AndroidHealthClinic

beklimming van de onzichtbare bergen

Hy, goed om te zien dat je nog traint.
Tot ziens

Ik zie anders niets ???

Miss Deadlift melden!

Jups, missDL traint nog/weer.. zelfs op 3 nee 4 locaties en heeft het ook beredruk met studeren, vandaar de oorverdovende stilte.

• Topic Starter Topic Starter
jaja en nog wat vreemdere zaken maar daar praat ik irl wel genoeg over.:rolleyes:
Afgelopen tijd toch wat minder kunnen trainen en matig eten ook maar nu kan ik weer regelmatig trainen tenminste en het begint weer wat te gaan. Hele tijden op dbb rondhangen is er trouwens voorlopig ook nog niet bij:p
Vandaag wat gewichtheffen gedaan,
stoten uit de hang -1x52,5kg
trekken uit de hang -2x40kg
high pull wijd -5x45kg
oh squat -2x5x40kg
alles technisch "goed" voor mijn doen niet met "hangen en wurgen"...al zal er zeker wat op aan te merken geweest zijn als iemand gekeken had die er verstand van heeft. (Dirk heeft wel gespiekt af en toe dat heb ik toch wel gezien, maar geen commmentaar gehad dus viel het toch wel mee...? )

toch proberen of het lukt om het bij te houden hier.
Gisteren
optrekken 6,6,5xbw
goodmorning 12x40,10x50,10x60,10x65
squat ..2x3x70,2x3x75
optrekken 6,5xbw
bor in smith ...10x40
ez curl 4x10x?
db curl 3x5x12 behoorlijk leeg al, eigenlijk al tijdens ez curl. zal wel niet goed genoeg gegeten hebben ofzo, en dan wel door de sneeuw naar de sportschool fietsen kost vast meer energie dan zonder sneeuw:o

vandaag
snatch tot 2x40 krachttrekken, niet zo tevreden over (te langzaam/te weinig over) maar tot 37,5 2xkrachttrekken en 2xtechnisch (achterelkaar) wel goed.
stoten setjes tot en met 45, 50 voorslaan mislukte, ben toen maar verder gegaan met beetje high pull 2x5x50
frontsquat 5x50,3x5x55
hangend beenheffen 4x10
crunchapparaat 3x15x25
side raises 3x12x14

en voor wie het weten wil, het molecuultje heet aripiprazol. 20 mg dagelijks. Staat niet op de dopinglijst...

Laatst bewerkt:
alsnog wat vergeten trouwens hoe bestaat het...de oefening waar ik nota bene de meeste spierpijn van heb van gisteren, dumbbell sldl! 4 setjes oplopend in gewicht, hoogste was dacht ik 8 of 10x 30kg (per dumbbell) gedaan na de kniebuigingen.

Flinke training hoor! Hoe is je gevoel zelf over de training?
En uit nieuwsgierigheid: welk doel van je heeft op dit moment prioriteit?

mijn gevoel is dat het naar omstandigheden nog wel redelijk is...maar wel wat zwakjes verder
het waren trouwens ook side bends en geen raises dat scheelt
en ik mag mijn stats ook wel eens aanpassen, mijn gewicht van de week weer eens daadwerkelijk gemeten 63,4 Kan me amper voorstellen dat het consistent zo weinig is, maar ik kan niet blijven beweren dat ik niet afgevallen ben. het ziet er opzich wel redelijk uit eigenlijk (ongeveer beachproof denk ik, alleen gvd toch nog geen blokjes!), alleen niemand en vooral ikzelf niet vind het natuurlijk nog geloofwaardig dat ik wel eens een gewicht opgetild heb.

Doelen stellen is iets dat niet echt verwacht mag worden van iemand met mijn huidige GAF-score, al wordt er altijd wel geprobeerd om je zo ver te krijgen dat je het toch doet en terecht. Maar lukken wil het nog niet.

Donderdag en vrijdag ook nog getraind,

donderdag stoten 3x2x50kg en weer goed & relatief makkelijk. Ik was toen eerste begonnen met een oefening waarbij je al bovenin begint met voorslaan en je er dan onder laat vallen. Met een lichter gewicht natuurlijk. Voor het trekken heb ik die oefening ook gedaan maar weet eigenlijk niet of iemand wel begrijpt welke oefening ik nu bedoel??? Toen nog valtrekken en begonnen met kniebuigen maar dat voelde al zwak bij 50kg dus dacht ik na 2 setjes van 5, laat maar zitten. Daarna nog bankdrukken en dippen, niet noemenswaard maar toch maar weer eens gedaan.

vrijdag bij gewichthef vereniging WIK in Veldhoven, op techniek getraind. Het voelde die dag echt weer zwaarder dan het was. Iets van 4 of 5 setjes van 3 gedaan met 35 trekken en ook met 45 stoten, en dan nog 1x 50 stoten wat dan weer zo makkelijk ging dat het niet duidelijk is waarom ik eigenlijk niet zwaarder wilde. Daarna kniebuigen voor (frontsquat) 3x55 en 1x65.

goed weer van je te lezen! En je zit niet stil! Oh, EN je ziet er goed uit! Als jij zegt dat het er redelijk goed uitziet en effe nog de vorige foto;s in gedachten... Ja, dan ben je in de winter al beachproof! Ja, die gvd-blokjes... damn... das net dat laatste ding... of het meest hardnekkige plekje... ik heb ook zo'n buik...

Toch moet ik eens proberen om van de zomer blokjes te hebben, in de winter hoeft het ook niet perse:p

eens kijken hoor heb ik stil gezeten qua training? afgelopen zondag nog wat gedaan, voornamelijk overhead presses in 4 verschillende uitvoeringen, een poging om er nog triceps isolatie achteraan te doen die niet verder kwam dan een paar laffe pushdowns, en in totaal een half uur cardio.

maandag biceps, maar eerst nog iets gewichthef achtigs maar wat ook alweer? oh ja, krachtvoorslaan setjes van 5 met 45 kg, die gingen goed en explosief maar met 50 lukte niet dus maar highpulls gedaan dan wat trouwens eigenlijk de bedoeling is volgens een schema dat ik van Frans (van WIK) gehad heb. dan stonden er nog goodmornings met uistoten achter op, die heb ik gedaan 3x5x40kg en nog gewone GMs die niet gevraagd waren 2x8x50kg en kniebuigen achter maar dat ging niet lekker, ik denk dat ik iets van 3x3x65 gedaan heb.

Gisteren
stoten uit de hang ...2x2x50kg
trekken uit de hang, 1 of 2xkrachttrekken+2x technisch ...37,5 kg
highpull wijd, 1x van de grond,2x uit de hang,2xvan de grond....50 kg
kniebuigen voor 5x50,4x55,3x3x60
bankdrukken 6x40,6x45,6x47,5,3x6x50
dip 4x8xbw

highpull en kniebuigen gingen lekker deze keer, het banken is catastrofaal maar de laatste setjes worden beter dan de eerste. Op dit moment doe ik het waarschijnlijk te weinig en helpt het wel om het vaker te doen...

Verder nog niet helemaal duidelijk wanneer en wat ik weer ga trainen, maar ga zeker nog wel van de week.

Hoe gaat het hier?
Heb nog steeds een abo op je log maar volgens mij post je niet al je trainingen of doe je het even rustiger aan?

Hey GJ
niet alles gepost nee
verder is het ook wel wat minder ben ik bang
qua hoeveelheid training dus ook.
Maar ik heb deze week nog een goede training gehad, eentje die nog goed voelde ook dus. Dat was de week daarvoor eigenlijk heel de tijd niet zo.

Ik kan hem ook nog wel voelen die goede training, dat was dinsdag en het was wel mijn enige tot nu toe deze week.
Ik was begonnen met krachtvoorslaan (power clean):
8x40, 6x45, 5x47,5, 3x50, 3x52,5, 2x55, 1x55
en dat is best goed voor de laatste tijd, alleen een 2de keer 2 hh met 55 zat er dan weer niet in.
Daarna nog DL (3x5x100),goodmorning, optrekken,BOR,curlen, en pulldown.

Misschien dat ik vanavond het ga wagen om nog eens een goede training te maken, maar het is wel eng glad op de weg. Het was daarom trouwens ook een heel werk om dinsdag door de sneeuw geploegd naar de sportschool te komen op de fiets; maar deze keer "moet" het met de auto. Wel makkelijker, maar niet minder bedreigend met de gladheid. Maar ja, er wordt door anderen ook gewoon gereden, en ik heb eigenlijk ook geen zin om thuis te blijven (al heb ik hier wel een halter).

Dat was dus mooi niks geworden:o
ik dacht de volgende dag overdag te gaan
vergiste me in de openingstijd was er dus wel heengereden terwijl het spekglad was.

En daarna was ik zo ziek als een hond en dacht dat ik mijn alvleesklier aan het uitbraken was. Ik hoop er nooit meer achter te komen of daar iets van waar was.

Vanaf zondagmiddag weer een beetje normaal kunnen eten en vanmorgen weer een beetje gaan trainen:
krachttrekken uit de hang (3x5x35), pushpress, dumbbell schouder drukken, machine schouderdrukken, achterkant schouders machine, upright row.

Ik heb nu wel weer wat meer energie dus ik hoop de komende dagen wel weer goed ertegenaan te kunnen!

Het was toch nog niet zo enorm met de kracht vandaag! Maar heb wel een aardige training gedaan. Eerst even languit achterover op de straat gevallen door te denken dat ik wel een paar meter over de gladde weg kan met gewichthefschoenen aan.
Kniebuigen 5x3
pistolsquat 3x3
voorslaan uit hoge hang 3x3x45
smith lunges 3x8
leg extension 4x8
leg curl 3x12
buik apparaat 3x10
side bend 3x12
crosstrainer 20 min, 160-170 bpm - zo hard ging ik niet mijn hartslag was alleen gek hoog.
Omdat ik denk dat jullie niet weten wat ik bedoel met voorslaan uit de hoge hang,ik jullie een realistischer beeld wil geven na de training die oefening nog eventjes over gedaan;)
http://www.youtube.com/watch?v=0wMGs7CcdcU

Ik kan goed zien dat ik de oefening eerder gedaan heb,maar qua fysiek blijft het balen natuurlijk. Ok met wat betere keuze van kleding ziet het er ongetwijfeld alleraardigst uit, maar niet alsof ik train. Hoewel mijn recent medisch dossier zegt van wel maar die artsen zijn zelf gek en een barre ellende gewend van de gemiddelde patient.
Nu durf ik nog niet meer te gaan eten omdat ik toch nog droger zou willen zijn, en vind ik het aan de andere kant echt heel erg bar weinig nu. Ja, hetzelfde zever als altijd...maar dan erger...
Nu mag ik nog hopen dat als ik gewoon rustig doortrain zonder dat er rare dingen gebeuren, het vanzelf beter wordt?

Ben jij blind ofzo? Volgens mij ben je al een hoop vet kwijt!
Je ziet er uit alsof je STUKKEN strakker in je vel zit dan de keren dat ik je heb gezien - geen wonder dat kracht dan ietsje achteruit is gegaan...
En je hebt nog steeds benen om jaloers op te zijn: flinke quads!

Ofwel: niet zo negatief jij!

Ik moet eerlijk bekennen je ziet er idd wel uit alsof je wat strakker bent dan de laatste keer dat ik je gezien hebt hoor. En heb jij gewoon een rack in de kamer staan haha ik dacht dat ik hardcore was:D

Ben jij dat?
Ik vind je liev!!:wave:

haha
dat rack in de woonruimte heb ik nog een anekdote van. Ik woon er wel amper maar als ik bij mijn vader ben slaap ik in de kamer daarnaast. Dus op een goede dag had ik gesquat daar en dat ging nog niet zo lekker. Kom ik savonds lichtelijk aangeschoten op weg naar bed daarlangs en denk "eens zien of het waar is dat het met mijn zenuwengedoe zwaarder lijkt dan het is. Nu ben ik relaxed dus zou het makkelijk gaan...:lifter:"
En toen ging ik gewoon zonder opwarmen ofzo even het hoogste gewicht van die dag kniebuigen. Het was geloof ik niet zwaarder of lichter dan overdag...

Soms doe ik dus hele trainingen daar, of ik sleep het zaakje naarbuiten. Alleen bij mooi warm weer, dat dan wel weer. Zo hardcore nou ook weer niet.
Als ik helemaal goed was zou ik trouwens denk ik ook trainingen daar kunnen organiseren. Mijn vader heeft ook een groot terrein en een schuur en aan materiaal kan ik ook wel komen. Maar ja wie weet komt het nog ooit.

Wat jullie zeggen dat ik wel strakker ben klopt ook wel daar ben ik op zich wel blij mee. Maar dit is niet het resultaat van een goede cut, dus daarom aleen al vertrouw ik het niet. Dit is gewoon veel stress en matig eten, namelijk dagelijks gewoon 2x een paar boterhammen met kaas en 1x een flauwe eiwitarme hap. Wel af en toe, vooral als het ook eens gelukt was om te gaan trainen, aangevuld met een shake . Espi heeft waarschijnlijk mijn leven gered door me die potten eiwit te geven;)
En dan was het verder niet eens allemaal "schoon", bij die flauwe hap zaten soms toetjes die ik uit ellende soms nog opat ook, en er werd ook wel eens taart uitgedeeld die ik ook niet allemaal geweigerd heb. De laatste dagen heb ik trouwens ook wel hier een daar een kerstkransje enzo op. Alleen met Kerst zelf heel weinig omdat ik toen ziek was. Maar ik begrijp dat ik mijn motivatie hoog moet houden om verder zo veel mogelijk van die rommel af te blijven en mijn "strakke" resultaten te handhaven:D

Hoe je het ook voor elkaar hebt gekregen: het resultaat is duidelijk!
En lachen zeg: met een slok op aan het squatten... dat zou ik niet moeten proberen :roflol:
(vraag maar aan Born Twitchy wat voor klungel ik kan zijn in een gym)

Hey chick, Je ziet er goed uit! Leuk dat filmpje. Je ziet er weer goed uit sinds laatste keer dat ik je zag. Ben daar onwijs blij mee en om voor jou. En je weet mij te vinden. Ga graag met je mee!

---------- Toegevoegd om 10:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:51 ----------

Ben jij blind ofzo? Volgens mij ben je al een hoop vet kwijt!
Je ziet er uit alsof je STUKKEN strakker in je vel zit dan de keren dat ik je heb gezien - geen wonder dat kracht dan ietsje achteruit is gegaan...
En je hebt nog steeds benen om jaloers op te zijn: flinke quads!

Ofwel: niet zo negatief jij!

Helemaal eens met Dwarf!

Terug
Naar boven