MuscleMeat

Belgische Gym's

growingM

Cool Novice
Waardering
0
Lengte
1m76
Massa
86kg
Vetpercentage
12%
Hey,

Zoals iedereen wel gehoord heeft zijn ze in België een echte razzia aan het houden ivm AAS.

Weet iemand hoe ze tewerk gaan of is er een bepaald vast tijdstip dat ze nemen(piekuren?) ? Wat ik tot nu toe gehoord heb is:

- Iedereen plassen.
- Positief op AAS: 500€ boete + huiszoeking + 1 jaar gymverbod :eek: ?

Vind ik toch wel ver gaan, dan moeten ze ook in elke discotheek iedereen laten plassen op drugs en indien positief 1 jaar uitgaanverbod !

Ben bang dat je moet gaan verhuizen, maar ik dacht toch dat in de EU is toch een regelgeving? In nederland is eigengebruik gedoogd maarja weet frankrijk begint ook moeilijk te doen.

topic 83 hierover, zoekfunctie gebruiken.

Ik kan je niet helpen, maar zou met vrienden een home gym gaan inrichten (als ik in Belgie wonnde) Wat een belagelijke straffen en regels om een beetje AAS.

lekker ontspannen trainen wordt dat DAN

Ik kan je niet helpen, maar zou met vrienden een home gym gaan inrichten (als ik in Belgie wonnde) Wat een belagelijke straffen en regels om een beetje AAS.

Is het grootste apenland dat je je kan inbeelden. Een beetje AAS wordt zo bestraft maar echte criminaliteit daar word je in Brussel zelf niet meer voor opgepakt.
Te gek voor woorden.
Mochten ze in mijn gym komen aanlullen; gaat lachen worden.

Ze komen alleen controleren als de eigenaar akkoord gaat! dus ik zou zeggen niet in healthcity etc van die fancy "fitness centras" trainen. Waar ik train komt nooit controle ben ik 100% positief over dus i don't worry

• Topic Starter Topic Starter
Ze komen alleen controleren als de eigenaar akkoord gaat! dus ik zou zeggen niet in healthcity etc van die fancy "fitness centras" trainen. Waar ik train komt nooit controle ben ik 100% positief over dus i don't worry

Bizar want de fitnessbaas is er zelf bang voor en probeert op alle mogelijke manieren te weten te komen wanneer de inval is om de klanten te verwittigen. Bijna 70% gebruikt in onze club denk ik..

Bizar want de fitnessbaas is er zelf bang voor en probeert op alle mogelijke manieren te weten te komen wanneer de inval is om de klanten te verwittigen. Bijna 70% gebruikt in onze club denk ik..

Lijkt me ook bizar dat ze enkel komen als de baas akkoord gaat. Dan laat geen enkele baas van een hardcore gym dit toe me dunkt. en het is net in die gym's dat het gebruik het hoogst is.
Beetje vreemd; het zou kunnen (en hopelijk is het zo) maar het zou me eerlijk gezegd wel verbazen.

Je moet in Brussel gaan trainen daar heeft de Vlaamse gemeenschap niets te zoeken met hun controles. t' Is maar enkel in het bekrompen Vlaanderen dat ze zich daarmee bezig houden.

Dat ze dan ook eens op zondag de gemiddelde wielertoerist laten plassen . Denk dat er dan een pak meer gaan zijn die tegen de lamp lopen . Al dat gemekker over anabolen ook .

Wat een bullshit denk je echt dat die controles worden aagevraagd of aangekondigd? Er zijn enkele zaken in België die al op verdachte lijsten staan ivm. verhandelen van AAS, laat staan gebruik. Als ze daar komen aankloppen en de baas weigerd toegang, dat mevrouw justitie zomaar weg gaat? OF niet zouden terug komen al is het met een huiszoekingsbevel indien het echt prive eigendom is van de zaak voerder? Denk toch is na voor je iets zegt :D

Je kan wel weigeren om te plassen wat je uiteraard verdacht maakt en dan volgt er een juridische procedure (hoogst waarschijnlijk) voorkomen voor politie rechtbank.
Als ze er al een zaak van willen maken want als ze een huiszoeking doen en ze vinden niets hebben ze geen enkel bewijs dat je anabolen zou verhandelen. En seponeren ze hoogst waarschijnlijk.

Laatst bewerkt:
Je moet in Brussel gaan trainen daar heeft de Vlaamse gemeenschap niets te zoeken met hun controles. t' Is maar enkel in het bekrompen Vlaanderen dat ze zich daarmee bezig houden.
Heel Vl. bekrompen noemen omdat de Vl. regering doping onder sporters wilt bestrijden is natuurlijk kort door de bocht. Maar waar het om gaat is dat er een onderscheid zou moeten zijn tussen wedstrijd en hobby. En dan niet als Gestapo de centra binnenstappen en even iedereen onder dwang laten plassen, dit noem ik een regelrechte schending van de privacy en individuele rechten. Wat men moet doen is een gerichte steekproef uitvoeren onder atleten die ook regelmatig aan wedstrijden deelnemen. Maar om eerlijk te zijn zie ik dit überhaupt niet als een taak van de overheid. Laat de organisators dit zelf betalen en regelen, en met respect voor de privacy en de rechten van atleten.

