- Waardering
- 1.986
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Ik heb het over het stakingrecht.
http://www.werk.belgie.be/defaultTab.aspx?id=518
Europees recht is trouwens de hogere rechtsbron.
Ik had broto gequote omdat hij zei dat hij niets kon terugvinden hierover. Snap niet goed wat je hier mee wilt aanhalen?
---------- Toegevoegd om 16:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 16:05 ----------
1 Nva zit in vlaamse regering en ze maken schulden a volonte
2. Di rupo heeft meer bespaard dan michel 1 en in een kortere tijd
3. Belgie heeft nog steeds een tekort op de begroting, dus er moet meer bespaard worden. Michel 1 maakt er een zooitje van
4. Door de vlaamse regering is de belgische schuld zeker 3-4 procent verder gestegen. Thx nva
5. Besparen ok, maar pak ook v de rijken af ipv van armen en middenklasse
Idiote logica van u wat betreft dat deze regering kansenmoeten krijgen. Allerlei factueen worden duurder en er komt een indexsprong. Das linea recta 40.000 euro van de arbeiders afpakken.
Je zou voor minder staken potvolkoffie
Er is maar 1 punt waar ik akkoord mee ga en dat is dat de rijken ook mee bij moeten dragen.
Maar je mist wel een belangrijk punt: als ze nu aan al die bedrijven belastingen gaan vragen, dan zijn die gewoon weg. Weg werkgelegenheid. Of kan dat volgens jou wel en moeten ze dat risico maar nemen?

Hoe komt het dat die grote bedrijven en de rijken al jaren zo vrij zijn...kijk eens naar de vorige regeringen zou ik zeggen

Hoe kan je nu in godsnaam gaan zeggen dat Di Rupo meer heeft bespaard dan Michel 1?? Michel 1 is nog niet eens een half jaar bezig. Ik mag hopen dat Di Rupo meer heeft gerealiseerd op zijn hele ambtstermijn dan Michel tot nu toe...