Sannee
Ripped Bodybuilder
- Waardering
- 479
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 28%
Nice pics MissDL! Ziet er goed uit hoor, jammer dat ze niet bij de contest stonden. En lekkere training ook.
Damn haha. Maargoed als je al een aantal jaar traint, dan is het opzich wel te begrijpen dat je soms dus zo negatief doet. Als je weet dat je beter kunt, is het soms wel eens teleurstellend voor jezelf denk ik?
Al met al kijk ik toch op van je gewichten hoor!
Eh,dat zal er nogal van af hangen welke foto
Voor degenen die me niet kennen heb ik me ook niet echt geintroduceerd natuurlijk, dus het scheelt denk ik wel dat ik al een aantal jaren tamelijk serieus train. Als alles goed was verlopen was had ik onderhand een écht respectabel niveau kunnen hebben, tenminste aannemende dat ik daar genoeg aanleg voor zou hebben.
Als ik heel erg over een oefening klaag kan dat zijn omdat ik daar "vroeger" veel meer op gepakt heb (met bankdrukken heb ik, zonder die rare pakken dus, op wedstrijden 87.5 gedaan, en 90 is ook een paar keer gegaan met trainen - setjes van 8 kon ik dan bijvoorbeeld doen met 70.) Ik ben nooit helemaal gestopt met trainen wat dan wel eens gedacht word..
Damn haha. Maargoed als je al een aantal jaar traint, dan is het opzich wel te begrijpen dat je soms dus zo negatief doet. Als je weet dat je beter kunt, is het soms wel eens teleurstellend voor jezelf denk ik?Al met al kijk ik toch op van je gewichten hoor!

In het restaurant gisteren bleek er ook opeens een achter me te zitten...

je weet maar nooit, maar natuurlijk mogen we dat helemaal niet. Ik denk dat het zelfs uitdrukkelijk verboden is. Wat geen garantie is dat niemand het doet, net als bij karmen
! Zoek ook even niet de meest ranzige uit, en dan ook nog IM. Fijn dat je me wel wilt besparen om Parkinson te krijgen ervan met die akineton erbij, erg lief van je (of is het omdat heftige tremoren het hanteren ook wel lastiger zal maken