XXL Nutrition

Belgische Gym's

bij ons in de gym het er ook over gehad met de gymeigenaar . hij beweerd zelfs da er reeds sprake is van een soort van kliksysteem . dit zoude ze vanaf 2O14 wille toepassen in vlaanderen .

dus de eigenaar word verplicht om gevallen van dopinggebruik in zijn gym te vermelden .(natuurlijk ziet ge het ni aan iedereen ,maar er zijn er ook altijd bij waar het bij opvalt) hij moet de gegevens van de persoon door sturen en deze zou dan eventueel kunne worden gecontroleerd of in het oog worden gehouden...

word dit niet gedaan door de eigenaar en ze vallen binnen in de gym en die personen worden betrapt op het gebruik van anabolen . dan moet de gymeigenaar een geldboete betale per geval...

of het waar is da laat ik in het midden .maar het zou mij niet meer verbazen .het is 2 weken geleden nog op het nieuws geweest dat 1 op 5 sporters in de fitness centra positief worden bevonden . ze willen dit probleem dan ook streng aanpakken

klopt het nou dat de eigenaar een akkoord moet geven , of is dat een broodje aap?

da klopt sowieso niet !!eigenaars moeten verplicht meewerken ;)
bij BIG-G (eigenaar in-shape) zijn ze paar maanden terug binne gevallen . ben er zeker van dat hij geen enkele keus had .

is eigelijk wat de vergelijken met een razzia in een discotheek . zodra ze vermoedens hebben dat er gebruikt/gedeald word kan men de zaak ontruime en controlleren

Geen enkele manier om dit te omzeilen?

Echt ziek dit!!!

Waarom zou ik mijn urine afstaan aan iemand, omdat ik ergens sport.
Welke instantie denkt hier recht toe te hebben.

In discotheken houden ze razzia's op bezit, maar daar doen ze echt geen bloedtests. om te kijken of je onder invloed bent!

Gaat hun niks aan.

Laat ze het maar via de rechter afdwingen.

Denk dat ze weinig kans maken.

Inderdaad maak me wel een beetje zorgen, ik vind het overdreven.
Wat een k*tland wonen wij toch ? Een jaar gymverbod ik begrijp niet dat dit is toegestaan.

Met drugs inderdaad maar ze testen je nooit op invloed tenzij je het verkeer inmoet.
Dan vind ik het normaal maar gewoon zomaar ik begrijp het niet zijn er al mensen van dit forum gepakt?

Krijg je eigenlijk een boete (met bijhorende vermelding op je strafblad) voor eigen gebruik?
Of stellen ze een minnelijke schikking voor?
Heeft iemand hier dit eigenlijk al eens effectief meegemaakt?
Bij mij op de gym hoor je ook al eens verhalen over razzia's hier en daar, maar ik ben nog nooit iemand tegengekomen die zelf in een potje heeft moeten pissen gewoon omdat ie wat gewichten was aan het drukken in een gym.

bij razzias in discoteken doen ze wel urinetesten op gebruik ;) zou gemakkelijk zijn . ze vallen binnen en iedereen gooit zijn drugs op de grond en wandelt zo buiten...
ze testen wel nie iedereen .alleen de mensen die er uitzien of ze iets genomen hebben.

bij razzia's in gyms testen ze meestal iedereen . ze sluiten ook alles volledig af zodat er niemand meer binne of buite kan .en 1 voor 1 moet men dan het busje in gaan voor een urinestaal.word er positief getest of hebt ge iets van verboden middelen bij (in kleedkamer ,locker of wagen) dan word er een proces verbaal opgemaakt en kan men ook een huiszoeking doen.
de eerste maal positief is geloof ik een minnelijke schikking van 250 euro en kan het zijn dat ge moet voorkomen .komt sowieso ook op uw strafblad te staan als gebruiker van AAS.
word ge een 2de maal gepakt dan kan het gaan tot een boete van zelfs 3000euro en een verbod om nog in fitnesscentra te komen.da bepaald de rechter.voorkomen moet je sowieso dan

