XXL Nutrition

Berry de Mey "the Seminar"

Bezoekers in dit topic

Gemeen hoor haha
 
Killy is beescht
 
Wat vond Berry er zelf van dan?
 
Slijmbal :P

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 19:37 ----------

Wat vond Berry er zelf van dan?



Berry vond het geweldig hoe iedereen het leuk en leerzaam(behalve die weet alles al vandaar dat beesten fysiek) maar verder vond iedereen het heel leerzaam :)
Bjorn Bregy vond het ook helemaal geweldig en andere ervaren wedstrijdatleten vonden het zeer leerzaam :)
 
Berry vond het geweldig hoe iedereen het leuk en leerzaam(behalve die weet alles al vandaar dat beesten fysiek) maar verder vond iedereen het heel leerzaam :)
Bjorn Bregy vond het ook helemaal geweldig en andere ervaren wedstrijdatleten vonden het zeer leerzaam :)

Jezus robbie, hou toch op met janken.
Hoorde van genoeg mensen dat ze het niet super leerzaam vonden maar vooral heel leuk.
Waaronder bjorn hoorde ik het tegen een maatje zeggen.
 
Van Bjorn kan ik me dat nog voorstellen maar van een ventje van 18 niet ;)
 
Jezus robbie, hou toch op met janken.
Hoorde van genoeg mensen dat ze het niet super leerzaam vonden maar vooral heel leuk.
Waaronder bjorn hoorde ik het tegen een maatje zeggen.

Jij bent ook te breed voor dit soort evenementen dus waarom ga je nog :cool:
 
Mack delivers :D

[Link niet meer beschikbaar]

---------- Post toegevoegd Sun 22 Jan 2012 om 14:30 ----------

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

[Link niet meer beschikbaar]

Die baby is het bufst
 
Who cares of het leerzaam is, je gaat naar zoiets omdat het een ****ing seminar van Berry de Mey is :D
 
Who cares of het leerzaam is, je gaat naar zoiets omdat het een ****ing seminar van Berry de Mey is :D

Precies, is altijd interessant wat succesvolle mensen te zeggen hebben.
 
Ik vond het inhoudelijk allemaal ook niet zo denderend als ik eerlijk ben. De meeste mensen die Berry de Mey kennen, weten wel aardig hoe je mentaal, sociaal en sportief in elkaar moet zitten om een fatsoenlijk fysiek te bouwen. Dus niks nieuws onder de zon, maar goed, ik had ook niet verwacht dat het wiel opnieuw uitgevonden zou worden.

Ik vond vooral het enthousiasme en de warmte waarmee Berry zijn verhaal deed (met name de geschiedenis over hoe hij het tot Olympia plaats 3 schopte) tof. Het is toch een man die volgens mij ontzettend positief in het leven staat en erg begaan lijkt met andere mensen en atleten en dat kan de sport wel gebruiken (ook zijn reacties op facebook). Het commerciele deel viel gelukkig heel erg mee, helaas liep het wat uit en ivm werk moest ik toch om 1600 vertrekken. Was dan wel weer voordelig dat Maarten perse wilden blijven en ik zijn geleuter niet aan heb hoeven horen op de terugweg:p.

Een leuk seminar voor de fan. Opbouwende kritiek? Volgende keer iets gedetailleerder ingaan op exacte voeding, trainingen en eventuele ondersteuning, zodat mensen echt tastbaar krijgen wat zoiets precies inhoudt. Ik had namelijk het idee dat het ook heel erg gericht was naar de beginnende fitnesser/bodybuilder.
 
Vraag me af wat de mensen die het inhoudelijk minder vonden verwacht hadden in een paar uurtjes?
Ik vind juist dat hij enorm veel verteld heeft in die korte tijd door zo duidelijk naar de essentie van alles te gaan.

Vond het zelf vooral inspirerend en het inhoudelijke is de reis van bb die je zelf zal moeten ontdekken.
 
Dat Killy nog g-star shirtjes past met die lengte.
 
XL?
Dat is niet groot hoor :D
 
killy moet nodig eens bulken , je ziet er uit als een normale tiener met die lengte .

Had toch wel verwacht dat je al meer progressie ging gemaakt hebben als ik zo je posts lees .

Niets persoonlijk , had gewoon verwacht dat je toch flink wat meer massa zou hebben .
 
Back
Naar boven