- Waardering
- 478
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 99kg
- Vetpercentage
- 25%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.. Is dus duidelijk voor mij waar mn stem naartoe gaat, hebben die kerels zelf voor gezorgd.Ok dit zijn nu nog eens zeer wijze woorden van "roze koetje die in de wei gras plukt"![]()
Laat die gasten onder elkaar rellen en Belgie er aub buiten houden. Het is hier nu goed zoals het is
Dan is dit nog een dommere opmerking van jou. Wat denk je dat er gaat gebeuren als Vlaams belang aan de macht gaat komen? Als jullie denken dat Belgie "leefbaarder" gaat worden door een extreem rechtse partij aan de macht te laten komen dan gaan we nog eens spreken als het er ooit van komt. We kunnen hier dan ook aanslagen krijgen in metrostations ed waardoor de haat tss verschillende rassen/godsdiensten WEER zal toenemen. Ik erger me aan mensen die niet verder kijken dan hun neus lang is en zitten te zagen omdat ze vinden dat het hier een k*tland is omdat ze bvb belasting betalen of andere luxeproblemen. Stel je eens in plaats van die asielzoekers: als jij zou opgroeien in een land waar niks dan miserie is en je zou je kind een goeie toekomst willen bieden, zou je net zoals hen naar een land willen gaan waar ze het beter zouden hebben. Moslims zijn ook maar mensen, waar zowel goeie als slechte tussen zitten. Je ziet in de Westerse wereld echt een opkomst van extremisme tegen alles wat moslim is, als mensen niet gaan leren verdraagzaam te zijn en rekening houden met andermans cultuur vrees ik voor de toekomst van onze kinderen
het vlaams belang is heus wet wat meer dan enkel en alleen maar hun vreemdelingen beleid hoor er zijn nog veel punten waar ik achter sta
enneuh wat gaan jullie zeggen als de eerste bomaanslag op belgische bodem valt?
als vrouw en kind aan de kassa van den aldi weggeblazen worden door een moslim met een deathwish?
zou je dan niet gewild hebben dat je voor filip zijn clubje gestemd had?
en de andere partijen willen meer onveiligheid?vlaams belang gestemd voor provincie
op mijne maat gestemd voor de gemeente.
ik snap niet waarom bepaalde mensen in belgie zo tegen het vlaams belang zijn . wanneer vlaams belang meer veiligheid wil en jij bent ertegen dan doe je toch iets mis imo

koetje als je denkt dat het VB zoveel anders gaat zijn als zij zouden besturen: wake up. Het enige wat ze kunnen is praten, maar hebben nog niks bewezen (al mogen ze die kans wel es krijgen)