volgens de eigenaar van de gym is het beter om te weigeren ALS je iets hebt gebruik.dan krijg je een boete van 250 euro ,maar dan kunne ze nog altijd ni bewijzen of je wel degelijk iets hebt gebruikt. ze hebben dan wel een vermoeden natuurlijk ,maar de bewijzen zijn er niet dus...(maar ik heb er zelf ook men twijfels bij of het wel verstandig is om niet mee te werken)

volgens hem moet je ook in de gym of kleedkamer zijn als ze je willen controlleren . dus iemand die net aan de toog zit en ni in trainingsoutfit ofz is ,die zouden ze volgens hem wettelijk ni mogen controlleren.ze gaan dit toch vragen uiteraard ,maar da mag geweigerd worden omdat men geen bewijs heeft dat hij traint.
ma ik weet zelf ni of ik het moet geloven ,maar dit is wa mij gezegd is geweest .

gym eigenaars wete zelf ook nooit wanneer de controlles plaats vinden . alles word in gereedheid gebracht door de controlleurs .vooral bij gyms waar ze een sterk vermoeden hebben van aanwezigheid van annebolen.en de flikken weten zelf pas een paar uur voor de inval waar en hoe..

Echt ziek dit!!!

Waarom zou ik mijn urine afstaan aan iemand, omdat ik ergens sport.
Welke instantie denkt hier recht toe te hebben.

In discotheken houden ze razzia's op bezit, maar daar doen ze echt geen bloedtests. om te kijken of je onder invloed bent!

Gaat hun niks aan.

Laat ze het maar via de rechter afdwingen.

Denk dat ze weinig kans maken.

Tuurlijk kunnen ze dat,wat denk je dat een alcohol test is dat is juist hetzelfde.Men lijkt gewoon te vergeten dat het gewoon als harddrugs gecatalogeerd is maar dat is het wel,alleen onze overheid probeert er wat aan te doen hoe spijtig we dit ook vinden.Btw er worden ook wel deegelijk bij wielertoeristen controles gedaan.

Tuurlijk kunnen ze dat,wat denk je dat een alcohol test is dat is juist hetzelfde.Men lijkt gewoon te vergeten dat het gewoon als harddrugs gecatalogeerd is maar dat is het wel,alleen onze overheid probeert er wat aan te doen hoe spijtig we dit ook vinden.Btw er worden ook wel deegelijk bij wielertoeristen controles gedaan.

Is er dan iemand die geweigerd heeft en het heeft voor laten komen?

Moet toch een "bosman" arrest uitkomen.

Ben hier wel benieuwd naar.

als ge clean zijt waarom zou ge dan wel ni meewerken ?? zo bekijken die van de rechtbank het ook natuurlijk.
als ik niet gedronken heb en ben bij de wagen dan blaas ik 10x als het moet ,al is het maar om hun uit te lache dat ze me niet hebbe kunne nekken...

ik denk zelfs da er genoeg "zuivere" sporters ,maar al te graag hebben dat ze controlles uitvoeren in de gym . al is het maar om te kunne bewijze dat zij niks nemen en om de "valsspelers" tegen de lamp te zien lopen.
ik denk da in de meeste gyms wel 80% clean traint ( gepensioneerde ,chick die zumba doen ,powerplate enz enz)dus hun maaakt het geen **** uit als er zo een controlle komt in de gym . die andere 2O% vind het natuurlijk minder prettig ,maar het is en blijft de kleine minderheid

als ge clean zijt waarom zou ge dan wel ni meewerken ?? zo bekijken die van de rechtbank het ook natuurlijk.
als ik niet gedronken heb en ben bij de wagen dan blaas ik 10x als het moet ,al is het maar om hun uit te lache dat ze me niet hebbe kunne nekken...

Omdat ze tijden een blaastest alleen kunnen controleren op je alcoholgehalte.
Door het afstaan van urine, sta je HEEL VEEL lichamelijke informatie af!

Ook veel niet relevante info.
Drugs, gezondheid, (geslachts)ziektes en noem maar op.

Dit is iets voor jou en je huisarts!

