Montai
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 292
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 80kg
- Vetpercentage
- 8%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En ook dat blijft een absolute minderheid waar, wat mij betreft, geen rekening mee moet gehouden worden.
Als je hun sympathisanten mee in rekening telt dan gaat het erom spannen denk ik, want ik merk dat dat er veel zijn.

En sinds wanneer houden we rekening met enkel de absolute meerderheid?
Bij de nationale manifestatie in Brussel zorgden enkele relschoppers voor heel wat onrust aan de Hallepoort, het eindpunt van de optocht. Ze staken vuilbakken in brand, gooiden met bommetjes, legden wagens op hun dak en staken die vervolgens ook in brand. De waterkanonnen en het traangas van de politie baatten niet. De heethoofden wisten van geen ophouden. Ironisch genoeg werd Jan Modaal daar de dupe van.
"Omstreeks twee uur hoorde ik enkele straten verder erg veel lawaai", vertelt Abdeslam El Gharrafi. "Ik werd ongerust en wilde snel mijn wagen, een Peugeot 106, verplaatsen die er geparkeerd stond. Toen ik aankwam, zag ik hoe een aantal gemaskerde betogers mijn auto omver duwden en ten slotte ook in brand staken. Ik was echt angstig en durfde zelf niet ingrijpen." Van het voertuig bleef haast niets meer over, van het materiaal dat de man voor zijn werk als elektricien gebruikte en in zijn wagen opbergde, al evenmin. De man weet zich geen raad meer. Pas 8 maanden geleden had hij de auto aangekocht. Daar had hij meer dan een jaar voor gespaard. Het onbegrip bij de elektricien is groot. "Ik snap de manifestanten niet. Ze komen hier vandaag allemaal samen om hun rechten te verdedigen en om op te komen voor de gewone man, terwijl ze even later zijn tweedehandswagen in brand steken. Daar straffen ze niemand mee, behalve mij. Het zijn de ministers waartegen ze zich moeten richten."
Dominique Berlenger van dagbladhandel Breydel was donderdagmorgen het eerste slachtoffer van de opgejutte dokwerkers. Op hun weg naar het Antwerpse station sloegen zij nog snel een voorraad drank en sigaretten in op de hoek van de Breydelstraat. "Ineens stonden hier zestig dokwerkers binnen en grabbelden ze zomaar in de drankfrigo's. Een aantal dokwerkers had geen zin om te betalen. Ze propten hun zakken vol en liepen gewoon naar buiten. Ik riep nog naar enkele agenten om tussenbeide te komen, maar die bleven buiten op hun fiets zitten. Tientallen blikken bier en Redbull zijn meegepikt. Die kerels gaan betogen voor meer loon, maar ondertussen pikken zij wel schaamteloos het geld uit de zakken van een hardwerkende winkelier", vertelt zaakvoerder Dominique Berlenger. Dominique kon nog twee dokwerkers bij hun kraag pakken en naar de kassa sturen. Enkele minuten later waren de oranje jassen alweer vertrokken. "De syndicaten kunnen toch wat meer leiding geven aan hun manschappen. Veel dokwerkers zijn hier klant. Die enkelingen die de boel verzieken, moeten zij toch wel in de hand leren houden."
Ik denk dat de meeste Nederlanders eens goed lachen om de redenen waarvoor men nu op straat komt in Bels. Wij hebben het hier 10 jaar goed gehad,en veel gekregen en lang kunnen behouden. Daardoor zijn we soepel door de crisis gekomen onder Leterme,Di Rupo heeft de factuur achteruitgeschoven uit angst voor zijn postje en nu moet deze regering hem betalen.
Hier eens een andere opinie.
http://www.tijd.be/politiek_economi..._de_betogers_de_bal_misslaan.9564853-3136.art
Het ABVV is niet van plan justitie te helpen bij de identificatie van relschoppers. Daar had het parket gisteren nochtans om gevraagd. "We hoopten dat een aantal getuigen zich spontaan zou melden, maar dat is niet gebeurd. De komende dagen gaan we zelf mensen van de vakbond oproepen om te komen getuigen", klinkt het. Dat melden de kranten van Mediahuis.
Veel hulp zullen ze van het ABVV niet krijgen. "Een aantal gezichten herkennen, dat zou mij misschien nog lukken. Maar ik ben jammer genoeg héél slecht in namen onthouden", zegt Marc Loridan, de BTB-ABVV-topman van de havensector.
De stakingen die de vakbonden aankondigen voor de komende weken en maanden kunnen veel Vlamingen een bom geld kosten. Zoals de mensen die de laatste tijd nog een huis hebben gekocht om te kunnen profiteren van de oude woonbonus.
Hun akte moet voor 1 januari verleden zijn, maar de notarissen krijgen de dossiers nu al niet meer verwerkt. Ze moeten verschillende attesten aanvragen om een verkoop af te ronden bij allerlei administraties.
Dat is in december al moeilijk door de feestdagen, maar als daar ook stakingsdagen bijkomen, zullen veel gezinnen de hogere woonbonus mislopen, en zullen ze 20 of 25 jaar lang minder intresten van de belastingen kunnen aftrekken.

Dat ze er niet aan zullen toekomen heeft meer te maken dat de deadline op 1 januari plaatsvindt. Dat was een keuze van de huidige vlaamse regering. Niet dat er een paar dagen gestaakt wordt.
Vtm? Wtf. Gast, geef eens gewoon aan op welke website je dat gelezen hebt.
Heb je nu nog altijd niet door dat het, in de Vlaamse kranten, ongeveer overal dezelfde artikels zijn? Brotoscience zei:Knack etc heeft er idd over gerapporteerd, maar echt niet in die woorden.
De stakingen die de vakbonden aankondigen voor de komende weken en maanden kunnen veel Vlamingen een bom geld kosten. Zoals de mensen die de laatste tijd nog een huis hebben gekocht om te kunnen profiteren van de oude woonbonus.
Hun akte moet voor 1 januari verleden zijn, maar de notarissen krijgen de dossiers nu al niet meer verwerkt. Ze moeten verschillende attesten aanvragen om een verkoop af te ronden bij allerlei administraties.
Dat is in december al moeilijk door de feestdagen, maar als daar ook stakingsdagen bijkomen, zullen veel gezinnen de hogere woonbonus mislopen, en zullen ze 20 of 25 jaar lang minder intresten van de belastingen kunnen aftrekken.