingetuind, door een handlanger van hun, maar nog net op tijd maar het contact heeft verbroken, omdat er een luchtje aan de zaak hing.

Wauw wat een heldin. Omdat haar vriendje haar vroeg de prostitutie in te gaan tuinde ze er niet in.............

Damn je al inlaten met zulke figuren is al kansloos!

Ahem, lees je de krant nooit? Zo gaat het dus absoluut niet.

Ze doen zich voor als een aardig persoon, die misschien voor een relatie wil gaan, en alles geven wat hun hartje begeert, misschien zelfs vriendschap, maakt niet uit, na een tijdje zeggen ze dat ze blut zijn en dat zo'n meisje nu wel eens wat mag terugdoen, voor al die duizenden euro's aan cadeaus die hij haar heb gegeven, en dat is dus achter de ramen staan.

Nu kan je wel denken, waarom zegt zo'n meisje niet van lik me reet ik ben weg, omdat die gasten natuurlijk niet echt mals zijn, uit angst voor eigen leven en misschien dat van familie doe je wat hij zegt, en het zijn niet alleen die Mehmet en dat broertje waar ze voor moeten oppassen, maar dat netwerk is nog veel groter.

Vandaag ook een verhaal gelezen van een meisje die er bijna was ingetuind, door een handlanger van hun, maar nog net op tijd maar het contact heeft verbroken, omdat er een luchtje aan de zaak hing.

Heb je mijn quote uperhaupt gelezen?
ik zeg hetzelfde als wat jij zegt..
eerst versieren (versieren=lief doen,grote kado's geven etc.)
en vervolgens misbruiken (misbruiken=slaan,verkrachten,dwingen tot prostitutie,bedreigen etc.)

beter lees je eerst goed,want we praten over precies hetzelfde!

Voor er nog meer debiele uitspraken volgen...

[Link niet meer beschikbaar]

Heb je mijn quote uperhaupt gelezen?
ik zeg hetzelfde als wat jij zegt..
eerst versieren (versieren=lief doen,grote kado's geven etc.)
en vervolgens misbruiken (misbruiken=slaan,verkrachten,dwingen tot prostitutie,bedreigen etc.)

beter lees je eerst goed,want we praten over precies hetzelfde!

Jij zegt dat ze misbruikt etc. worden, ik leg 't verhaal in iets meer detail uit, maar maakt niet uit, we hebben het voorderest indd over hetzelfde.

Afl.2 : Loverboys. Charmante, allochtone jongens die een relatie met minderjarige meisjes aangaan om hen in de prostitutie te brengen.

Die durven :P

poeh die ene is wel lelijk man!zou daar veel aan zijn te verdienen?

Leuke foto voor je avatar:D

LOL:roflol::roflol::roflol:

Voor er nog meer debiele uitspraken volgen...

[Link niet meer beschikbaar]
en wat wil je hiermee zeggen? die meiden zijn gewoon kk dom hoe kan je iemand nou vertrouwen die geen baan heeft geen goede opleiding wel de hele tijd cadeautjes geeft en lief praat en allemaal dure bezittingen heeft:o
Doet me denken aan een drug verslaafte op je weed plantage laten letten en een dief je portomonnee toevertrouwen omg hoe dom kun je zijn. Waarom vertellen die meiden hun ouders het niet gewoon of de politie erbij halen? (ze zijn bang boehaaa jankie jankie jankie!!) Sletje doen hun benen wijd zonder na te denken en dan begint alle ellende:mad:

en wat wil je hiermee zeggen? die meiden zijn gewoon kk dom hoe kan je iemand nou vertrouwen die geen baan heeft geen goede opleiding wel de hele tijd cadeautjes geeft en lief praat en allemaal dure bezittingen heeft:o
Doet me denken aan een drug verslaafte op je weed plantage laten letten en een dief je portomonnee toevertrouwen omg hoe dom kun je zijn. Waarom vertellen die meiden hun ouders het niet gewoon of de politie erbij halen? (ze zijn bang boehaaa jankie jankie jankie!!) Sletje doen hun benen wijd zonder na te denken en dan begint alle ellende:mad:

???

Heel wat kansloze reacties gezien maar dit is toch wel een van de toppers

jou reactie is eigenlijk kansloos want je voegt niks toe. Maarja de politie is hier softie en de straffen ook. Tot slot ik blijf erbij: die meiden zijn dom. Ik hoef niet in een sloot te springen om te weten dat ik nat word pat21 dus wel, sneu hoor.

dat komt omdat vrouwen niet met hun verstand denken maar met hun emoties. en daar komt nu eenmaal ellende van.

Terug
Naar boven