MuscleMeat

Ben jij ook al verslaaft aan......

Nee man... laat staan hier.

Volgens mij is er sprake van positieve discriminatie. Als je Turk bent word je sneller aangenomen bij de AAA.:p

Maarreh... kijk iedere dag wel een paar keer in de AAS sectie want de rest boeit me weinig.
Soms zit ik bij voeding, blessures of zoiets maar das lang niet zo spannend.:D

Helaas.. het niveau is snel dalende..

ik ben nergens verslaafd aan, heerlijk! (misschien wel aan trainen..)

ik ben nergens verslaafd aan, heerlijk! (misschien wel aan trainen..)

JEp ben ook aan de endomorfine verslaaft; vandaag kom ik bij de gym en is dat ding dicht (stom goede(slechte)vrijdag) maar ja; nu thuis helemaal te shake van de adraline die der nog uit moest...

Verslaafd hmmm
Weet ik niet. Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik een 6mnd geleden een winstrol only kuur heb gedaan en dat ik daarna wel regelmatig erover nadenk een dianabol te doen. Het trainen ging toch lekkerder met dan zonder.
Dus het speelt wel in het koppie maar het neemt nog geen overheersende positie in. Het idee dat dat evt wel gebeurd weerhoudt mij er ook van om de dianabol te doen. Je gaat jezelf vertellen dat puur natuur beter is en dat je toch wel sterk genoeg bent bla bla.
Maar je weet dat een kuur je net dat extra geeft of bij andere kuren heel veel extra en dat gevoeol laat me niet echt los. twijfel twijfel.

Verslaafd hmmm
Weet ik niet. Eerlijkheid gebiedt mij wel te zeggen dat ik een 6mnd geleden een winstrol only kuur heb gedaan en dat ik daarna wel regelmatig erover nadenk een dianabol te doen. Het trainen ging toch lekkerder met dan zonder.
Dus het speelt wel in het koppie maar het neemt nog geen overheersende positie in. Het idee dat dat evt wel gebeurd weerhoudt mij er ook van om de dianabol te doen. Je gaat jezelf vertellen dat puur natuur beter is en dat je toch wel sterk genoeg bent bla bla.
Maar je weet dat een kuur je net dat extra geeft of bij andere kuren heel veel extra en dat gevoeol laat me niet echt los. twijfel twijfel.

Ik heb 2 relevante spreekwoorden: 1: Niet janken maar spuiten. 2: Geniet van je leven.... dus niet janken maar spuiten :D

Ik zou het een moedige stap vinden als je je turkse nationaliteit laat varen als je eventueel het hoog aangeschreven functie als voorzitter gaat betreden.

oeh gevaarlijke uitspraak! hier komen kabinetvragen over!! gaat je geld kosten makker!(oh man.. wat een woord, "makker")
:)

nee totaal niet

ik durf mijn regelmatige vertoeven op dbb geen verslaving te noemen :P

ach vind ook dat ik niet verslaafd ben.Is ontkenning ook niet een fase van verslaafd zijn???

Wat een k*t topic :(

Terug
Naar boven