- Waardering
- 3.702
Begingewicht rond de 50% van mijn 5 rep max beginnen?
Hoeveel werksets hou je dan over (75-95% 1RM)
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Begingewicht rond de 50% van mijn 5 rep max beginnen?
Bij mijn ramped up sets was 80kg tot nu toe mijn laatste werkset van 4 werksets (5 reps), daar dan 50% van.
5 werksetsVraag blijft hetzelfde, hoeveel werksets hou je over? 1? 2? 3?
Ah, nou begrijp ik de verwarring.Dus die 50% doe je vooruit lopend op die 5 werkset als onderdeel van je warming-up?
smolov op 1x90kg? lijkt me eerder een kwestie van eten lolIk vind het wel chill om elke keer een verschillend aantal reps te doen ipv 5x5 ofso. Veel volume + hoge frequentie = gains. Ik heb in een half jaar twee keer smolov gevolgd en mn benchpress ging hierdoor van 1 x 90 kg naar 2 x 100 kg
smolov op 1x90kg? lijkt me eerder een kwestie van eten lol
dat bedoelde ik nietik woog 76,5 kg toen ik 1 x 90 kg deed en woog 77.5 kg toen ik 2 x 100 kg deed. Ik heb wel gebulkt tot 79 kg maar viel weer af tot 76 kg in die periode.
Was idd al gegeven maar niet minder welkom.Sorry als dit advies al gegeven is. Ik moet absoluut minimaal 2x per week (en het liefst 3x) benchen om vooruitgang te boeken.

Sorry als dit advies al gegeven is. Ik moet absoluut minimaal 2x per week (en het liefst 3x) benchen om vooruitgang te boeken.
Zo zie je maar weer hoeveel verschil er is. Ik heb mijn beste vooruitgang geboekt toen ik van volume overstapte op HIT
Zo zie je maar weer hoeveel verschil er is. Ik heb mijn beste vooruitgang geboekt toen ik van volume overstapte op HIT