Fitness Seller

beklimming van de onzichtbare bergen

Nice pics MissDL! Ziet er goed uit hoor, jammer dat ze niet bij de contest stonden. En lekkere training ook.

Eh,dat zal er nogal van af hangen welke foto:p

Voor degenen die me niet kennen heb ik me ook niet echt geintroduceerd natuurlijk, dus het scheelt denk ik wel dat ik al een aantal jaren tamelijk serieus train. Als alles goed was verlopen was had ik onderhand een écht respectabel niveau kunnen hebben, tenminste aannemende dat ik daar genoeg aanleg voor zou hebben.
Als ik heel erg over een oefening klaag kan dat zijn omdat ik daar "vroeger" veel meer op gepakt heb (met bankdrukken heb ik, zonder die rare pakken dus, op wedstrijden 87.5 gedaan, en 90 is ook een paar keer gegaan met trainen - setjes van 8 kon ik dan bijvoorbeeld doen met 70.) Ik ben nooit helemaal gestopt met trainen wat dan wel eens gedacht word..

:eek: Damn haha. Maargoed als je al een aantal jaar traint, dan is het opzich wel te begrijpen dat je soms dus zo negatief doet. Als je weet dat je beter kunt, is het soms wel eens teleurstellend voor jezelf denk ik?

Al met al kijk ik toch op van je gewichten hoor!

Frans is er wel goed in om je mentaal op te peppen.. is ook erg op de techniek ingesteld :)

Wat fijn dat het nu met gewichtheffen toch weer lukt.. mooi meid, 52,5kg stoten en dat aan het eind van je gewone training.
Side bend omlaag of als Saxon side bend omhoog?

• Topic Starter Topic Starter
Het zijn natuurlijk "gewone" side bends dus niet met het gewicht boven het hoofd. Die laatste training gaf in ieder geval genoeg spierpijn, en dat terwijl ik eigenlijk dacht aan het einde wel vol met cortisol te zitten;)

@sXe, wat jij denkt klopt wel ja, alhoewel ik nu dus niet zo zeker weet of ik wel beter kan. Maar ik heb wel beter gekund, en ik ga hopelijk ook weer beter kunnen!

Mijn positieve gedrag is als de zoete roze coating van de ibuprofen tablet: het spul wat erin zit is nog steeds even bitter, maar gelukkig geen placebo:p
Om echt op de ibuprofen coating te lijken zou ik het er misschien nog wel dikker bovenop mogen leggen? haha maar daar begin ik maar even niet aan, ik wil de realiteitstest wel blijven halen, anders wil karmen niet meer met mij trainen...waar gaat dat nou weer over, het verhaal zal wel niet coherent zijn maar het is de bedoeling om binnenkort een keer met karmen te trainen.:)

Vandaag ook nog een training gehad, mijn bedoeling was ongeveer de armen training van vorige week, en een beetje gewichtheffen erachteraan.
Maar het bankdrukken moest er ook nog tussen. Toen ik met biceps klaar was waren er oneindige series mannen en jongetjes aan het bankdrukken, ten gunste van de realiteitstest weet ik trouwens heus wel dat die serie niet echt oneindig was...
Dus ging ik maar eerst gewichtheffen, alleen stoten weer tot en met 52,5, wat op zich weer goed ging.
De series mannen en jongetjes was toen alleen nog steeds niet afgelopen. Ik denk dat dit, en het feit dat ze er natuurlijk nog steeds waren toen ze klaar waren, en dat ze ook nog eens meteen begonnen van "zij gaat straks natuurlijk meer bankdrukken dan wij" toen ik op dat bankje plaatsnam, het voor mij niet bepaald makkelijker maakte om rustig te gaan bankdrukken. Het was dus wel een beetje verward bankdrukken, maar ik heb toch zeker 4 traingssetjes gedaan die in bodybuilding opzicht voor mijn gevoel wel goed waren. Daarna heb ik de andere triceps oefeningen ook nog gedaan in vergelijkbare toestand, en weer afgesloten met cardio.

Morgen weer gewichtheffen bij Frans in Veldhoven, en zaterdag ga ik een paar dagen naar Duitsland op vakantie, dus waarschijnlijk geen trainingen meer tot komende woensdag.

Ik wou dat jij mijn vriendinnetje was geweest tijdens scheikunde :cool:

Je gaat weer goed en laat de jongetjes achter je!

Alvast fijne vakantie ,geniet ervan!

