XXL Nutrition

Benen groeien niet

Bezoekers in dit topic

Status
Niet open voor verdere reacties.
Is het feit dat ik 6/7. 10 aa 12 u per dag werk en dus ook op mijn bene staan dus dat deze volgens mij te vermoeid zijn om te groeien ?

Meer eten ..
 
Je geeft aan boven onderhoud te eten en dat je cm groeien. Maar neemt je gewicht ook toe?
 
Ju
Je geeft aan boven onderhoud te eten en dat je cm groeien. Maar neemt je gewicht ook toe?
Jup laatste 3 maand 2,5 kg bij enkel spiermassa was ook het doel waar ik voor aan het traine ben
 
Als meer eten nou de remedie was voor elk probleem waar wij als bodybuilders tegenaan lopen, waren we nu allemaal al Phil Heath of Big Ramy geweest.
Blij dat ik niet de enige ben dat dat denkt ....
 
Ju

Jup laatste 3 maand 2,5 kg bij enkel spiermassa was ook het doel waar ik voor aan het traine ben
Dan toch kijken naar je trainingsregime.
Zit ook vaak wel een deel in genen ook
Blij dat ik niet de enige ben dat dat denkt ....
De opmerking komt denk ik meer voort uit het feit dat velen klagen over geen massa aanzetten maar ook te weinig eten en niet aankomen. :o
 
Dan toch kijken naar je trainingsregime.
Zit ook vaak wel een deel in genen ook

De opmerking komt denk ik meer voort uit het feit dat velen klagen over geen massa aanzetten maar ook te weinig eten en niet aankomen. :o

daarmee ook de vraag in begin van wat ik dan fout doe ik train nu mijn 7de jaar en zoals gezegd eerste jaren meer als hobby wat nu passie is maar heb echt al heeel wat resultaat geboekt allleen amper tot niets op mijn benen Ik weet dat het genen gerelateerd kan zijn maar je kan altijd naar een oplossing zoeken wat mijn plan nu ook is en geloof me. Ik snap de opmerking ivm eten ook omdat ik nu de laatste 6 maand full op voeding schema zit en dat bodybuilding voor 70/80% voeding is ;)
 
In mijn geval merk ik qua massa dat dat samen gaat met mijn kracht die verhoogd. Ik isoleer de laatste maanden niks...
 
In mijn geval merk ik qua massa dat dat samen gaat met mijn kracht die verhoogd. Ik isoleer de laatste maanden niks...
Ik denk dat dat het idee van de meeste is dus daar maar eens werk van maken ;)
 
Benen gewoon de tering in trainen 1x per week is genoeg hoor, enigste spiergroep dat ik geen rekening hou met reps. Als je normaal kan wandelen einde van training heb je geen ruk gedaan.
opbouwend in gewicht dan wat dropsetjes erbij en klaar.

Voor diegene met hun genetics verhaal :flipoff:
 
Benen gewoon de tering in trainen 1x per week is genoeg hoor, enigste spiergroep dat ik geen rekening hou met reps. Als je normaal kan wandelen einde van training heb je geen ruk gedaan.
opbouwend in gewicht dan wat dropsetjes erbij en klaar.

Voor diegene met hun genetics verhaal :flipoff:

Zelden zoveel onzin in één post gezien.
 
Zelden zoveel onzin in één post gezien.
Net zoals elke post hier, probeer dit schema werkt het niet? Dan het andere schema.
Dan is het je eet te weinig.
Zo maar wat gaan speculeren in het wilde weg wat nu wel of niet het probleem is helpt niet.

Kan misschien als onzin klinken, maar het is straight to the point i.p.v. die ''het is aangetoond in een studie trainingsmethode" bullshit.
 
Net zoals elke post hier, probeer dit schema werkt het niet? Dan het andere schema.
Dan is het je eet te weinig.
Zo maar wat gaan speculeren in het wilde weg wat nu wel of niet het probleem is helpt niet.

Kan misschien als onzin klinken, maar het is straight to the point i.p.v. die ''het is aangetoond in een studie trainingsmethode" bullshit.
Waarop is jouw advies dan gebaseerd? Omdat het voor jouw werkt? (Is ook maar een aanname, maar dat lees ik een beetje tussen de regels door)
 
Net zoals elke post hier, probeer dit schema werkt het niet? Dan het andere schema.
Dan is het je eet te weinig.
Zo maar wat gaan speculeren in het wilde weg wat nu wel of niet het probleem is helpt niet.

Kan misschien als onzin klinken, maar het is straight to the point i.p.v. die ''het is aangetoond in een studie trainingsmethode" bullshit.

Ah, en jouw oplossing - benen één keer per week "kapotmaken" zodat je niet meer normaal kunt lopen (dat moet, want stoer om te zeggen) - is niet pure speculatie? Ik zie graag tegemoet op welke analyse jij jouw advies baseert.
 