• Topic Starter Topic Starter
Dus de enigste oplossing is als een gek met dumbbells gooien

https://forum.bodybuilding.nl/attachments/rug01-001458461_2011_0001_ac-pdf.661792/

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 17:59 ----------

bij razzias in discoteken doen ze wel urinetesten op gebruik ;) zou gemakkelijk zijn . ze vallen binnen en iedereen gooit zijn drugs op de grond en wandelt zo buiten...
ze testen wel nie iedereen .alleen de mensen die er uitzien of ze iets genomen hebben.

bij razzia's in gyms testen ze meestal iedereen . ze sluiten ook alles volledig af zodat er niemand meer binne of buite kan .en 1 voor 1 moet men dan het busje in gaan voor een urinestaal.word er positief getest of hebt ge iets van verboden middelen bij (in kleedkamer ,locker of wagen) dan word er een proces verbaal opgemaakt en kan men ook een huiszoeking doen.
de eerste maal positief is geloof ik een minnelijke schikking van 250 euro en kan het zijn dat ge moet voorkomen .komt sowieso ook op uw strafblad te staan als gebruiker van AAS.
word ge een 2de maal gepakt dan kan het gaan tot een boete van zelfs 3000euro en een verbod om nog in fitnesscentra te komen.da bepaald de rechter.voorkomen moet je sowieso dan

volgens de eigenaar van de gym is het beter om te weigeren ALS je iets hebt gebruik.dan krijg je een boete van 250 euro ,maar dan kunne ze nog altijd ni bewijzen of je wel degelijk iets hebt gebruikt. ze hebben dan wel een vermoeden natuurlijk ,maar de bewijzen zijn er niet dus...(maar ik heb er zelf ook men twijfels bij of het wel verstandig is om niet mee te werken)

volgens hem moet je ook in de gym of kleedkamer zijn als ze je willen controlleren . dus iemand die net aan de toog zit en ni in trainingsoutfit ofz is ,die zouden ze volgens hem wettelijk ni mogen controlleren.ze gaan dit toch vragen uiteraard ,maar da mag geweigerd worden omdat men geen bewijs heeft dat hij traint.
ma ik weet zelf ni of ik het moet geloven ,maar dit is wa mij gezegd is geweest .

gym eigenaars wete zelf ook nooit wanneer de controlles plaats vinden . alles word in gereedheid gebracht door de controlleurs .vooral bij gyms waar ze een sterk vermoeden hebben van aanwezigheid van annebolen.en de flikken weten zelf pas een paar uur voor de inval waar en hoe..

mooi laag-niveau gezeik van een klok/klepel-geval met complimentaire zinbouw en grammatica.

minnelijke schikking op strafblad en voorkomen? Denk eens 2 keer na man.
annebolen :roflol:

Bijlagen

Laatst bewerkt:
de enige die hier komt lopen zeiken tot nu toe zijt gij mister know it all .
in plaats van hier een encyclopedie over het strafrecht te posten ,kun je mss in het kort de vragen van de topicpstarter eens probere te beantwoorden...of even gewoon een kleine samenvatting geven over hoe het nu werkelijk in mekaar zit.

niet iedereen heeft de goesting/tijd om heel de wetgeving van buiten te leren.
ik steek mijn tijd liever in het doorbrengen @ the gym .
sommige steken dan precies weer liever hun tijd in het uithangen van de internetheld...

mvg het klok/klepel geval

Jullie gaan nog groen lachen als je de boete krijgt van niet mee te werken.
Maar veronderstel dat jullie mooi gaan meewerken.;)
Ben het trouwens eens met bit-t, alleen als het over wedstrijden gaat zou de overheid moeten controleren.