Ik wou dat jij mijn vriendinnetje was geweest tijdens scheikunde :cool:

haha erg vleiend, alleen krijg ik nu zin om te gaan patsen met mijn scheikunde skills, want daar heb jij nog weinig van gezien denk ik:cool:
Onderstaande stofjes, en alle tussenproducten tussen deze en het startmateriaal glucosamine, heb ik voor mijn bachelor eigenhandig gesynthetiseerd, en de 2 linkse waren nooit eerder gemaakt goed he:cool:
(Nu is de ibuprofen coating wel dik genoeg denk ik..:p)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ben zwaar onder de indruk van je synthese capaciteiten!

Fijne vakantie, dame! Wat ga je in Duitsland doen?

Leuk dat je verder gaat met loggen! Hoop dat je ook hier weer wat trainingsfilmpjes gaat posten, vooral oly filmpjes zijn altijd leuk.
Grappig dat er bij jou af en toe wat structuurformuletjes en reactie schema's e.d. langskomen (ben scheikundige) :)
Veel plezier op je vakantie!

Ja, dat zijn wel indrukwekkende scheikundige "krabbels"... Helaas is mijn scheikunde te ver gezakt om het nog een beetje te begrijpen...
Veel plezier in Duitsland!

haha erg vleiend, alleen krijg ik nu zin om te gaan patsen met mijn scheikunde skills, want daar heb jij nog weinig van gezien denk ik:cool:
Onderstaande stofjes, en alle tussenproducten tussen deze en het startmateriaal glucosamine, heb ik voor mijn bachelor eigenhandig gesynthetiseerd, en de 2 linkse waren nooit eerder gemaakt goed he:cool:
(Nu is de ibuprofen coating wel dik genoeg denk ik..:p)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ik moest er even bij gaan zitten hoor, werd duizelig van die formules ???
Gelukkig ben je nu een dbb vriendinnetje, altijd handig;)
Maarru, ibuprofen is slecht voor je hart dus kan je die misschien beter omruilen met een roze smartie?

Inmiddels weer terug...de bergen in Duitsland waren ook wel deels onzichtbaar met het weer dat we hadden, "sauwetter"! Maar eigenlijk viel dat ook nog wel mee, en hebben we ook nog "Sauen" (wilde zwijnen) gezien , een grote rotte een stuk of 15! We hebben gewandeld in het gebied genaamd de "harz" over de "hexensteig", ik, mijn vader en de hond.

Ja, en ik heb het al ingezien ook, collega's op DBB! :eek: Gelukkig zeggen ze niks over dat het eigenlijk weinig voorstelt met mijn scheikunde, of dat het raar is om erover te praten op DBB. Straks blijken er hier nog psychiaters te zitten ook :bang: :angstig: In het restaurant gisteren bleek er ook opeens een achter me te zitten...
Nou zijn die lui waarschijnlijk niet erger dan ikzelf: Wil je een middel tegen duizeligheid Gert Jan? Er zijn er vast betere, maar ik ken er zo 1: Dogmatil! Raad eens wat voor soort medicatie dat is!en niet googelen he:p!
Ik wist trouwens niet dat ibuprofen slecht voor het hart zou zijn, en zou dat eerder van smarties verwachten :p

Morgen kan er weer getraind worden, en dat ga ik doen ook!:D
Ik weet alleen nog niet wat....Ik moet trouwens ook nog wat van mijn vaders tuin bestraten met gewassen grindtegels, ik zie dat sommige dat soort dingen ook in hun log vermelden ;) Die dingen hebben inderdaad wel een niet geheel verwaarloosbaar gewicht, maar ik ga natuurlijk niet lopen tellen! Met dat wandelen heb ik trouwens ook nog wat aan "training" gedaan geloof ik: het bergop lopen is wel te voelen, maar is niet al te moeilijk, hoewel ik het natuurlijk normaal nooit doe voelt het totaal niet onwennig. nee, bergaf! Dat gaat echt snel branden! Het heeft wel een zeker gelijkenis met het achterwaarts lopend slee trekken, behalve dan dat je niks trekt, maar wat je doet met de bovenbenen en kuiten, dat lijkt er wel op! Nou maar hopen dat het geholpen heeft :rolleyes::)

Inmiddels weer terug...de bergen in Duitsland waren ook wel deels onzichtbaar met het weer dat we hadden, "sauwetter"! Maar eigenlijk viel dat ook nog wel mee, en hebben we ook nog "Sauen" (wilde zwijnen) gezien , een grote rotte een stuk of 15! We hebben gewandeld in het gebied genaamd de "harz" over de "hexensteig", ik, mijn vader en de hond.

