JochemB
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 2.194
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 10%
dit echt x100000Wanneer je in de 3 cijfers Benched is archen n must, anders verneuk je je schouders voorgoed.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
dit echt x100000Wanneer je in de 3 cijfers Benched is archen n must, anders verneuk je je schouders voorgoed.
Gewoon meer gaan eten en meer aankomen. Soms kan het zo zijn dat je gewoon 'niet genoeg leverage' hebt om het gewicht in de lucht te krijgen (meer zo bij bankdrukken dan bij deadlift/squats). Als je meer aan komt dan ga je zeker sterker worden met bankdrukken.
Ik ga i.p.v. Cutten toch nog maar een tijdje door met op onderhoud te eten. Anders ben ik bang dat ik niet door mijn bp plateau breek. Zal wel gedeeltelijk psychisch zijn, maar toch...tussen 12-15% kun je goed bouwen...
anders niet meer dan MAX 0,5kg/wk afvallen, voor behoud van kracht...dat is echt goed te doen hoor
goed planIk ga i.p.v. Cutten toch nog maar een tijdje door met op onderhoud te eten. Anders ben ik bang dat ik niet door mijn bp plateau breek. Zal wel gedeeltelijk psychisch zijn, maar toch...
Over het opwarmen: rows zijn zeker een goede warming up voor borst omdat de rug (antagonist van de borst) ook moet werken.
Zelf doe ik eigenlijk bij elke training een warming up van 3 x een superset
Squats, dumbellflies/press en dumbell rows op (relatief) lichte gewichten en een hoge reprange 15-20 met tussendoor rekoefeningen.
Dan zijn voor je compounds alle spieren ook een beetje warm en klaar om te werken.

Toch maar gaan proberen over een tijdje dan. Ik probeer eerst dit even (moet het toch een kans geven) Krijg van alle kanten nl. een beetje tegenstrijdig advies.Ik zou op de grote 3 om daar mee te beginnen 5x5 gaan,
daar bouw je het snelst kracht mee op, en met assistance 8-10reps
Anders ga je nooit door je BP plateau heen komen.
Wanneer je de kracht heb komen de repjes vanzelf
Nu ben je alleen maar je BP aan het oppompen en op je werkset ben je leeg.
Probeer bv:
10 x 20
5 x 35
3 x 50
5 x 5 x 60 (2x/wk) daarna langzaam uppen met bv 1kg om door je plateau te komen![]()
Toch maar proberen dan. Moet ik ook nog wat met de dumbbell Press doen? Of tijdelijk stoppen en me alleen richten op de BP? (zie mijn trainingslog voor de training van gisteren).
RaceRookies road to succes :)
Ach, elk nadeel heb z'n voordeel zal ik maar zeggen... 
Misschien zoiets als de jason blaha versie.Heb de website al redelijk grondig doorgenomen.Bezoek ook ff de website, daar staan alle ins and outs...zeker zo belangrijk...Race
Ik weet zeker dat je enthousiast wordt..