dat hoop ik dan maar, in ieder geval gaat het niet vanzelf.
Nou hoeft dat ook niet
ik wil er best wat voor doen
hoewel dat niet altijd meevalt als je er de balen van hebt.
De afgelopen week was het gelukkig wat beter met de motivatie en heb ik 5 keer getraind, waarvan zelfs af en toe "goed"
vrijdag in Veldhoven bij WIK , is meestal wel een goede training en nu ben ik ook nog zaterdag bij Pasio geweest, wat supplementen gehaald,
wat ik eigenlijk alleen "verdien" als ik "goed" train, maar ja, andersom moet het de kans op "goede"trainingen ook weer groter maken...
zaterdag dus met Espi mee getraind, weer eens gedeadlift! Ik moet tot mijn schande bekennen dat ik dat heel moeilijk vind voor mijn ego, omdat ik weet dat ik er eigenlijk goed in hoor te zijn en nu is dat helemaal niet zo. Ik heb er nog spierpijn van gehad ook. Zal ik me voornemen om het weer iedere week te doen of zal ik genoegen nemen met pulls en cleans en dergelijke, minder gevaarlijk voor mijn ego?
De spierpijn zou ook nog van de eh, pull throughs kunnen zijn? Een rare, fout uitziende oefening die ik met absolute minigewichten gedaan heb, maar van rare oefeningen kan ik soms ook spierpijn krijgen als het helemaal niet zwaar was. Verder hebben we nog wat optrekken, OH squats, corner presses en 1 armige t-bar rows gedaan, en de leg press. Wordt wel als minderwaardig aan de squat beschouwd, maar ik twijfel nu toch of ik hem niet vaker moet gaan doen. Met mijn squat slaag ik er volgens mij niet in mijn benen maximaal te belasten, bij die leg press gaat dat wat beter omdat het zo'n no-brainer is
Wat we ook nog gedaan hebben, wat buik-oefeningen: uitrollen met een halter, best een zware oefening als je het mij vraagt, en minder saai dan crunches ook, en aan het begin van de training hadden we een oefening met een swiss-ball waarbij je in de opdruk-houding gaat staan met de voeten op die bal en dan in-en uitrollen als het ware.
Al met al een leuke training met wat aparte oefeningen erin die wel voor herhaling vatbaar zijn.
Na vrijdag een uitgebreide gewichthef-training, zaterdag trainen met espi en zondag nog even armen trainen, vandaag maar een rustdag...en weer wat verzinnen voor morgen!