growingM
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 86kg
- Vetpercentage
- 12%
Hey,
Zoals iedereen wel gehoord heeft zijn ze in België een echte razzia aan het houden ivm AAS.
Weet iemand hoe ze tewerk gaan of is er een bepaald vast tijdstip dat ze nemen(piekuren?) ? Wat ik tot nu toe gehoord heb is:
- Iedereen plassen.
- Positief op AAS: 500€ boete + huiszoeking + 1 jaar gymverbod
?
Vind ik toch wel ver gaan, dan moeten ze ook in elke discotheek iedereen laten plassen op drugs en indien positief 1 jaar uitgaanverbod !
Zoals iedereen wel gehoord heeft zijn ze in België een echte razzia aan het houden ivm AAS.
Weet iemand hoe ze tewerk gaan of is er een bepaald vast tijdstip dat ze nemen(piekuren?) ? Wat ik tot nu toe gehoord heb is:
- Iedereen plassen.
- Positief op AAS: 500€ boete + huiszoeking + 1 jaar gymverbod
?Vind ik toch wel ver gaan, dan moeten ze ook in elke discotheek iedereen laten plassen op drugs en indien positief 1 jaar uitgaanverbod !

Ok er word misschien sneller door jongere mensen in fitness centra naar anabolen gezocht dan vroeger, maar is een betere voorlichting dan niet een betere oplossing dan gestapo gewijs fitness centra te gaan controleren en mensen te beboeten en bestraffen door te weigeren in fitnesscentra? Doesn't make any sense!
Federale regering doet er ook niets mee, het komt uit vlaamse hoek die plotse focus op de "brave" gebruiker in de gym.
.