Fitness Seller

Berry de Mey "the Seminar"

Bezoekers in dit topic

Nick kijk even naar zn laatste foto in zn gallery, rugwijdte en schouders zien er niet uit als een normale tiener
 
Nick kijk even naar zn laatste foto in zn gallery, rugwijdte en schouders zien er niet uit als een normale tiener

Vond het toch maar matig , vooral als ik zijn log las .

Mss eis ik teveel van mensen :D
 
Vond het toch maar matig , vooral als ik zijn log las .

Mss eis ik teveel van mensen :D

Wat verwacht je dan van iemand die een jaartje serieus bezig is? Vooral met mijn lengte :(
 
Jezus robbie, hou toch op met janken.
Hoorde van genoeg mensen dat ze het niet super leerzaam vonden maar vooral heel leuk.
Waaronder bjorn hoorde ik het tegen een maatje zeggen.

Dat anderen dat zeggen dat kan, die zijn ook allemaal veel groter, incl de dames :)
Jij als fido dido lookalike zou er wel van kunnen leren, en als je er niks van kan leren dan snap ik niet dat je er nog zo uitziet?
Wel vreemd dat Bjorn dat heeft gezegd, aangezien hij tegen mij wat anders zei, en ook tegen Berry, grappig :)
 
Jezus robbie, hou toch op met janken.
Hoorde van genoeg mensen dat ze het niet super leerzaam vonden maar vooral heel leuk.
Waaronder bjorn hoorde ik het tegen een maatje zeggen.
Die gast komt wel een beetje over als een hater misschien issues ofzo? Wat deed bregy daar eigenlijk? Komt die in persoonlijke omgang sympathieker over dan als vechter trouwens?
 
Die gast komt wel een beetje over als een hater misschien issues ofzo? Wat deed bregy daar eigenlijk? Komt die in persoonlijke omgang sympathieker over dan als vechter trouwens?

Bregy kwam over als een hele aardige gozer!
Stond gewoon gezellig met iedereen te praten.
 
Back
Naar boven