Denk er het uwe van vriend maar moesten ze bij ons binnenkomen dan weiger ik te plassen. Gaat hun geen zak aan wat ik doe of niet doe. en komt het voor dan komt het voor en zal ik die argumenten aanhalen voor meneer de rechter. Wat gaan ze doen? Mij arresteren omdat ik niet in een potje wil plassen. Dat ze maar doen. En ik blijf erbij; we leven in een klote land waar de overheid steeds denkt zich te moeten bemoeien met andermans leven.
Dat ze zorgen dat ze eerste eens de boel hier deftig draaiende houden en dat ze zelf eerst hun plicht nakomen vooraleer ons lastig te vallen.

de enige die hier komt lopen zeiken tot nu toe zijt gij mister know it all .
in plaats van hier een encyclopedie over het strafrecht te posten ,kun je mss in het kort de vragen van de topicpstarter eens probere te beantwoorden...of even gewoon een kleine samenvatting geven over hoe het nu werkelijk in mekaar zit.

niet iedereen heeft de goesting/tijd om heel de wetgeving van buiten te leren.
ik steek mijn tijd liever in het doorbrengen @ the gym .
sommige steken dan precies weer liever hun tijd in het uithangen van de internetheld...

mvg het klok/klepel geval

Of ms kun je je mond houden als je ergens geen reet over weet en alleen maar wat gehoord hebt? Er zijn al genoeg fabeltjes in de bb-wereld.

Het merendeel is al in 20 verschillende topics gezegd met bronnen genoeg, ik ga ze niet weer posten.

---------- Post toegevoegd Mon 6 Feb 2012 om 10:01 ----------

Denk er het uwe van vriend maar moesten ze bij ons binnenkomen dan weiger ik te plassen. Gaat hun geen zak aan wat ik doe of niet doe. en komt het voor dan komt het voor en zal ik die argumenten aanhalen voor meneer de rechter. Wat gaan ze doen? Mij arresteren omdat ik niet in een potje wil plassen. Dat ze maar doen.

Doen ze ook, met een direct bevel tot auto/huisdoorzoeking van de burgemeester. Sportief krijg je dan al een sanctie, en strafrechterlijk kan het nog erger zijn.
Het gaat hun wel een zak aan, dat privérecht hebben ze ons in de wet afgepakt.

Wanneer er politie bij is(echte razzia) is het altijd op "verdenking van handel in verboden middelen" dat ze zich baseren, en dan is weigeren een verdachte handeling, waarvoor ze administratief voor mogen arresteren.

Als je iets thuis hebt liggen: altijd pissen, alles wegdoen nadat de resultaten binnenzijn.
heb je niks liggen kun je eventueel nog weigeren, dan gaan ze strafrechterlijk (meestal) niet vervolgen.

En ik blijf erbij; we leven in een klote land waar de overheid steeds denkt zich te moeten bemoeien met andermans leven.
Dat ze zorgen dat ze eerste eens de boel hier deftig draaiende houden en dat ze zelf eerst hun plicht nakomen vooraleer ons lastig te vallen.

Verschillende diensten, je kan het falen van de ene dienst niet afrekenen op een andere.

Laatst bewerkt:
ik zie ze hier in dit topic toch nergens staan ?en aangezien ik nog niet zo lang lid ben van dit forum dan kan jij ze mss eens copy -pasten ? daar ben je toch een held in...je zou iedereen er wel een plezier mee doen want er zijn nog genoeg vragen over

volgens mij weet jij er zelf geen reet over ,maar doe je wel lekker of je alles weet ;)
kom achter je pc uit calyptus en hou je bezig met trainen ipv mensen aan te vallen vanachter je scherm .

ik zie ze hier in dit topic toch nergens staan ?en aangezien ik nog niet zo lang lid ben van dit forum dan kan jij ze mss eens copy -pasten ? daar ben je toch een held in...je zou iedereen er wel een plezier mee doen want er zijn nog genoeg vragen over

volgens mij weet jij er zelf geen reet over ,maar doe je wel lekker of je alles weet ;)
kom achter je pc uit calyptus en hou je bezig met trainen ipv mensen aan te vallen vanachter je scherm .

er staat een mooie knop "zoeken" bovenaan.

En stop met assumpties te maken alsof ik niet train of niks weet. Kinderachtige ad hominems, die je beter zou spenderen in opzoekwerk. Wat jij ziet als aanval is wel een geldig argument, want je bazelt wat, en komt dan af dat je te hardcore bent voor opzoekwerk.

Inderdaad, je zit hier nog niet lang, het beste dat je dan kan doen is vooral mond dicht houden en lezen.

Voor de rest zijn we genoeg off-topic gegaan.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven