MuscleMeat

Nieuws Belg slaat peuter (2) bijna dood

Gast 2315

Colossal Veteran
uitgeschakeld
10.000 berichten
Waardering
407
Lengte
1m91
Massa
128kg
Een 21-jarige Belg heeft vorige week woensdag het 2-jarige zoontje van zijn vriendin bijna doodgeslagen. Het kind werd met ernstig hoofdletsel en zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht, waar hij direct moest worden geopereerd.

De politie van de Belgische plaats Ravels heeft de aan drugs verslaafde en bij de politie bekende man aangehouden op verdenking van kindermishandeling. Wellicht wordt de aanklacht uitgebreid met moord of doodslag. Doktoren vrezen namelijk ondanks de operatie voor het leven van de peuter. De beweegredenen van de man zijn niet bekend gemaakt.

Volgens de politie hadden de man en de moeder van het jongetje sinds vijf weken een relatie met elkaar. De man staat in de buurt bekend als een werkloze drugsgebruiker. Hoewel de vrouw nalatigheid wordt verweten, is zij niet aangehouden.

drugsverslaafde.. pff.. de wereld gaat eraan kapot.

Ivo = de nieuwe newanchor van DBB :D

OT: triest maar weer hé. En het wordt er ook niet beter op vrees ik.

k*t bericht.

doodstraf voor die kl***zak.

Wat ben je dan voor hond.

21 jaar? Wat een verstand man :mad:

Ophangen die vent. Liefst openbaar op het centrumplein net als in de middeleeuwen.

wat een trieste kankeridioot... 2 jaar martelen+executie

Drugs maken je leven kapot.

hem verkrachten met een bowling pin zal helpen :thumbs:

Vind de aanklacht kindermishandeling wel mager. Dit is minimaal zware mishandeling. Ik weet niet wat de straf is daar in België voor kindermishandeling?

triest, ik snap niet dat je kinderen zoiets kan aandoen, stuur hem maar naar de gevangenis en vertel iedereen maar wat hij gedaan heeft

Ivo, werk je sindskort bij ANP?

geef die drugsverslaafde maar een overdosis..

gelijk op z'n knieen duwen en een nekschot geven, dit soort tuig heb je toch niets aan als samenleving...

wat een eikel

wat een kl***zak , zal hem eens pijn laten lijden

damn ik las topic titel en dacht dat het ging over
Ghostrider en Jordaan

Een 21-jarige Belg heeft vorige week woensdag het 2-jarige zoontje van zijn vriendin bijna doodgeslagen. Het kind werd met ernstig hoofdletsel en zware verwondingen naar het ziekenhuis gebracht, waar hij direct moest worden geopereerd.
De politie van de Belgische plaats Ravels heeft de aan drugs verslaafde en bij de politie bekende man aangehouden op verdenking van kindermishandeling. Wellicht wordt de aanklacht uitgebreid met moord of doodslag. Doktoren vrezen namelijk ondanks de operatie voor het leven van de peuter. De beweegredenen van de man zijn niet bekend gemaakt.

Volgens de politie hadden de man en de moeder van het jongetje sinds vijf weken een relatie met elkaar. De man staat in de buurt bekend als een werkloze drugsgebruiker. Hoewel de vrouw nalatigheid wordt verweten, is zij niet aangehouden.

Het kind is intussen overleden...

Terug
Naar boven