MuscleMeat

Belgische Gym's

ik zie ze hier in dit topic toch nergens staan ?en aangezien ik nog niet zo lang lid ben van dit forum dan kan jij ze mss eens copy -pasten ? daar ben je toch een held in...je zou iedereen er wel een plezier mee doen want er zijn nog genoeg vragen over

volgens mij weet jij er zelf geen reet over ,maar doe je wel lekker of je alles weet ;)
kom achter je pc uit calyptus en hou je bezig met trainen ipv mensen aan te vallen vanachter je scherm .

now you've gone and done it

je mag van geluk spreken dat Calyptus nog zo mild is voor je... any other day...

:D

aan je poststatistieken te zien ben jij echt wel een internetwarrior ;) vooral in de offtopic sectie dan want voor de rest komt er na al die jaren uit uw vingers niet veel nuttige boel .
(buiten wat "hoog geleerd" gepraat hier en daar.meestal nog in aanvalsmodus )
train je uberhaupt wel ? al ooit eens een halter van dichtbij gezien...?

maar swat. ik lees hier al jaren mee ,maar ben nu pas recent iets actiever bezig op dit forum .
na mijn vriendin ,sociaal leven ,beroep en passie voor het UITOEFENEN van bb . heb ik zo nu en dan ook wel eens tijd om op dit forum te komen kijken ;)

ik heb idd verteld wat ik zelf gehoord heb van 2 gymeigenaars
(ook ik ben er tot nu toe nog niet zeker van over hoe en wat aangezien ik het nog niet zelf heb meegemaakt )
zoals zoveel mense in deze topic hier.
jij weet er blijkbaar meer van ,maar hebt zo iets van : zoek het allemaal maar lekker zelf uit...

maar idd genoeg off-topic !

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 10:39 ----------

@ robke : de manier waarop iemand mij iets zegt doet veel .
een aanvallende toon pik in het dag dagelijkse leven van niemand ,
dus waarom wel op een publiek forum ?

hou het allemaal wat beleefd . da is plezanter voor iedereen ;)

Laatst bewerkt:
Weigeren = gelijk aan positief en maximumstraf. De rechter moet een redelijke zekerheid van schuld hebben om iemand te veroordelen, en dat heeft hij natuurlijk als je weigert. Is bijna altijd zo in Belgisch strafrecht.

Beste is dus pissen, hopen op een fout, en thuis al je gear weghalen.

Weigeren = gelijk aan positief en maximumstraf. De rechter moet een redelijke zekerheid van schuld hebben om iemand te veroordelen, en dat heeft hij natuurlijk als je weigert. Is bijna altijd zo in Belgisch strafrecht.

Beste is dus pissen, hopen op een fout, en thuis al je gear weghalen.

Schuld moet bewezen worden.

Misschien veroordeling voor niet meewerken, maar heb al eerder gezegd best benieuwd te zijn naar een praktijkvoorbeeld.

Hoe lang duurt meestal zo'n razzia, iemand een idee van?
En op welke middelen word je getest?
Enkel AAS of ook middelen als efedrine & clenbuterol etc?

Hoe lang duurt meestal zo'n razzia, iemand een idee van?
En op welke middelen word je getest?
Enkel AAS of ook middelen als efedrine & clenbuterol etc?

tot iedereen getest is.

natuurlijk, je krijgt een volledige test. Ook op hard-drugs en soft-drugs. Alleen is de wada-lijst voor testen buiten competitie van kracht, dus sportief zijn sommige zaken niet strafbaar, terwijl die gerechtelijk wel strafbaar zijn.

Zie het verhaaltje Boonen.

vraag me trouwens af hoe het zit met het product Geranium (1,3-Dimethylamylamine of Methylhexamine)

plas je ook positief door maar mag verkocht worden...

Nog iemand een idee rond welke tijd ze komen? Ik neem aan de drukste uren, dus die kan je dan wel ontwijken. Ben ook benieuwd welke politieke partijen dit hebben bedacht/goedgekeurd, kwestie om te weten of mijn volgende stem blanco zal zijn of niet

Nog iemand een idee rond welke tijd ze komen? Ik neem aan de drukste uren, dus die kan je dan wel ontwijken. Ben ook benieuwd welke politieke partijen dit hebben bedacht/goedgekeurd, kwestie om te weten of mijn volgende stem blanco zal zijn of niet

Altijd de drukste uren.
Bij ons is dat tussen 6 - 8 uur in de avond.
Ik heb gehoord dat ze overlaatst een gym in Duffel of dergelijke hadden gecontroleerd.
Iemand die wat meer weet?

