XXL Nutrition

Domme vragen bestaan niet.

Ja, de brouwerij van Hertog Jan is zeker leuk, met die leiding over de weg heen. Die kruikjes heb ik daar gekocht.

Mocht je ooit in @Antwerpen zijn is de brouwerij van De Koninck een aanrader. Zorg wel dat je een BOB hebt.
Wij zaten nu op de camping in Well. Volgens mijn tante die ons kwam ophalen was ik het meest aanspreekbaar van ons 3e. En voor me gevoel was ik beheurlijk dronken.

• Topic Starter Topic Starter
Hertog Jan Grand Prestige in stenen kruikje in het donker een aantal jaar bewaren. 👌 Net als gerstewijn.

Bieren die nagisten op de fles kun je beter even bewaren.
Maar ik blijf Grand Prestige een simpel bier vinden. Er zijn ontelbaar veel Gerstwijnen en Quadrupels die beter smaken dan een gerijpte Grand Prestige.

Maar ik blijf Grand Prestige een simpel bier vinden. Er zijn ontelbaar veel Gerstwijnen en Quadrupels die beter smaken dan een gerijpte Grand Prestige.
Zeker. Althans, ik vind m erg lekker, zeker voor Nederlandse begrippen, maar kan niet tippen aan een Belgische. St Bernardus / West-Vleteren, Pauwel Kwak, Gulden Draak, Rochefort, Chimay.

Zeker. Althans, ik vind m erg lekker, zeker voor Nederlandse begrippen, maar kan niet tippen aan een Belgische. St Bernardus / West-Vleteren, Pauwel Kwak, Gulden Draak, Rochefort, Chimay.
De standaard GP is ook wel flink goedkoper, maar als je ze gerijpt koopt liggen ze dacht ik wel in de zelfde range als de bieren die jij opnoemt.

Vraagje en ik denk dat ik het antwoord al weet, maar anders blijf ik er toch af en toe mee rondlopen :roflol:

Het is hypothetisch, dus gaat niet specifiek over iemand.

Als je echt onder onderhoud zit en je verbrand vet, maar ineens hoger gaat zitten in zoutinname (wat vaak voor vocht vasthouden zorgt), gaat je lichaam dan gewoon door met vet verbranden of kan zout inname dat (op een of andere manier) veranderen?

Even afgezien dus van vocht vasthouden en of het wel gezond is voor je, dus enkel over het vet verbrandings proces.

als er een bakpan in de brand staat altijd blussen met zout

Deksel of blusdeken erop.

Of zoals menig mens doet: water eroverheen, vooral als er flink wat olie in de pan zit.

ANYWHO dat beantwoordt mijn vraag niet.
Het maakt geen f**k uit of je zout eet voor vetverbranding. het gaat niet tegenwerken !!!
Maar het antwoord wist je al

De brandbare stof

Wat heeft iedereen toch opeens tegen de kerk?

De amandel pasta en de andere noten pasta's zijn aanraders. Waren een tijd uit het assortiment
Waarom heet dat eigenlijk geen notenkaas? En waarom kan je dat in tegenstelling tot hele noten niet bij en kaasboer kopen? En waarom noem je zo’n verkooppunt midden in een winkelcentrum een boer?

Zijn 'Collagen Peptides' (collageen eiwitten) even goed/neemt hetzelfde op als andere 'normale' eiwitten?

Zijn 'Collagen Peptides' (collageen eiwitten) even goed/neemt hetzelfde op als andere 'normale' eiwitten?
Bevat geen essentiële aminozuren. Biologische waarde zoals gelatine, nihil. Het is van waarde voor je huid en haar, niet voor spieropbouw

• Like
Waarderingen: Vonk
Terug
Naar boven