Ah, en jouw oplossing - benen één keer per week "kapotmaken" zodat je niet meer normaal kunt lopen (dat moet, want stoer om te zeggen) - is niet pure speculatie? Ik zie graag tegemoet op welke analyse jij jouw advies baseert.
Dat is wat ik hier niet uit alleen uit zijn antwoord vooral lees minder sets/ reps zwaarder weight nu vraag ik me af want iedereen zijn antwoord is zo tegenstrijdig ivm dat het een zwaar lastige sessie moet zijn of dat je gwn je oefeningen moet doen en klaar ... ik train alles dat ik dagen spierpijn heb achteraf en dit lijkt ook vrij goed te werken voor mij enkel de benen willen niet mee dus niet echt duidelijk aangezien elk antwoord hier vaak tegestrijdig is door eigen ervaringen ...
 
Waarop is jouw advies dan gebaseerd?
Praktijk, en het niet volgen van dergelijke schema's zoals hier wordt aangegeven.
Begrijp me niet verkeerd, de schema's die worden voorgesteld zijn oké. Maar er wordt alsmaar in herhaling gevallen met dezelfde schema's voor te stellen en de met name: 5 x 5.
Jij telt je sets misschien wel maar je lichaam telt ze toch niet?

en Pren het hoeft toch niet allemaal ingewikkeld te zijn. Als alles wetenschappelijk onderbouwt moest worden dan zou niemand wat klaar spelen.
 
Laatst bewerkt:
Praktijk, en het niet volgen van dergelijke schema's zoals hier wordt aangegeven.
Begrijp me niet verkeerd, de schema's die worden voorgesteld zijn oké. Maar er wordt alsmaar in herhaling gevallen met dezelfde schema's voor te stellen en de met name: 5 x 5.
en Pren het hoeft toch niet allemaal ingewikkeld te zijn. Als alles wetenschappelijk onderbouwt moest worden dan zou niemand wat klaar spelen.

Dat jij iets niet begrijpt, wil niet zeggen dat het niet nuttig/waar is. Maar houd vooral vast aan je eigen waarheid. Jij weet wel beter dan al die wetenschappers met hun kennis, toc

Dat is wat ik hier niet uit alleen uit zijn antwoord vooral lees minder sets/ reps zwaarder weight nu vraag ik me af want iedereen zijn antwoord is zo tegenstrijdig ivm dat het een zwaar lastige sessie moet zijn of dat je gwn je oefeningen moet doen en klaar ... ik train alles dat ik dagen spierpijn heb achteraf en dit lijkt ook vrij goed te werken voor mij enkel de benen willen niet mee dus niet echt duidelijk aangezien elk antwoord hier vaak tegestrijdig is door eigen ervaringen ...

Kom je aan in gewicht? Zo ja, dan is voeding niet het probleem. Als je niet aankomt, is voeding wss (deel van) het probleem.
Verder is relatief zwaar trainen op de compounds altijd een goed idee, zoals hier al door anderen is aangekaart.
 
Dat jij iets niet begrijpt, wil niet zeggen dat het niet nuttig/waar is. Maar houd vooral vast aan je eigen waarheid. Jij weet wel beter dan al die wetenschappers met hun kennis, toc



Kom je aan in gewicht? Zo ja, dan is voeding niet het probleem. Als je niet aankomt, is voeding wss (deel van) het probleem.
Verder is relatief zwaar trainen op de compounds altijd een goed idee, zoals hier al door anderen is aangekaart.

Dat is het deel dat ik snap en waar ik zelf ook achter sta door de hoeveelheidsets en reps moest ik gewoon zakken in weight. Maar het gevoel na training blijft wel ongeveer hetzelfde ik. Kan3 dagen amper lopen na de sessie ...
 
Dat jij iets niet begrijpt, wil niet zeggen dat het niet nuttig/waar is. Maar houd vooral vast aan je eigen waarheid. Jij weet wel beter dan al die wetenschappers met hun kennis, toc
Al klinkt iets idioot, als het werkt is het niet meer zo idioot. En ik zeg net dat die schema's gewoon oké zijn? Ieder zijn waarheid inderdaad. Die van mij zal evengoed Pro's en Cons opleveren net zoals die van de ''wetenschappers''.
Alleen de woordenkeuze was een beetje té recht door zee.
 
Mensen die zich wat bodybuilding betreft krampachtig vastklampen aan de wetenschap pik je er ook gewoon uit in de sportschool.

De reden dat je enorm tegenstrijdige adviezen krijgt is dat daadwerkelijk alles werkt, als je maar een bepaalde progressie boekt en het volhoudt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Back
Naar boven