Ja, en ik heb het al ingezien ook, collega's op DBB! :eek: Gelukkig zeggen ze niks over dat het eigenlijk weinig voorstelt met mijn scheikunde, of dat het raar is om erover te praten op DBB. Straks blijken er hier nog psychiaters te zitten ook :bang: :angstig: In het restaurant gisteren bleek er ook opeens een achter me te zitten...
Nou zijn die lui waarschijnlijk niet erger dan ikzelf: Wil je een middel tegen duizeligheid Gert Jan? Er zijn er vast betere, maar ik ken er zo 1: Dogmatil! Raad eens wat voor soort medicatie dat is!en niet googelen he:p!
Ik wist trouwens niet dat ibuprofen slecht voor het hart zou zijn, en zou dat eerder van smarties verwachten :p

Morgen kan er weer getraind worden, en dat ga ik doen ook!:D
Ik weet alleen nog niet wat....Ik moet trouwens ook nog wat van mijn vaders tuin bestraten met gewassen grindtegels, ik zie dat sommige dat soort dingen ook in hun log vermelden ;) Die dingen hebben inderdaad wel een niet geheel verwaarloosbaar gewicht, maar ik ga natuurlijk niet lopen tellen! Met dat wandelen heb ik trouwens ook nog wat aan "training" gedaan geloof ik: het bergop lopen is wel te voelen, maar is niet al te moeilijk, hoewel ik het natuurlijk normaal nooit doe voelt het totaal niet onwennig. nee, bergaf! Dat gaat echt snel branden! Het heeft wel een zeker gelijkenis met het achterwaarts lopend slee trekken, behalve dan dat je niks trekt, maar wat je doet met de bovenbenen en kuiten, dat lijkt er wel op! Nou maar hopen dat het geholpen heeft :rolleyes::)

Ik moest helaas wel zoeken wat het was maar de duizeligheid was slechts tijdelijk door een scheikundige formule, weet niet of je met nog meer formules gaat strooien maar dan zou dat middel wel handig zijn voor mij ja:D

Lekkere training zo in de natuur hoor, vind ik ook altijd leuk.

Bij de trainingen van de vrijdag vóor de vakantie, en de woensdag erna had ik misschien beter aan de dogmatil of seroquel of zoiets kunnen zitten, maar als ik bij Frans ben zal ik dan toch wel door moeten trainen. Donderdag heb ik alleen een kwartiertje geroeid hoewel ik eigenlijk onoverzichtelijke ideeen had over alles wat ik de afgelopen dagen niet getraind had, dat dat ingehaald zou moeten worden, maar ik kreeg mijn aandacht nog niet in de buurt van de training.

Afgelopen vrijdag was beter, toen heb ik met trekken een aantal setjes van 3 gedaan met 40 kg waarbij ik bij de latere setjes wel eronder ging zitten, en met stoten 2x2x55 kg.

Gisteren dan eindelijk armen trainen, wat ik eigenlijk donderdag al gewild had, en het erop gewaagd om te beginnen met bankdrukken. In het begin van de training moest ik de neiging onderdrukken om ofwel weg te rennen voor mijn spiegelbeeld ofwel het de hersens in te slaan, maar later is het toch nog een lekkere training geworden.
Bankdrukken 10x40 / 6x45 / 6x50 /6x52,5 / 4x55 / 5x55
EZ frenchpress
dip 2x8xbw / 7xbw+5kg / 5xbw+5kg
dumbbell extensie boven/achter hoofd
EZ curl
machine curl
db curls op schuine bank

Vandaag:
BOR...10x40 kg / 9x45kg / 8x50 kg/ 2x6x55kg / 9x40kg
DL...3x110 / 3x115 / 2x120 /3x3x120
GM 10x40/9x45 /8x50/8x55
optrekken 2x6xbw, 5+1xbw, 4xbw
pulldown breed...8x50/6x55/6x60/8x60
schuine bank situp/crunch/twist
krachtvoorslaan uit de hang...5x40, 4x45, 2x3x50 kg
ab roller

Deze training was ook wel lekker...morgen weer beginnen in Leiden!

Ben jaloers op zowel je kracht als je trainingscapaciteit (herstelvermogen!).
Ga je nog spannende stofjes creëren binnenkort of heb je geen idee wat op het programma staat?

Heeeeeeeee, Miss

Tjezus, ik lag na lezen van gewichten of al klem onder het gewicht of kon niet meer omhoog komen;). Jij bent dus geslaagd las ik. super. Ik zit eindelijk weer ruimer in mijn tijd dus kunnen wij gaan sporten en onderwijl lekker over medicijnen praten terwijl jij ze doet ontleden.

ik weet er nog wel eentje voor je; leponex vast, vloeibaar of i.m. of nee Cisordinol i.m vloeistof en effect van akineton met deze stof.

Mocht je met Gertje gaan roeien leen ik jou een fijne jas. Worden mannen blij van;). Komt jouw mooie brede rug vast mooi in uit. Ziet er goed uit die foto's.

leuk dat je een log bent gestart hoor. ben ik namelijk niet de enige die soms zo vreselijk kan ouwehoeren.