En uiteraard kan niet iedereen buiten Vl. gaan trainen, maar steeds meer mensen die zelf willen bepalen wat ze met hun lichaam doen zullen thuis gaan trainen, wat economische en sociale schade met zich meebrengt. Misschien zelfs gezondheidsschade gezien het gebrek aan toezicht. Wederom een actie van de overheid die net het omgekeerde bereikt dus.

Is het trouwens echt zo dat er helemaal geen controle is in de rest van België? Lijkt me namelijk sterk.

Heel Vl. bekrompen noemen omdat de Vl. regering doping onder sporters wilt bestrijden is natuurlijk kort door de bocht. Maar waar het om gaat is dat er een onderscheid zou moeten zijn tussen wedstrijd en hobby. En dan niet als Gestapo de centra binnenstappen en even iedereen onder dwang laten plassen, dit noem ik een regelrechte schending van de privacy en individuele rechten. Wat men moet doen is een gerichte steekproef uitvoeren onder atleten die ook regelmatig aan wedstrijden deelnemen. Maar om eerlijk te zijn zie ik dit überhaupt niet als een taak van de overheid. Laat de organisators dit zelf betalen en regelen, en met respect voor de privacy en de rechten van atleten.

En uiteraard kan niet iedereen buiten Vl. gaan trainen, maar steeds meer mensen die zelf willen bepalen wat ze met hun lichaam doen zullen thuis gaan trainen, wat economische en sociale schade met zich meebrengt. Misschien zelfs gezondheidsschade gezien het gebrek aan toezicht. Wederom een actie van de overheid die net het omgekeerde bereikt dus.

Is het trouwens echt zo dat er helemaal geen controle is in de rest van België? Lijkt me namelijk sterk.

Ik geef je groot gelijk het is indd niet de taak van een regering en ik begrijp ook niet waar het inneens vandaan komt? ??? Ok er word misschien sneller door jongere mensen in fitness centra naar anabolen gezocht dan vroeger, maar is een betere voorlichting dan niet een betere oplossing dan gestapo gewijs fitness centra te gaan controleren en mensen te beboeten en bestraffen door te weigeren in fitnesscentra? Doesn't make any sense!

En verder is er eigenlijk geen beeld over wallonië en AAS gebruik, bewtijfel zelfs of er wedstrijden zijn voor bodybuilding. Ook de waalse regering houd zich daar denkik niet mee bezig hebben andere kop zorgen ;) Federale regering doet er ook niets mee, het komt uit vlaamse hoek die plotse focus op de "brave" gebruiker in de gym.

Ik geef je groot gelijk het is indd niet de taak van een regering en ik begrijp ook niet waar het inneens vandaan komt? ??? Ok er word misschien sneller door jongere mensen in fitness centra naar anabolen gezocht dan vroeger, maar is een betere voorlichting dan niet een betere oplossing dan gestapo gewijs fitness centra te gaan controleren en mensen te beboeten en bestraffen door te weigeren in fitnesscentra? Doesn't make any sense!

En verder is er eigenlijk geen beeld over wallonië en AAS gebruik, bewtijfel zelfs of er wedstrijden zijn voor bodybuilding. Ook de waalse regering houd zich daar denkik niet mee bezig hebben andere kop zorgen ;) Federale regering doet er ook niets mee, het komt uit vlaamse hoek die plotse focus op de "brave" gebruiker in de gym.

Nopz ze hebben dit probleem ook

Wat is dit toch voor BULLSHIT. gym verbod hahaha , aas users zijn meestal kerels die een jaar abbo hebben en die nog eens onder de zonnebank daar gaan ook. Waarom zouden ze hen een verbod geven van een jaar ?

onlogische bangmakerij . En btw , het werd toch gedoogt van aas te gebruiken ? Alleen het handelen er in is illegaal. In mijn oude gym kon ik naar de uitbater gaan voor kuur voorbeelden. Dus ik zit nog wel safe :).

En als er een sukkel naar mij komt en vraagt om te urineren zeg ik : doe je mondje maar eens open.

Ze kunnen zich beter bezighouden met de coke import en mensenhandel.

mooi dat je doorhebt dat het over Belgische (in België dus) gyms gaat

Mochten ze in mijn gym komen aanlullen; gaat lachen worden.

En als er een sukkel naar mij komt en vraagt om te urineren zeg ik : doe je mondje maar eens open.
Jullie gaan nog groen lachen als je de boete krijgt van niet mee te werken.
Maar veronderstel dat jullie mooi gaan meewerken.;)
Ben het trouwens eens met bit-t, alleen als het over wedstrijden gaat zou de overheid moeten controleren.

Lijkt mij sterk dat ze at random gyms uitkiezen. Denk dat het vooral voorvalt bij de gym's waar uitbaters verdacht worden van dealen. Dat zijn toch de enigste waar ik al van gehoord heb.

---------- Post toegevoegd Thu 2 Feb 2012 om 12:36 ----------

Op wat testen ze eigelijk? Zijn het enkel de illegale en bekende AAS of komt heel de WADA dopinglijst aan bod en zijn dus ook ephedrine en DMAA strafbaar?

Terug
Naar boven