Edit: even navragen.
Heb de search knop gebruikt en kwam hier terecht: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/vervelende-situatie-omtrent-controle-149692/

Detectie Tijden
4 dagen Clenbuterol, Ephedrine Hydrochloride

Wordt hiermee gezegd dat zulke stoffen tot 4 dagen na laatste inname traceerbaar zijn?

Laatst bewerkt:
vraag me trouwens af hoe het zit met het product Geranium (1,3-Dimethylamylamine of Methylhexamine)

plas je ook positief door maar mag verkocht worden...

buiten wedstrijdverband perfect toegelaten, net als ephedrine/pseudoephedrine/...

binnen wedstrijdverband test is dat positief.

Heeft al voor heel wat verwarring en positieve testen gezorgd. Zelfs bij toppers.

http://www.hln.be/hln/nl/5356/Dopin...ingstraffen-voor-voetballers-CSKA-Sofia.dhtml

---------- Post added 7 February 2012 at 14:21 ----------

Wordt hiermee gezegd dat zulke stoffen tot 4 dagen na laatste inname traceerbaar zijn?

die detectietijden zijn uiterst onbetrouwbaar, zeker nu de opsporingsmethoden al aangescherpt zijn zoals bij clen.

buiten wedstrijdverband perfect toegelaten, net als ephedrine/pseudoephedrine/...

Heeft al voor heel wat verwarring en positieve testen gezorgd. Zelfs bij toppers.

http://www.hln.be/hln/nl/5356/Dopin...ingstraffen-voor-voetballers-CSKA-Sofia.dhtml

die detectietijden zijn uiterst onbetrouwbaar, zeker nu de opsporingsmethoden al aangescherpt zijn zoals bij clen.

Zeker dat ephedrine enzo mag buiten wedstrijdverband? of is dit een gedacht, net zoals 1.3 dimethylamylamine

Zeker dat ephedrine enzo mag buiten wedstrijdverband? of is dit een gedacht, net zoals 1.3 dimethylamylamine

zeker van.

De wadalijst is gewoon te vinden op internet

[Link niet meer beschikbaar]

bij "stoffen verboden binnen wedstrijdverband" zie je zowel efedrine als methylhexanamine (dmaa) staan.

nog iemand een idee rond welke tijd ze komen? Ik neem aan de drukste uren, dus die kan je dan wel ontwijken. Ben ook benieuwd welke politieke partijen dit hebben bedacht/goedgekeurd, kwestie om te weten of mijn volgende stem blanco zal zijn of niet

+1

Moeten we dan eerder in de richting van een paar maand denken dan?
Alvast bedankt.

Altijd de drukste uren.
Bij ons is dat tussen 6 - 8 uur in de avond.
Ik heb gehoord dat ze overlaatst een gym in Duffel of dergelijke hadden gecontroleerd.
Iemand die wat meer weet?

Edit: even navragen.
Heb de search knop gebruikt en kwam hier terecht: http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/vervelende-situatie-omtrent-controle-149692/

Niet dat ik weet want train zelf in Duffel. Moest iemand het weten hoor ik het graag. **** durf niet meer gaan trainen op de duur. Klootzakken :mad:

• Like
Waarderingen: koef

Idd zou ik ook wel eens willen weten. Tracht het op te zoeken.

We zouden al de vragen beter es voorleggen aan iemand die er iets van weet: advocaat, jurist...
Anders is er veel praat voor de vaak.

Haha wist zelfs niet dat een gewone drugscontrole ook inbegrepen was. Denk dat er bij ons meer hangen door wietgebruik dan effectief AAS etc. :D! Rook je de dag ervoor een jointje? you're ****ed. Zuip je je de dag ervoor te pletter? Have a nice day. Jammer want ik drink geen alcohol, op dat vlak betreur ik dat ik niet in NL woon :(.

Terug
Naar boven