Ja zoiets zat er ook in maar niet bepaald hoog hoor

op een bankje of ongeveer die hoogte, alleen als het dan nogal vaak moet wordt het toch lastiger, het was erop, eraf, omdraaien etc. Het achterwaarts kikkeren was wat mij betreft het ergste; ik kwam daarmee nog niet halverwege

.
Je moest dan dus eerst voorwaarts de zaal door kikkerspringen en dn achterwaarts terug. Op de een of andere manier was na een paar sprongen achterwaarts alles totaal verzuurd.
Toch valt de spierpijn eigenlijk nog mee/ tegen
Dat kastspringen vind ik ook mooi, doe het ook wel eens in het trappenhuis dan moet ik wel meer voorwaarts ook naarmate ik meer treden ga, of op de stapels grindtegels die mijn vader heeft liggen. Het is jammer dat ik er ook bang voor ben, maar ik zou het vaker moeten doen.
Momenteel is het verder ook even tamelijk weinig met trainen, ik ben de draad weer kwijt en zonder duidelijke richting of doel is het dan moeilijk weer oppakken, zeker als het super slecht gaat wat je ook doet, maar zo houd de situatie zichzelf wel instand natuurlijk.
Zondag heb ik bandrukken, smith bankdrukken, dippen, schuin dumbbelldrukken en smal EZ stang bankdrukken gedaan, iets van 2 uur nodig voor heel weinig. Omdat ik van bankdrukken accuut depressief word, of zoiets (het mag vast niet zo genoemd worden volgens de psychiatrie, en meestal voldoet het ook niet aan "suicidaal", deze keer tenminste niet gelukkig). Daar moet ik onderhand echt iets op verzinnen....
Vandaag nog wel even gelukt om een beetje lekker te trainen: optrekken, BOR, hammerstrength deadlift, goodmorning, alternate dumbbellcurl, EZ curl, biceps apparaat, en een beetje krachttrekken. Donderdag gaat er hoop ik ook een fatsoenlijke training van komen, en verder nog geen idee eigenlijk.