MuscleMeat

Beste aas voor kracht ivm blessure

tzg076

Novice
Waardering
0
Lengte
2m
Massa
110kg
Vetpercentage
10%
Vanwege een blessure aan mijn knie moet ik zsm de kracht in mijn bovenbenen weer snel opkrikken. Welke aas geeft het snel en flinke winst in kracht?

oxy

En hoe ga je dat doen dan zonder je knie extra te belasten? AAS gaat er alleen maar voor zorgen dat je nog sneller zaken gaat forceren, hetgeen me nu niet echt bevorderlijk lijkt voor je knie.

Als je het dan toch wil overwegen dan zou 250/200 test/deca het enige zijn wat in me opkomt.

ik denk idd niet de bedoeling door aas

maar anders oxy en tren

wat een openingspost ..

• Topic Starter Topic Starter
Ik ben me er terdege van bewust dat ik mijn blessure ( tijdje terug een nieuwe kruisband gehad), niet moet forceren. Echter aangezien mijn bovenbeenspieren de functie hiervan deels over moet nemen zou ik graag dat herstel iets verspoedigen. Het pakken van massa of droger worden is hierbij van ondergeschikt belang, uiteraard wel mooi meegenomen.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:19 ----------

Overigens wel het feit dat dit mijn eerste post was natuurlijk niet zeggen dat ik niet al enkele jaren serieus train, met voeding bezig ben, me heb ingelezen en veel met mensen hierover heb gesproken. Echter zit ik nu met deze blessure die mij zwaar frustreert. Aan de andere kant ben ik nog naturel en eens gebruikt is nooit meer natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 14:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:32 ----------

Overigens wel het feit dat dit mijn eerste post was natuurlijk niet zeggen dat ik niet al enkele jaren serieus train, met voeding bezig ben, me heb ingelezen en veel met mensen hierover heb gesproken. Echter zit ik nu met deze blessure die mij zwaar frustreert. Aan de andere kant ben ik nog naturel en eens gebruikt is nooit meer natuurlijk.

Halo.

En hoe ga je dat doen dan zonder je knie extra te belasten? AAS gaat er alleen maar voor zorgen dat je nog sneller zaken gaat forceren, hetgeen me nu niet echt bevorderlijk lijkt voor je knie.

Als je het dan toch wil overwegen dan zou 250/200 test/deca het enige zijn wat in me opkomt.

Hier ben ik het volledig mee eens. Een blessure wordt niet beter door gebruik van AAS. Als je sterker word belast je je gewrichten meer en zal de blessure verergeren.
Juist meer rust zorgt voor herstel..niet te zwaar trainen. Misschien high reps trainingen..gecontroleerd uitgevoerd. Niet zwiepen en swingen maar continue spierspanning op je quads houden.
Geen AAS ..eerst herstellen.
Mocht je toch eigdnwijs zijn..wat deca op 200mg

Deca met oxy voor smering van gewrichten. Maar eerst sws herstellen met lichte gewichten en high reps.

Je lichaam wat rust gunnen en niet te hard willen gaan. Maar test deca op low doses heeft qua aas mijn voorkeur.

hgh zou ook het herstel versnellen maar zou dit zelf niet doen zonder sportarts, zelf ben ik wel te spreken over ostarine.

Terug
Naar boven