Zie je gauw hoop ik.

Nee ik durf niet meer, als er tijdens het roeien ook zelfgemaakte brouwsels op mij getest gaan worden wordt het toch wel riskant denk ik...

:roflol: je weet maar nooit, maar natuurlijk mogen we dat helemaal niet. Ik denk dat het zelfs uitdrukkelijk verboden is. Wat geen garantie is dat niemand het doet, net als bij karmen:o

karmen gedver, ik blief geen vieze neuroleptica hoor :barf:! Zoek ook even niet de meest ranzige uit, en dan ook nog IM. Fijn dat je me wel wilt besparen om Parkinson te krijgen ervan met die akineton erbij, erg lief van je (of is het omdat heftige tremoren het hanteren ook wel lastiger zal maken;)) Ik zie het al, als wij gaan trainen heb jij natuurlijk een dikke spuit bij je en als ik niet heel braaf doe wat jij zegt, of als ik het zou wagen om een verhaal af te steken waarvan de coherentie niet voor iedereen duidelijk is (ergo, alles wat ik zeg:o) krijg ik die spuit in mijn reet. Daarna hoeft gertjan ook niet meer bang van me te zijn maar voor de zekerheid een dwangbuis aan kan geen kwaad, behalve dat het kanoen dan niet zo best meer gaat.

Je ziet dat jaloersheid dus niet nodig is Espi, maar intussen heb ik nog wel wat weten te trainen. Ben van sportschool veranderd, hoop dat ik daar wat prettiger train, neem zelfs dubbele kosten maar op de koop toe dat is absoluut niet rationeel.
Gisteren dus eerste keer daar getraind, tussendoor ook even een paar dingen uitgeprobeerd die niet echt in de training zitten maar wat wel in de training zat:
Military press....8x30, 7x34, 2x4x38
zittend dumbbelldrukken haha ai, er staan geen gewichten op die dumbbells. de verschillen zijn goed te zien, dus de ideale egosparende oplossing, moet dan wel uit mijn hoofd onthouden hoe ze eruitzien.
side raises 5 setjes, steeds zwaarder en tijdens de laatste weer terug
achterkant schouder-raises 4 setjes
machine schouderdrukken...7x50 (in het begin wat rommelen met apparaat om goede instelling te vinden)
trekken (snatch) beetje spelen tot en met 34 kg
schuine bank situps 3x15

Waar train je nu dan weer? Ben wel nieuwsgierig Aagje. ;)

natuurlijk...maar ik was iets te snel met dat te zeggen..ik heb er dan wel getraind en had het ook over zo goed als alle voorwaarden en dergelijke gehad, maar kwam ik dus gisteren terug om lid te worden, blijken ze ook alleen jaar abonementen te hebben:eek: en ik dacht dus net dat ik dáar niet meer in wilde trappen. Volgens de vrouw aan de balie heeft iedereen sportschool in Leiden alleen nog maar jaar abonnementen, dus hoef ik daarvoor niet iets anders te gaan zoeken. Toen wist ik het echt niet meer maar ik wilde wel nog trainen en om te voorkomen dat ik alleen om die reden onmiddelijk erintrap heb ik na een een half uur op haar en mijn eigen zenuwen te lopen werken (vooral mijn eigen, die van haar schenen weinig onder de indruk te zijn toch:o) maar een losse les genomen, wat me ook niet slim lijkt maar het geeft uitstel van executie.:rolleyes:

De training kan het bedrag nooit waard geweest zijn, maar ik heb tenminste getraind:
kniebuigen...8x50,6x60,3x4x70,10x50
voorslaan uit squatpinnen tot en met 50, af en toe terug omlaag omdat ik het weer eens kwijt was en dan weer terug omhoog..wel aardig bezig geweest toch.
pistolsquat 5xbw, 2x3xbw+5kg
smith lunge zwaarste was 6x aan iedere kant 10kg, nog geen 40 kg zou je zeggen dus? Maar toch best zwaar leek het...
leg curl
hyperextensions met tussendoor optrekken 2x6xbw
hangend been heffen 3x12

Vandaag waarschijnlijk geen tijd meer om te trainen, morgen wil ik eigenlijk proberen om naar Veldhoven te gaan (gewichthefclub) daarvoor ben ik wel op tijd klaar maar het is wat lastig vanuit Leiden..
En volgende week moet ik dan dus maar verzonnen hebben wat ik ga doen qua sportschool, of ik toch nog op andere plaatsen wil kijken...Mijn lidmaatschap loopt eigenlijk nog tot november, en dat ik geen zin heb om in de "oude" sportschool te trainen heeft geen goede reden.

Terug
Naar boven