Fitness Seller

Belgisch voetbal blijft klotig worden

SPADE VI

aka Kris
Elite Member
R.I.P.
Waardering
394
Lengte
1m71
Massa
83kg
Net op het nieuws, het medische team van artsen en kinesisten stapt op vanwege de mentaliteit en gedrag van de spelers (bijvoorbeeld zeggen dat ze niet willen spelen met blessures terwijl ze er geen hebben....Wat een bende onozelaars

Gelukkig wordt jullie buurland gewoon wereldkampioen;)

Had het ook in de krant gelezen. Mooi dat ze toch iets doen. Bende losers die kerels van de nationale ploeg. Denken dat ze de man zijn. Bereiken helemaal geen fl**ker.

Gelukkig wordt jullie buurland gewoon wereldkampioen;)

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Is inderdaad een sterk team.

---------- Toegevoegd om 13:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:51 ----------

Had het ook in de krant gelezen. Mooi dat ze toch iets doen. Bende losers die kerels van de nationale ploeg. Denken dat ze de man zijn. Bereiken helemaal geen fl**ker.

Behalve dan een gespijsde bankrekening en een zwerm geile sletjes.

Ze zouden die kerels beter eens wat op hun loon insnoeien ... gelijk gedaan met die complimentjes allemaal.

Ik heb het al vaker gezegd ... voetbal is veur janetten!

• Topic Starter Topic Starter
edit

2018 komt alles wel goed :rolleyes:

Alle ogen staan op Dikkie gericht nu, maar veel hoop heb ik er niet in, tenzij hij een paar rotte appels (de halve ploeg) eruitgooit

Belgisch voetbal loopt gewoon nog een jaar of 20 achter.

NL vrouwenelftal VS belgisch mannenelftal
wie wint?

Ja, we concentreren ons nu al op de 10 tot 12-jarigen,

(zoals nog enkelen hier op het forum ;))

Hou EricR en MarcW hier buiten AUB.

On: het beligische voetbal heeft zeker toekomst met Vermaelen , Defour , Witsel , Dembele , Martens , Vertongen , Pocognoli etc etc

Ik supporter al jaren voor Nederland en Duitsland, supporteren voor België is katabool.

Zoals ik al zei: Vlaamse en Waalse ploeg starten. België is stervende als land en sleurt alles met zich mee wat ermee verbonden is.

Standaard 2-0 Arsenal, na 5 min lol :D

Terug
Naar boven