- Waardering
- 27.576
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
- 50%
Isolaat zit minste lactose inthanks, zou je voor concentraat of isolaat gaan? heb een lichte lactose intolerantie
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Isolaat zit minste lactose inthanks, zou je voor concentraat of isolaat gaan? heb een lichte lactose intolerantie
Thanks, maar bulk is een pak goedkoper.@Kathlinoo @Kloontje en andere Vega..
55% korting op oa Vega eiwit
Veganistische Eiwit Mix | Myprotein NL
Vegan Protein Blend is een volledig plantaardige mix van erwt en fava boon eiwit isolaat met essentiele aminozuren - super voor diegene met een plantaardig dieet.nl.myprotein.com

Zal je nog eens taggen, je bent me altijd te snel afThanks, maar bulk is een pak goedkoper.
![]()
Vegan Proteïne Poeder Eiwitshake|Bulk™ Nederland
Vegan Protein Powder van Bulk™: de meest geavanceerde plantaardige eiwitformule met minimaal 24g eiwit per portie. Van Bulk, voorheen bekend als Bulk Powders.www.bulk.com
Er komt morgen al 5 kilo aan.![]()

De pure whey is nu 80 voor 5kgNu €85 voor 5 kg
![]()
Essentieel wei-eiwit|Bulk™ Nederland
Probeer het voordelige, hoogwaardige Essential Whey Protein, dat tot 21 g proteïne per portie levert. Bulk, voorheen Bulk Powders.www.bulk.com
https://www.bulk.com/nl/beef-protein-isolate-97-hydrobeeftm.html
5 kilo voor €103
wat is jullie mening over de bio beschikbaarheid van hydrobeef?
www.realsupps.nl
Impact Whey Protein | Myprotein NL
Impact Whey Protein is het beste, hoogwaardige whey-eiwit met meer dan 80% eiwitten per portie. Meer dan 50 heerlijke smaken beschikbaar.nl.myprotein.com
Nu tijdelijk 2x 1 kg voor €19,98 excl. verzendkosten.
thanks nog hiervoor!Geen probleem.Heb deze n.a.v je tip besteld. 2 kilo voor nog geen 20, en ze smaken ook primathanks nog hiervoor!
Ik begrijp echt niet dat je MP whey lekker vindt. De smaak is zo zo slecht vergeleken met PEsience / ghost /ESN whey... als je die ooit gehad hebt wil je geen MP meer. <-- kwa smaak dan he, prijs is wel voordeligHeb deze n.a.v je tip besteld. 2 kilo voor nog geen 20, en ze smaken ook primathanks nog hiervoor!
ESN Whey is inderdaad qua smaak heerlijk. XXL Nutrition doet ook niks onder imo.Ik begrijp echt niet dat je MP whey lekker vindt. De smaak is zo zo slecht vergeleken met PEsience / ghost /ESN whey... als je die ooit gehad hebt wil je geen MP meer. <-- kwa smaak dan he, prijs is wel voordelig
ESN heeft maar 1 probleem: te duur lolESN Whey is inderdaad qua smaak heerlijk. XXL Nutrition doet ook niks onder imo.
Voor €40 voor een kg Isolaat wil ik verdorie dat 1 van die vrouwelijke fitfluencers die gesponsord worden door ESN me die shake komt maken en voeren :') wat een geld.
MP heeft vernieuwde/verbeterde smaken. Eerst vond ik de aardbei ook goor, maar deze is lekkerIk begrijp echt niet dat je MP whey lekker vindt. De smaak is zo zo slecht vergeleken met PEsience / ghost /ESN whey... als je die ooit gehad hebt wil je geen MP meer. <-- kwa smaak dan he, prijs is wel voordelig